Huomenna ystävänpäivä... Okei olen 15.v tyttö jolla ei ole ystäviä tai edes kavereita. Huomenna tulee olemaan raskaspäivä koulussa, kun kaikki antaa kortteja ja muuta ystävilleensä. Välitunnit oon vessassa yksin, sillä välitunnit ovat ahdistavia ku vaan seisoo yksin. Kukaan ei tule onnittelemaan. Vanhemmatkin ovat mitä on. Isäni poissa ja äiti vain tekee töitä ja tulee kotiin umpi väsyneenä, että ei kysy päivän kuulumisia tai sano edes "moi". En valita, sillähän saan ainakin ruokaa pöytää ja asua talossa. En ole kertonut kenellekään yksinäisyydestä, koska tietysti itsetuntoni musertuu ja silloin en uskalla pyytää apua yksinäisyyteen. Oikeastaan ei minulla ole koskaan ollut ystäviä, aina saanut vain katsella muita. muo kiusataan koulussa. Pienestä kiinni, että olisi elämässä onnellinen. Vahtimestarikin aina kattoo muo, kun näkee kameroista et aina meen vessaan, se ahdistaa. No kuitenkin... Hyvää ystävänpäivää💓
Hyvää yksinäistä ystävänpäivää!
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
iloa elämääsi ja Oikein Hyvää Ystävänpäivää sinulle : )
- Anonyymi
Sitä samaahan tuo on ollut minulla koko elämäni. Koulussakin välitunnilla vain seisoin yksinäni portaitten vieressä. Viimeisillä luokilla oli toki vilkkaampaa, käpysotaa ja vastaavaa.
Täytin vasta 78 v ja yhä olen ilman ystävää. Menee se tämä loppumatkakin samalla lailla. Kämpästä sitten joku joskus löytää muumion, kun tulee katsomaan miksi kaikki laskut on maksamatta. Ja meitä tällaisia on paljon! Joka paikkakunnalla, vaikka harvoin näistä uutisoidaan. - Anonyymi
sama asia oli minulla 14.2. ja on tänän syntymäpäivänäni yksin ilman kaverita jäin kotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016931- 474606
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542596Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41949Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101018Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j138994Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241827Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30816Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736