Huomenna ystävänpäivä... Okei olen 15.v tyttö jolla ei ole ystäviä tai edes kavereita. Huomenna tulee olemaan raskaspäivä koulussa, kun kaikki antaa kortteja ja muuta ystävilleensä. Välitunnit oon vessassa yksin, sillä välitunnit ovat ahdistavia ku vaan seisoo yksin. Kukaan ei tule onnittelemaan. Vanhemmatkin ovat mitä on. Isäni poissa ja äiti vain tekee töitä ja tulee kotiin umpi väsyneenä, että ei kysy päivän kuulumisia tai sano edes "moi". En valita, sillähän saan ainakin ruokaa pöytää ja asua talossa. En ole kertonut kenellekään yksinäisyydestä, koska tietysti itsetuntoni musertuu ja silloin en uskalla pyytää apua yksinäisyyteen. Oikeastaan ei minulla ole koskaan ollut ystäviä, aina saanut vain katsella muita. muo kiusataan koulussa. Pienestä kiinni, että olisi elämässä onnellinen. Vahtimestarikin aina kattoo muo, kun näkee kameroista et aina meen vessaan, se ahdistaa. No kuitenkin... Hyvää ystävänpäivää💓
Hyvää yksinäistä ystävänpäivää!
3
155
Vastaukset
- Anonyymi
iloa elämääsi ja Oikein Hyvää Ystävänpäivää sinulle : )
- Anonyymi
Sitä samaahan tuo on ollut minulla koko elämäni. Koulussakin välitunnilla vain seisoin yksinäni portaitten vieressä. Viimeisillä luokilla oli toki vilkkaampaa, käpysotaa ja vastaavaa.
Täytin vasta 78 v ja yhä olen ilman ystävää. Menee se tämä loppumatkakin samalla lailla. Kämpästä sitten joku joskus löytää muumion, kun tulee katsomaan miksi kaikki laskut on maksamatta. Ja meitä tällaisia on paljon! Joka paikkakunnalla, vaikka harvoin näistä uutisoidaan. - Anonyymi
sama asia oli minulla 14.2. ja on tänän syntymäpäivänäni yksin ilman kaverita jäin kotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2786071Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651969- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942