Nainen onko kaunis nainen

Anonyymi

sinulle uhka????

35

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sultahan se pitää kysyä eikä multa.
      Mies, onko kaunis nainen mulle uhka?

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Kyllä. Pelkään että se vie Ukkoni

T; M-nainen

• Anonyymi

Ässäkö täällä leukojaan louskuttaa... M-nainen ei ole tyhmä kuten sinä annat asian ymmärtää. Ai niin, yleensä nämä Ässät on ämmiä jotka antaa ymmärtää mutta muuta ne ei sit osaakaan....

• Anonyymi

Ei ole ollut eikä tule olemaan.

Miksi kysyt noin tyhmiä? 😯

• Anonyymi

Kyllähän maailmasta aina kauniimpia löytyy.Ei sitä voi kuitenkaan alkaa toisia ihmisiä uhkana pitämään. Pikemminkin itsekin nautin kauniista asioista ja kyllä myös mies/naiskauneudesta joskus,mutta pikemminkin se kauneus ei ole sitä ulkoista vaan jotain mikä siitä henkilöstä "hehkuu",en osaa sitä nyt tähän kuvailla tarkemmin. Ehkä se jokin sisäinen kauneus näkyy tuntemattoman hymyssä ym.
      Jos joskus löydän ihmisen jota rakastaa ja jolta saan vastarakkautta,niin tietenkin vahva luotto pitää löytyä puolin ja toisin,ei siihen silloin mahdu väliin mitkään kaunottaret/komistukset:)

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Moni kakku päältä kaunis mutta bataatista saa kuitenkin enemmän. Jotenkin noin 😁.

• Anonyymi

Ei tietenkään ole. Ihastelen kauniita ihmisiä, naisiakin . En ole enää ihan nuori.
      Kerran täällä yksi mies kysyi, onko nainen naiselle susi
      Silloin mietin, etten kestäisi, jos kodissani olisi 2 naista, eli minä ja joku toinen, koska tykkään määrätä omassa kodistani enkä kestä siellä hyvin määräilyä. Tunnistaudun keittiöhirmuksi. Määrään siellä ihan tolkuttomasti 🙈
      Mutta, että toisen ulkonäkö niin noup, en osaa
      pitää sitä uhkana enkä naisia muutoinkaan esim työpaikalla.

• Anonyymi

Ei kaunis. Kateellinen kyllä on.

• Anonyymi

Siksi juuri ei kannata ihastua työpaikalla kehenkään mieheen, koska aina sinne töihin voi tulla joku, joka sitte kauniimmalla ulkonäöllä nappaa ihastuksen kohteen itselleen. Sitte saa kärvistellä ja katsella heidän flirttiään/lempeään.

• Anonyymi

No jos se mies on sen toisen valinnut niin on. Ei se ole sen naisen syy.. Eikä tosin sen miehenkään. Turhaan tuosta on ainakaan suuttua. Pahaltahan se voi tuntua tottakait ja tuntuukin, mutta totuus on, ettei siinä ole syyllistä

• Anonyymi

No, jos ihastuis pinnalliseen naisten perässä juoksentelijaan niin suhdemielessä kyllä. Muutoin vastaisin, että älykkyys enemmänkin.

• Anonyymi

Minä oon "järkeillyt" tuon niin, että jos tykkään jostain miehestä niin miksi en soisi hänelle onnea jonkun toisen kuin itseni kanssa? Oli se nainen ihan minkä näköinen tahansa.
      Sitten varmaan harmittaisi, jos se nainen osoittautuikin ilkeäksi niin suututtaisi sen miehen puolesta ja voisin tuntea vihaa tuota naista kohtaan jonku aikaa.

• Anonyymi

Olet kyllä vetänyt järkeilysi niin pitkälle, että rakkaudelle sulla ei taida olla sijaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä vetänyt järkeilysi niin pitkälle, että rakkaudelle sulla ei taida olla sijaa?

No minä ymmärrän rakkauden niin että on valmis myös luopumaan toisesta, jos hänellä ei ole tunteita toivoen tuolle toiselle pelkkää hyvää vaikka toisen kanssa jos hän jonku valitsee tai sitten yksin, jos valitsee yksin olemisen. Ymmärrtäisin että rakkaus ei etsi omaansa vaan iloitsee toisenkin onnesta tai miten sinä asian ajattelet?

• Anonyymi

Naiset joille toisten naisten ulkonäkö on uhka ovat huono itsetuntoisia. He tarvitsevat itsetunnon kohotusta vaikka terapiassa

• Anonyymi

Ihmettelen aloittajan kysymystä ylipäänsä. Miksi pitäisi kokea joku toinen ihminen uhkana? Eihän siinä ole mitään järkeä.
      Ihmisten käytös monesti kyllä nykyään viittaa siihen että muita pidetään jollakin tavalla uhkana, oli se sitten ulkonäkö tai joku muu tekijä.
      Parasta on kun jokainen on sellainen kuin on, ja muut hyväksyvät sen, ja tietysti että myös itse hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

• Anonyymi

Jos joku on kaunis nainen, niin hän joutuu sellaisen ylenpalttisen huomion kohteeksi, että siitä ei todellakaan ole kateellinen. Liiallinen huomio vastakkaiselta sukupuolelta on lähinnä rasittavaa, koskaan ei voi liikkua missään etteikö joku mies tekisi itseään tykö. Ei saa olla rauhassa ja miksi? Ainoastaan siksi että on viehättävä ja kaunis katsella.

Jos nainen on kaunis hänellä pitää olla valtavasti järkeä päässä, ettei usko kaikkea typerää lätinää mitä miehet keksivät lässyttää . Pitää osata erottaa kuka ihminen haluaa oikeasti tutustua sinuun eikä vaan himoitse kaunista ulkomuotoasi seksin toivossa. Kuka on se oikea ja jää viereesi, vaikka kauneutesi lakastuu vuosien myötä, hiukset harmaantuvat, naama rypistyy, kiloja kertyy ja askel lyhenee. Kestää huonot päiväsi ja jaksaa pikkulasten kitinät, kaikki ne vaikeat vuodet työn uuvuttaessa, sairauksien vaivatessa ja onnettomuuksien tullessa kohdalle?

Siinä sitä on kauniilla naisella tekemistä, kun yrittää löytää kaikista niistä innokkaista ehdokkaista jotain kestävää, sellaisen kumppanin joka osaa muutakin kuin lätistä.

Ja kyllä, olen ollut joskus kaunis nainen, minä tiedän mitä se on, siinä ei ole mitään kadehdittavaa.

• Anonyymi

Miten kävi? Löysitkö hyvän kumppanin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kävi? Löysitkö hyvän kumppanin?

Täydellisen.
        😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellisen.
        😀

Ihana. Kerro lisää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana. Kerro lisää?

Sen pituinen se.😜

• ei ole koskaan ollut, en ole koskaan voinut kauneudella kilpailla, vaan keskittyä muihin annettuihin avuihin.

• Anonyymi

Mies onko komea mies sinulle uhka

• Anonyymi

Ei ole uhka pelkästään jos on kaunis. Se riippuu käyttäytyykö niin että on uhka. Ja miten mies käyttäytyy.

• Anonyymi

Ei. Kukaan ei ole minulle uhka. En pelkää (kunnioita peläten Hänen pyhyyttään ja oikeudenmukaisuuttaan) ketään muuta kuin Jumalaa. "Jolla on Jeesus, sillä on kaikki." Minulle on annettu paljon asioita, vaikka en ole mitenkään erityisesti fyysisesti viehättävä tällä hetkellä. Nuorempana olin ja sain monilta komeilta miehiltä myös huomiota. Aina tulee nuorempia ja kauniimpia ja hyvä, jos ihminen edes silloin saa nauttia siitä huomiosta. Minäkin sain. Kannattaa silti kaikenikäisenä pyrkiä olemaan paras versio itsestään, nuorena ja vanhempanakin. Ennen kaikkea itsensä vuoksi. Toisaalta siitä seuraa kyllä se huomio niissä sosiaalisissa suhteissakin ainakin vastakkaiselta sukupuolelta.

• Anonyymi

Sinä mies teet kaikista naisista uhkan koska sun mulkku vipattaa joka suuntaan

• Anonyymi

Miksi olisi.. kuori on kuori vaikka sen miten vakuuttaisi...
      Jos minut haluaa niin on syytä haluta enemmän, kuin kuori...
      Kyllä minäkin ihailen komeita miehiä ja kauniita naisia.

Oikean kohtaaminen ei katso ulkonäköä tai ikää

• Anonyymi

Kaikki naiset ovat minulle uhkia.

• Anonyymi

Mikäs uhka se minulle ois? En oikein ymmärrä miten? Ai että vie miehen vai mikä? Jos mies on niin vietävissä menkööt. Tiedän että mikään erityinen ole mutta en silti kadehdi toisia naisia ei siitä minulle mitään hyötyä olisi ei se minusta yhtään sen kauniimpaa tee.

• Anonyymi

Jos mun puoliso lähtis kauniimman perään ni sais mennä. Takasin en kyllä ottais. Tiedän saavani myös itse komeamman jos haluaisin, mutta ei sekään uhka hänelle ole. Ulkonäkö kun ei kuulu niihin ominaisuuksiin joita arvostan toisissa ihmisissä.

• Anonyymi

No mä uskon että nää ulkonäköjutut mistä täällä keskustellaan on vaan teinipissisten juttuja, ei aikuisten....

• Anonyymi

Niin jos puoliso lähtee rumemman matkaan ottaisitko vielä takaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos puoliso lähtee rumemman matkaan ottaisitko vielä takaisin?

Ei kyllä nappais.

• Anonyymi

Kaunis nainen? Onko niitä, kauniimpia?? Oikeesti? Eipä ole näkynyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3385
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2561
    4. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      109
      2551
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2464
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2017
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1773
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe