Mies 30-40v.?

Nimetön

Olen 30 tyttö, etsin elämänkaveria. Liikun Madshus Pellestovilla ja HanWageilla, unelmaloma-asuntoni on Hilleberg. Asuinmökkini on metsänlaidassa, kirjahyllyssä tekniikkaa, kaunokirjallisuutta, lääketiedettä, läheisten kuvia ja elokuvia. Tärkeätä minulle on mielenrauha, lumen valkoisuus ja metsän vihreys, myös kulttuuri, taiteet ja hyvä seura miellyttävät minua. Kuvaan elämää ja luontoa. En pidä tupakan savusta enkä liiasta viinasta.
Luit tämän, mikä oli tarkoitus?

Kirjoita [email protected]

15

3263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 41

      Mielenkiintoinen olet ja salaperäinenkin. Voisitko valottaa lisää.
      Tarkoitus? Ehkäpä retki- ja vaellusseura. Vaikka loppuelämäksi.

      • Nimetön

        Tuo edellinen viestini tarkoitus oli toimia sähköposti-kirjeenvaihtoilmoituksena. Ajattelin että mailien kautta voisin tutustua samanhenkiseen mieheen, saisimme toisistamme retki- ja elämänseuraa. En viitsi laittaa viestiä mihinkään sinkut.net -kontaktipalstalle, koska en halua löytää miesystävää, jonka varpaat palelevat liian herkästi talvisessa metsässä ja jota sohva vetää puoleensa yhteistyössä tv:n kanssa. Siksipä ilmoitin jo hieman valikoituneemmalle joukolle, jotka lukevat luonto ja retkeily -keskustelua.

        Mailatkaa vaan rohkeasti!


      • mies 41
        Nimetön kirjoitti:

        Tuo edellinen viestini tarkoitus oli toimia sähköposti-kirjeenvaihtoilmoituksena. Ajattelin että mailien kautta voisin tutustua samanhenkiseen mieheen, saisimme toisistamme retki- ja elämänseuraa. En viitsi laittaa viestiä mihinkään sinkut.net -kontaktipalstalle, koska en halua löytää miesystävää, jonka varpaat palelevat liian herkästi talvisessa metsässä ja jota sohva vetää puoleensa yhteistyössä tv:n kanssa. Siksipä ilmoitin jo hieman valikoituneemmalle joukolle, jotka lukevat luonto ja retkeily -keskustelua.

        Mailatkaa vaan rohkeasti!

        Kiitos valotuksesta. Varpaita ei palele eikä sohva vedä ja tv on varastossa. Tarkkaile postiasi.


      • malinowski
        Nimetön kirjoitti:

        Tuo edellinen viestini tarkoitus oli toimia sähköposti-kirjeenvaihtoilmoituksena. Ajattelin että mailien kautta voisin tutustua samanhenkiseen mieheen, saisimme toisistamme retki- ja elämänseuraa. En viitsi laittaa viestiä mihinkään sinkut.net -kontaktipalstalle, koska en halua löytää miesystävää, jonka varpaat palelevat liian herkästi talvisessa metsässä ja jota sohva vetää puoleensa yhteistyössä tv:n kanssa. Siksipä ilmoitin jo hieman valikoituneemmalle joukolle, jotka lukevat luonto ja retkeily -keskustelua.

        Mailatkaa vaan rohkeasti!

        Deittinettiä kokeilleena ei tärpännyt. Harrastajia kyllä löytyy kaikilla kriteereillä, siis luontoalan harrastajia, mutta ei sitten muuten ole kemiat osuneet kohdalleen. :)


    • malinowski

      Toinen samoin ajatteleva naisihminen ilmoittautuu mukaan joukkoon etsimään toveria elämän laduille, poluille taikka vaikka laduttomille reiteille.

      Edellisessä paljon samaa, retkeilyn ja hiihtelyn lisäksi lajivalikoimaan kuuluu vedenalaisia touhuja, jotain nauruja ja kallioita, rinteitä...

      • Vaan missä?

        Missä se joukko tai yksikään teistä liikkuu ja esiintyy, että vois edes sattumalta bongata?
        Tarjonta ei nyt vastaa kysyntää, se tässä on ikävää.


      • malinowski
        Vaan missä? kirjoitti:

        Missä se joukko tai yksikään teistä liikkuu ja esiintyy, että vois edes sattumalta bongata?
        Tarjonta ei nyt vastaa kysyntää, se tässä on ikävää.

        Laita s.postiosoite niin heitän sua viestillä! :)


      • Vaan missä?
        malinowski kirjoitti:

        Laita s.postiosoite niin heitän sua viestillä! :)

        Viesteillään siellä.
        Sovitaanko aika ja paikka?


      • malinowski
        Vaan missä? kirjoitti:

        Viesteillään siellä.
        Sovitaanko aika ja paikka?

        Hankala järjestää chattiaikaa, käytän nettiä vain töissä. Heitä mua viestillä: [email protected], mukavampi viestitellä ilman ylimääräisiä lukijoita :)


      • malinowski edelleen
        malinowski kirjoitti:

        Hankala järjestää chattiaikaa, käytän nettiä vain töissä. Heitä mua viestillä: [email protected], mukavampi viestitellä ilman ylimääräisiä lukijoita :)

        niin, sähköposti on [email protected] (ei fi kuten edelliseen laitoin)


      • westend13
        malinowski edelleen kirjoitti:

        niin, sähköposti on [email protected] (ei fi kuten edelliseen laitoin)

        no jos tosissaan oot niin tästä löytyis sulle retkikaveri, ota yhteyttä.


      • kiehinen
        Vaan missä? kirjoitti:

        Missä se joukko tai yksikään teistä liikkuu ja esiintyy, että vois edes sattumalta bongata?
        Tarjonta ei nyt vastaa kysyntää, se tässä on ikävää.

        Kysynnän ja tarjonnan laki ei toimi, ei.

        Itse olen wapunaattona kotona koneen ääressä. Säälittävää? No, oma valinta. Kaverit ovat nykyään pienten lasten vanhempia ( --> vapunvietto tyyliin ilmapallo, lakitus ja kotiin) ja yksin ei viitsi lähteä, kun railakas juhlinta ei edes niin kiinnosta.

        Oletan, että kaltaisiani sinkkuja on pilvin pimein. Arkisin meidät löytää töistä, iltaisin harrastusten parista ja viikonloppuisin poluilta ja aalloilta. Salaa etsimme partneria ja perhettä, mutta olemme liian ujoja / laiskoja / pettyneitä ollaksemme aktiivisesti "tyrkyllä".

        Hei kaikki te, joilla on kevättä rinnassa! Katsotaan arkista vierus- tai kirjoittajakaveria sillä silmällä. Ehkäpä juuri hän on Se oikea.


      • nimetön
        kiehinen kirjoitti:

        Kysynnän ja tarjonnan laki ei toimi, ei.

        Itse olen wapunaattona kotona koneen ääressä. Säälittävää? No, oma valinta. Kaverit ovat nykyään pienten lasten vanhempia ( --> vapunvietto tyyliin ilmapallo, lakitus ja kotiin) ja yksin ei viitsi lähteä, kun railakas juhlinta ei edes niin kiinnosta.

        Oletan, että kaltaisiani sinkkuja on pilvin pimein. Arkisin meidät löytää töistä, iltaisin harrastusten parista ja viikonloppuisin poluilta ja aalloilta. Salaa etsimme partneria ja perhettä, mutta olemme liian ujoja / laiskoja / pettyneitä ollaksemme aktiivisesti "tyrkyllä".

        Hei kaikki te, joilla on kevättä rinnassa! Katsotaan arkista vierus- tai kirjoittajakaveria sillä silmällä. Ehkäpä juuri hän on Se oikea.

        Kiehisen viesti siis osui suoraan! Tuo oli positiivinen ajatus, siis miten tästä pääsisi, sillä silmällä työkavereiden ja viereisellä koneella nettiavaruudessa kirjoittelevan retkikaverin kanssa juttuun käyminen, silleen luonnollisesti, että huomattaisiin olevamme samalla aaltopituudella ja vailla kaveria! Sitten vaan sopimaan treffejä.


      • lisää
        nimetön kirjoitti:

        Kiehisen viesti siis osui suoraan! Tuo oli positiivinen ajatus, siis miten tästä pääsisi, sillä silmällä työkavereiden ja viereisellä koneella nettiavaruudessa kirjoittelevan retkikaverin kanssa juttuun käyminen, silleen luonnollisesti, että huomattaisiin olevamme samalla aaltopituudella ja vailla kaveria! Sitten vaan sopimaan treffejä.

        Hei minäkin kiinnostuin "henkisistä" ihmisistä ja kysyn samaa miten tutustua vaikka vaan kaveriksi ja vähän älykkäämmäksi juttuseuraksi.
        onko s postiosoitetta?
        nainen 41v


    • ulappa

      Onko teillä kokemuksia, mitkä olisivat oikeat ja parhaat foorumit verkossa etsiä retkeilevää kaveria / tositarkoituksella / vain ystävää ja retkiseuraa / ?
      Vihjeitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe