Mitä jos viettäisin yön

sinun kaksoisolennon kanssa? Mitä mieltä olisit siitä? Kysymys menee naiselle.
28<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

Kukaan ei halua olla jonkun toisen korvike! sivusta

Äänestä
  • aitoa naisen puhetta ei tärvellä, toivottavasti kilpirauhas sanelusi ei aiheuta terveyshuolta, rauhallista illanjatkoa, senkin äiti ethän jätä, mutsi ei jätä
    mielisairaala ei ollut milloinkaan vaihtoehto tälle myös sulle
    https://www.youtube.com/watch?v=Djj7jW6ny2M

Äänestä

• samaa mieltä

Äänestä

Ensimmäinen ajatus olisi, että et ole päässyt minusta yli kun täytyy kaksoisolentoja hakea, mutta loppujen lopuksi se on sinun asiasi missä yösi vietät!

Äänestä
  • En ole hakemalla hakenut. Hän vain tupsahti eteen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En ole hakemalla hakenut. Hän vain tupsahti eteen.

Ilmeisesti on melkoinen tusinanaama sitten jos samannäköisiä vain tupsahtelee eteesi

Äänestä

No raivostuisin paljon, jos tietäisin.

Äänestä

Jos hän olet niin mikset vietä mun kanssa vaan kaksoisolennon? Haluatko kenet?

Äänestä

Voithan kokeilla, jos nimittäin Sabina.S huolii sinut yöseuraksi.
Epäilen vahvasti...

Äänestä
  • Kukahan sinä olet jos sabina s on sinun näköiskaimasi... tuli yksi jo mieleen kun katsoin sabinan kuvia.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kukahan sinä olet jos sabina s on sinun näköiskaimasi... tuli yksi jo mieleen kun katsoin sabinan kuvia.

Siinä sulle pähkinää 🤗

Äänestä

Voi elämä näitä loputtomia typeriä alotuksia!!

Äänestä

Nauraisin katketakseni. Kertoisin sitä hyvänä vitsinä muille.

Äänestä
  • Ahhaha tää on hyvä😂😂 tekisin samoin 👌🏾

Äänestä

• Vähän nauroin itsekin tälle :D

Äänestä

No sä voisit sitten kertoa mulle missä se asuu jotta voisin ehdottaa hänelle lesboseqsiä ja voisin näin rakastella "itseni" kanssa.

Äänestä

Hymyilyttää lähinnä koska minä en ole korvattavissa.. minua on vain yksi😊

Äänestä

Se ois varmaan kauhea kokemus sinulle.

Äänestä

Että olet säälittävä.

Äänestä

Se olis aika epäreilua. Sä saisit mut, mutta mä en sais sua.

Äänestä

Miksi kaksoisolennon kanssa? Miksei vaan kaivattusi?

Äänestä

Siitä vain. Minä en sinua sen jälkeen halua.

Äänestä

Mutta niin eikös se ole aika hauskaa jos näkee jotain mukavia seikkailu-unia kun pään painaa pehmeään tyynyyn? Vaikka jotain avaruusseikkailuja tai vaikka emojien hyppelyjä uneen tai vaikkapa super mariota tunneleissaan ja hyppiessään?

Minkälaisen unen itse näin viimeyönä: Teresa Johaug kavereineen jotain kummallista oli kertomassa, jäi epäselväksi että mitä tarkoitti: oli joku lumitunneli ja jotain siinä unessa, mitäs siitä sitten, itselläni on kyllä tapana nähdä elokuvamaisia unia lähes jokainen yö, joten voin melkein nähdä silloin ensi-ilta elokuvatkin jo unessa mitä niissä tapahtuu :D

Äänestä

Kyllä minä pitäisin semmoista miestä selkeästi epätoivoisena, ei jatkoon.

Äänestä

Ihan sama mitä joku anonyymi puuhastelee! Ei voisi vähempää kiinnostaa!

Äänestä

Sano Panda, kun haluat hyvää 😆

Äänestä

Tervemenoa! Pane kunnolla!

Äänestä

Missä päin kaksoisolentooni olet törmännyt?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

sinun kaksoisolennon kanssa? Mitä mieltä olisit siitä? Kysymys menee naiselle.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu