sinun kaksoisolennon kanssa? Mitä mieltä olisit siitä? Kysymys menee naiselle.
Mitä jos viettäisin yön
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei halua olla jonkun toisen korvike! sivusta
- Anonyymi
aitoa naisen puhetta ei tärvellä, toivottavasti kilpirauhas sanelusi ei aiheuta terveyshuolta, rauhallista illanjatkoa, senkin äiti ethän jätä, mutsi ei jätä
mielisairaala ei ollut milloinkaan vaihtoehto tälle myös sulle
https://www.youtube.com/watch?v=Djj7jW6ny2M
- Anonyymi
Ensimmäinen ajatus olisi, että et ole päässyt minusta yli kun täytyy kaksoisolentoja hakea, mutta loppujen lopuksi se on sinun asiasi missä yösi vietät!
- Anonyymi
En ole hakemalla hakenut. Hän vain tupsahti eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hakemalla hakenut. Hän vain tupsahti eteen.
Ilmeisesti on melkoinen tusinanaama sitten jos samannäköisiä vain tupsahtelee eteesi
- Anonyymi
No raivostuisin paljon, jos tietäisin.
- Anonyymi
Jos hän olet niin mikset vietä mun kanssa vaan kaksoisolennon? Haluatko kenet?
- Anonyymi
Voithan kokeilla, jos nimittäin Sabina.S huolii sinut yöseuraksi.
Epäilen vahvasti...- Anonyymi
Kukahan sinä olet jos sabina s on sinun näköiskaimasi... tuli yksi jo mieleen kun katsoin sabinan kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan sinä olet jos sabina s on sinun näköiskaimasi... tuli yksi jo mieleen kun katsoin sabinan kuvia.
Siinä sulle pähkinää 🤗
- Anonyymi
Voi elämä näitä loputtomia typeriä alotuksia!!
- Anonyymi
Nauraisin katketakseni. Kertoisin sitä hyvänä vitsinä muille.
- Anonyymi
Ahhaha tää on hyvä😂😂 tekisin samoin 👌🏾
- Anonyymi
Vähän nauroin itsekin tälle :D
- Anonyymi
No sä voisit sitten kertoa mulle missä se asuu jotta voisin ehdottaa hänelle lesboseqsiä ja voisin näin rakastella "itseni" kanssa.
- Anonyymi
Hymyilyttää lähinnä koska minä en ole korvattavissa.. minua on vain yksi😊
- Anonyymi
Se ois varmaan kauhea kokemus sinulle.
- Anonyymi
Että olet säälittävä.
- Anonyymi
Se olis aika epäreilua. Sä saisit mut, mutta mä en sais sua.
- Anonyymi
Miksi kaksoisolennon kanssa? Miksei vaan kaivattusi?
- Anonyymi
Siitä vain. Minä en sinua sen jälkeen halua.
- Anonyymi
Mutta niin eikös se ole aika hauskaa jos näkee jotain mukavia seikkailu-unia kun pään painaa pehmeään tyynyyn? Vaikka jotain avaruusseikkailuja tai vaikka emojien hyppelyjä uneen tai vaikkapa super mariota tunneleissaan ja hyppiessään?
Minkälaisen unen itse näin viimeyönä: Teresa Johaug kavereineen jotain kummallista oli kertomassa, jäi epäselväksi että mitä tarkoitti: oli joku lumitunneli ja jotain siinä unessa, mitäs siitä sitten, itselläni on kyllä tapana nähdä elokuvamaisia unia lähes jokainen yö, joten voin melkein nähdä silloin ensi-ilta elokuvatkin jo unessa mitä niissä tapahtuu :D - Anonyymi
Kyllä minä pitäisin semmoista miestä selkeästi epätoivoisena, ei jatkoon.
- Anonyymi
Ihan sama mitä joku anonyymi puuhastelee! Ei voisi vähempää kiinnostaa!
- Anonyymi
Sano Panda, kun haluat hyvää 😆
- Anonyymi
Tervemenoa! Pane kunnolla!
- Anonyymi
Missä päin kaksoisolentooni olet törmännyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924567
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723597Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1282953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292514- 422105
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648