sinun kaksoisolennon kanssa? Mitä mieltä olisit siitä? Kysymys menee naiselle.
Mitä jos viettäisin yön
Anonyymi
28<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vastaukset 28
Vanhimmat
Kukaan ei halua olla jonkun toisen korvike! sivusta
aitoa naisen puhetta ei tärvellä, toivottavasti kilpirauhas sanelusi ei aiheuta terveyshuolta, rauhallista illanjatkoa, senkin äiti ethän jätä, mutsi ei jätä
mielisairaala ei ollut milloinkaan vaihtoehto tälle myös sulle
https://www.youtube.com/watch?v=Djj7jW6ny2M
samaa mieltä
Ensimmäinen ajatus olisi, että et ole päässyt minusta yli kun täytyy kaksoisolentoja hakea, mutta loppujen lopuksi se on sinun asiasi missä yösi vietät!
En ole hakemalla hakenut. Hän vain tupsahti eteen.
Ilmeisesti on melkoinen tusinanaama sitten jos samannäköisiä vain tupsahtelee eteesi
No raivostuisin paljon, jos tietäisin.
Jos hän olet niin mikset vietä mun kanssa vaan kaksoisolennon? Haluatko kenet?
Voithan kokeilla, jos nimittäin Sabina.S huolii sinut yöseuraksi.
Epäilen vahvasti...
Kukahan sinä olet jos sabina s on sinun näköiskaimasi... tuli yksi jo mieleen kun katsoin sabinan kuvia.
Siinä sulle pähkinää 🤗
Voi elämä näitä loputtomia typeriä alotuksia!!
Nauraisin katketakseni. Kertoisin sitä hyvänä vitsinä muille.
Ahhaha tää on hyvä😂😂 tekisin samoin 👌🏾
Vähän nauroin itsekin tälle :D
No sä voisit sitten kertoa mulle missä se asuu jotta voisin ehdottaa hänelle lesboseqsiä ja voisin näin rakastella "itseni" kanssa.
Hymyilyttää lähinnä koska minä en ole korvattavissa.. minua on vain yksi😊
Se ois varmaan kauhea kokemus sinulle.
Että olet säälittävä.
Se olis aika epäreilua. Sä saisit mut, mutta mä en sais sua.
Miksi kaksoisolennon kanssa? Miksei vaan kaivattusi?
Siitä vain. Minä en sinua sen jälkeen halua.
Mutta niin eikös se ole aika hauskaa jos näkee jotain mukavia seikkailu-unia kun pään painaa pehmeään tyynyyn? Vaikka jotain avaruusseikkailuja tai vaikka emojien hyppelyjä uneen tai vaikkapa super mariota tunneleissaan ja hyppiessään?
Minkälaisen unen itse näin viimeyönä: Teresa Johaug kavereineen jotain kummallista oli kertomassa, jäi epäselväksi että mitä tarkoitti: oli joku lumitunneli ja jotain siinä unessa, mitäs siitä sitten, itselläni on kyllä tapana nähdä elokuvamaisia unia lähes jokainen yö, joten voin melkein nähdä silloin ensi-ilta elokuvatkin jo unessa mitä niissä tapahtuu :D
Kyllä minä pitäisin semmoista miestä selkeästi epätoivoisena, ei jatkoon.
Ihan sama mitä joku anonyymi puuhastelee! Ei voisi vähempää kiinnostaa!
Sano Panda, kun haluat hyvää 😆
Tervemenoa! Pane kunnolla!
Missä päin kaksoisolentooni olet törmännyt?