Naiselle jolla maailman kauneimmat silmät

Harmi kun en tiedä edes sun nimeä. Mun nimen sä kyllä tiedätkin. Kyllä mä sun sydämesi vielä valloitan.
3187
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

Et tiedä nimeä???

Äänestä
  • En tiedä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä.

miksi et tiedä?
    ota selvää, nykyään sen nimen kyllä saa jotakin kautta tai kujaa selville mikäli haluaa selvittää kyllähän keinoja sosiaalisen median aikana on.

Äänestä

Mulla on toisinpäin. Nainen ei tiedä nimeä ja miehellä on maailman kauneimmat silmät. Oikeasti liioittelematta kauneimmat ikinä.

Äänestä
  • Tietääkö hän sun nimen?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö hän sun nimen?

Taitaa tietää.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa tietää.

Oletteko milloin viimeksi nähneet?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletteko milloin viimeksi nähneet?

Ei siitä kauan ole. Taidan mennä nukkumaan. Öitä.

Äänestä

Lopeta nutturapää.

Äänestä
  • Mikä nutturapää?

Äänestä

• Miksi?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä nutturapää?

mikä ja kuka nutturapää?? ei nutturat palstalla oo

Äänestä

• Aloittaja on siis nutturapäinen mies? 🤔

Äänestä

Minkä väriset silmät?

Äänestä
  • En muista. Menee aina läpi värien.... kuvissa näkyy harmaa

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En muista. Menee aina läpi värien.... kuvissa näkyy harmaa

Olisipa hienoa kun voisi rekisteröidä silmienkin värin.......

Äänestä

• ruskeat

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En muista. Menee aina läpi värien.... kuvissa näkyy harmaa

Voisit laittaa ettet ole aloituksen tekijä. Ihme tyyli tulla toisten aloituksiin vastailemaan.

Äänestä

Jaa a. Enpä ole vielä silmiänsä nähnyt sieltä pilottilasien takaa. Oletettavasti ruskeat ja kauniit 😚

Äänestä

Ikävöin siis jotain tuntematonts?

Äänestä

Minäkin ikävöin. En vaan voinut katsoa sinua. 1.1. 2020 elämäni rankin päivä. Aamu alkoi niin surullisesti.

Äänestä
  • Kyseiset silmät näin 15.1. Olen aloituksen tekijä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyseiset silmät näin 15.1. Olen aloituksen tekijä.

En ole susta kiinnostunut! Oot muutenkin niiiiin ruma! Mä toivon todella etten tuu näkemään sua enää!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En ole susta kiinnostunut! Oot muutenkin niiiiin ruma! Mä toivon todella etten tuu näkemään sua enää!

Ikävästi sanottu.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sie et ole Ap:n tarkoittama nainen. Menee kehut kyllä väärään osoitteeseen. Minkä sitä kukaan voi ulkonäölleen. Tsemppiä ap.

Äänestä

Milloin nähtiin viimeksi? Minkä väriset silmät?

Äänestä
  • 15.1 kuten aikaisemmin mainitsin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

15.1 kuten aikaisemmin mainitsin.

Missä näitte toisenne?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Missä näitte toisenne?

En enää uskalla tänne kirjoitella. Tuskin olen muutenkaan hän joka mielessäsi on.

Äänestä

Katto fillarin sarjanumerosta nimi🧐

Äänestä

Ihanasti ajattelet 💘

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun en tiedä edes sun nimeä. Mun nimen sä kyllä tiedätkin. Kyllä mä sun sydämesi vielä valloitan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu