Harmi kun en tiedä edes sun nimeä. Mun nimen sä kyllä tiedätkin. Kyllä mä sun sydämesi vielä valloitan.
Naiselle jolla maailman kauneimmat silmät
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et tiedä nimeä???
- Anonyymi
En tiedä.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä.
miksi et tiedä?
ota selvää, nykyään sen nimen kyllä saa jotakin kautta tai kujaa selville mikäli haluaa selvittää kyllähän keinoja sosiaalisen median aikana on.
- Anonyymi
Mulla on toisinpäin. Nainen ei tiedä nimeä ja miehellä on maailman kauneimmat silmät. Oikeasti liioittelematta kauneimmat ikinä.
- Anonyymi
Tietääkö hän sun nimen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän sun nimen?
Taitaa tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tietää.
Oletteko milloin viimeksi nähneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko milloin viimeksi nähneet?
Ei siitä kauan ole. Taidan mennä nukkumaan. Öitä.
- Anonyymi
Lopeta nutturapää.
- Anonyymi
Mikä nutturapää?
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Aloittaja on siis nutturapäinen mies? 🤔
- Anonyymi
Jaa a. Enpä ole vielä silmiänsä nähnyt sieltä pilottilasien takaa. Oletettavasti ruskeat ja kauniit 😚
- Anonyymi
Minkä väriset silmät?
- Anonyymi
En muista. Menee aina läpi värien.... kuvissa näkyy harmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa hienoa kun voisi rekisteröidä silmienkin värin.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit laittaa ettet ole aloituksen tekijä. Ihme tyyli tulla toisten aloituksiin vastailemaan.
- Anonyymi
Ikävöin siis jotain tuntematonts?
- Anonyymi
Minäkin ikävöin. En vaan voinut katsoa sinua. 1.1. 2020 elämäni rankin päivä. Aamu alkoi niin surullisesti.
- Anonyymi
Kyseiset silmät näin 15.1. Olen aloituksen tekijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseiset silmät näin 15.1. Olen aloituksen tekijä.
En ole susta kiinnostunut! Oot muutenkin niiiiin ruma! Mä toivon todella etten tuu näkemään sua enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole susta kiinnostunut! Oot muutenkin niiiiin ruma! Mä toivon todella etten tuu näkemään sua enää!
Ikävästi sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sie et ole Ap:n tarkoittama nainen. Menee kehut kyllä väärään osoitteeseen. Minkä sitä kukaan voi ulkonäölleen. Tsemppiä ap.
- Anonyymi
Milloin nähtiin viimeksi? Minkä väriset silmät?
- Anonyymi
15.1 kuten aikaisemmin mainitsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15.1 kuten aikaisemmin mainitsin.
Missä näitte toisenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näitte toisenne?
En enää uskalla tänne kirjoitella. Tuskin olen muutenkaan hän joka mielessäsi on.
- Anonyymi
Katto fillarin sarjanumerosta nimi🧐
- Anonyymi
Ihanasti ajattelet 💘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904473
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613345Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1262442Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1042429- 422075
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628