Syvimmän haavan iskee

Anonyymi

uskottu ja rakastettu.

35

262

Vastaukset

• Niinhän se menee.

• On tärkee olla lempeä ja hyvä muille.

• Myös itselle 😇

• Skriik skriik!

• Kyllä.
      Syvimmän haavan iskee uskottu ja rakastettu.

• Kurjaa luettavaa näin ystävänpäivänä. Rakastakaa toisianne, kunnioittakaa toisianne. Elämä on lyhyt.

• Pitää paikkansa, jos rakastettu tekisi noin. Mutta silloin pitää katsoa asiaa uudelleen. Onko sinulla "väärä" rakastettu? . Miksi hän satutti sinua.?Onko mahdollista antaa anteeksi? Itse uskon, että rakkain ihminen ei nimenomaan tekisi sitä rakkaalleen.

• Ja jos tekee, vähintä mitä voi tehdä in ottaa vastuu teostaan. Ja katsoa sitten tapahtumaa, sen syitä ja miettiä, onko heillä jotain arvokkaampaa mistä kannattaa pitää kiinni. Itse en kyllä ole kovinkaan anteeksiantavainen perimmäisten kysymysten kanssa....

• Oli. Minulla oli väärä rakastettu.
        Pakeni.

• Anonyymi kirjoitti:

Oli. Minulla oli väärä rakastettu.
        Pakeni.

Selvästi väärä rakastettu. Sinulle on olemassa vielä jotain kauniimpaa 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Selvästi väärä rakastettu. Sinulle on olemassa vielä jotain kauniimpaa 😊

Pelkuri ei ole rakkauden arvoinen, ei hän osaa kunnioittaa tärkeimpiä asioita. Ajattelee vain itseään ja omia tunteitaan. Rakkaus on aitoutta ja rohkeutta, sitä että on toiselle hyvä.

• Silloin kun kirjoitetaan täällä ja IRL ignoorataan, ei voida puhua uskotusta tai rakastetusta.

• Rakkaus on oikeassa elämässä, teoissa - ei täällä.

• Kyklä jos täällä kaipaa, ja oikeassa elämässä ignooraa, on täkläinen ihminen hukassa itsensä kanssa. Ikävä ja sydämetön ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyklä jos täällä kaipaa, ja oikeassa elämässä ignooraa, on täkläinen ihminen hukassa itsensä kanssa. Ikävä ja sydämetön ihminen.

Ikävä ja sydämetön ihminen ei ota vastuuta teostaan, ei pyydä anteeksi, ei edes yritä selvittää asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävä ja sydämetön ihminen ei ota vastuuta teostaan, ei pyydä anteeksi, ei edes yritä selvittää asiaa.

Ei, yhdistit kaksi eri ihmistyyppiä. Toinen ottaa vastuuta ja toinen on se ignooraava sydämetön.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyklä jos täällä kaipaa, ja oikeassa elämässä ignooraa, on täkläinen ihminen hukassa itsensä kanssa. Ikävä ja sydämetön ihminen.

Jospa ne, jotka täällä kirjoittelevat, eivät ole ne, jotka ignooraavat irl? Voisiko olla niin, että jos joku ignooraa irl, hän ei täälläkään kirjoittele. Vähän vaikuttaa, että ihmiset antavat harhakuvitelmiensa viedä.

• Samaa mieltä kanssasi aloittaja.
      Mutta, itsekäs sydän on ansainnut tuntemansa tuskan.

• Mutta, itsekäs sydän on ansainnut tuntemansa tuskan. Kyllä! Mutta se toinen osapuoli, jota on satuttanut niin ei ole ansainnut tuskaa. Onneksi ajan kanssa näkee, millainen toinen on ja kaikki kääntyy lopulta itsekkään sydämen omaan nilkkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta, itsekäs sydän on ansainnut tuntemansa tuskan. Kyllä! Mutta se toinen osapuoli, jota on satuttanut niin ei ole ansainnut tuskaa. Onneksi ajan kanssa näkee, millainen toinen on ja kaikki kääntyy lopulta itsekkään sydämen omaan nilkkaan.

Sivusta: Ihmistä ei voi luokitella itsekkääksi, jos hän haluaa elää entistä elämäänsä, eikä astua uuteen suhteeseen. Hänellä voi esim. olla lapsia, eikä hn silloin ole itsekäs jos uhras oman onnensa lasten hyväksi. Tai sitten hän kokee velvoitteensa puolisoaan kohtaan niin suuriksi, että ei voi erota. tms

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Ihmistä ei voi luokitella itsekkääksi, jos hän haluaa elää entistä elämäänsä, eikä astua uuteen suhteeseen. Hänellä voi esim. olla lapsia, eikä hn silloin ole itsekäs jos uhras oman onnensa lasten hyväksi. Tai sitten hän kokee velvoitteensa puolisoaan kohtaan niin suuriksi, että ei voi erota. tms

Kyllä, noinkin voi olla jossain tapauksessa. Mutta oikeuttaako tämä toisen osapuolen ilkeilemään ja julmistelemaan. Kostamaan?

• Olisin minäkin ne hymiöt ansainnut.Rakkaus olisi vienyt elämän loppuun.

• Vihan ajan jälkeen on kosto.

• Rakkaudeton ihminen ei pysty rakastamaan, mutta kostolla täällä uhoat?!
        Katso, mitä hyvää olet saanut. Mihin sinulla olisi ollut mahdollisuus, mutta kaiken hylkäsit, itsekäs sydän.

• Anonyymi kirjoitti:

Rakkaudeton ihminen ei pysty rakastamaan, mutta kostolla täällä uhoat?!
        Katso, mitä hyvää olet saanut. Mihin sinulla olisi ollut mahdollisuus, mutta kaiken hylkäsit, itsekäs sydän.

PS
        Mitä syitä sinulla on vihata?
        Älä kompastu omaan miekkaasi.

• Sait kostosi, mies. (Kirjoitan kuin hänelle.) Eilisen puhelun jälkeen olen täysin hajalla. Nauti nyt, onnistuit täysin. Aiemmin teit kaikkesi saadaksesi minut rakastumaan sinuun. Nyt teet kaikkesi, jotta en rakastaisi. Onnistuit ilmeisesti molemmissa. Voit nyt iloita onnistumisestasi. En lähesty sinua enää IRL. Yritän vain unohtaa, että olit minulle mitään muuta kuin työkaveri ja esimies. Minä en koskaan halunnut satuttaa sinua. En edes halua vihata sinua nyt. Vihaan ehkä, mutta haluan päästä siitäkin tunteesta, ja pääsenkin. Saan rauhan vasta sitten, kun et herätä minussa enää mitään tunteita.

• Joskus asioita ei voi hallita, joskus aika, on tärkeämpi paikka tai teot.
      Ei sitä voi puolustella, rikkinäistä astiaa, ei saa puhumalla ehjäksi.
      Mutta se helvetin kylmä pohjoistuuli tulee, pakottaa unohtamaan. Repii ja raastaa, laittaa unohtamaan..

• Ei mitkään tuulet saa unohtamaan. Repii ja raastaa, mutta unohdusta ei anna. Kiduttaa muistoilla.
        Jatketaan tarinaa, taistellaan tuulta vastaaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitkään tuulet saa unohtamaan. Repii ja raastaa, mutta unohdusta ei anna. Kiduttaa muistoilla.
        Jatketaan tarinaa, taistellaan tuulta vastaaan.

Juuri noin. Oikeat sanat löysit.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Oikeat sanat löysit.

Komppaan tätä täysillä.
        Jatketaan Rakas!

• Varsinaisesti ketään rakastettua ei minulla ole ollut yli kymmeneen vuoteen, mutta yksi hyvin kauan tuntemani ihmisen välinpitämättömyys aiheutti paljon surua.

• Mikään ei todellakaan ole alhaisempaa, kuin käyttää valtaa ihmiseen, joka on jo polvillaan edessäsi. Kokenut myös.

Milloin haavoitettu ihminen on polvillaan?
      Jos ihminen on pyytänyt sinulta anteeksi ja sinä et vastaa. Soittaa tai lähettää viestin pyytääkseen anteeksi.
      Silloin ihminen on polvillaan.
      Se, miten silloin reagoit, kertoo sinusta kaiken.

• Olen miettinyt minkälainen ihminen on joka tahallaan satuttaa toista. Nauttiiko hän siitä? Pystyykö hän elämään elämäänsä niinkuin mitään ei olisi tapahtunut? Onko hänen lapsuus vaikuttanut niin paljon, että hänestä on kasvanut kylmä ihminen, joka ei välitä mistään mitään. Huumeet ja viina vienyt viimeisetkin sympatia rippeet...

• Niin se mörrykänkin iski ihminen johon olisi halunnut satsata kaikki iski ihan maahan. Mutta varmaan tästä nousen vieläkin vahvempana.

• Hän taisi olla se väärä minull. . Ei rakastunut ihminen haavoita tahallaan toista ja jätä polvilleen.
      Parempi varmasti näin. Hautaan tunteeni elävältä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      188
      5235
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      141
      4611
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      198
      3775