Kummalla se pahempi ongelma on?
Sinulla, vai hänellä jota kaipaat.
Luettele ensin omat ongelmat.
Sitten hänen.
Luulisin että tästä tulee mielenkiintoista.
Ehkä hyvä mainita myös sukupuolet vastauksissa.
Mikä on se ongelma
13
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Häntä ei ehkä kiinnosta. Ei muita ongelmia.
Ei mitään ongelmia palstalla viitti avautua, kaikillahan niitä nyt jotain on, pieniä tai hieman suurempia.
- Anonyymi
Ilmeisesti et halua saada sitä yhteyttä. Koska jos avautuisit, se saattaa muuttaa kaiken.
Ei ongelmat ole huono asia. Se on, jos niitä ei halua käsitellä. Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti et halua saada sitä yhteyttä. Koska jos avautuisit, se saattaa muuttaa kaiken.
Ei ongelmat ole huono asia. Se on, jos niitä ei halua käsitellä.totta, ongelmat täytyy käsitellä.
mutta lienekö tässä tarkotettu ongelmia siihen yhteydenottoon liittyen.- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
totta, ongelmat täytyy käsitellä.
mutta lienekö tässä tarkotettu ongelmia siihen yhteydenottoon liittyen.Ei minulla ole ongelmia, tällä hetkellä. Tiedän selviäväni niistä, jos ongelmia tulee.
Mennyt elämä todistaa sen. Uusialku on parasta, aavistaa että jotain on vielä koettavaa tässä elämässä. Toivottavasti sinulla myös. Ei tarvitse olla yhteydessä. Eikö elämä joshdata yhteen, jos niin on tarkoitettu. Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole ongelmia, tällä hetkellä. Tiedän selviäväni niistä, jos ongelmia tulee.
Mennyt elämä todistaa sen. Uusialku on parasta, aavistaa että jotain on vielä koettavaa tässä elämässä. Toivottavasti sinulla myös. Ei tarvitse olla yhteydessä. Eikö elämä joshdata yhteen, jos niin on tarkoitettu.ajattelen niin, et mikäli tarkoitettu minä ja hän, mies niin kohtalo johdattaa jollain tavalla yhteen <3
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
ajattelen niin, et mikäli tarkoitettu minä ja hän, mies niin kohtalo johdattaa jollain tavalla yhteen <3
Ei huono ajatus ollenkaan. Toivottavasti toteutuu.
- Anonyymi
Minulla on pahempi ongelma, koska olen varattu ja hän minua huomattavasti nuorempi. Nainen olen.
- Anonyymi
Palstaharha vs. palstaharha 👀
Kumpi lie pahempi 🤷♂️- Anonyymi
Harhaa oli koko juttu!
Hänellä, naisella jota kaipaan.
En luettele, aivan väärä paikka siihen, etenkin kun AP itse ei ole luetellut omia ongelmiaan ja esiinty muumina.
En luuttele Hänenkään ongelmiaan, eivät kuulu minulle eivätkä tälle foorumille.
Ei tullut mielenkiintoista.
Mies ja nainen.- Anonyymi
En osaa sanoa kumpi on pahempi se ettei tiedä varmasti kaipaako toinen vai se, että tietää toisen kaipaavan kun ei olla yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554