Mikä on se ongelma

Anonyymi

Kummalla se pahempi ongelma on?
Sinulla, vai hänellä jota kaipaat.
Luettele ensin omat ongelmat.
Sitten hänen.
Luulisin että tästä tulee mielenkiintoista.
Ehkä hyvä mainita myös sukupuolet vastauksissa.

13

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta

• Anonyymi

Häntä ei ehkä kiinnosta. Ei muita ongelmia.

• Ei mitään ongelmia palstalla viitti avautua, kaikillahan niitä nyt jotain on, pieniä tai hieman suurempia.

• Anonyymi

Ilmeisesti et halua saada sitä yhteyttä. Koska jos avautuisit, se saattaa muuttaa kaiken.
        Ei ongelmat ole huono asia. Se on, jos niitä ei halua käsitellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti et halua saada sitä yhteyttä. Koska jos avautuisit, se saattaa muuttaa kaiken.
        Ei ongelmat ole huono asia. Se on, jos niitä ei halua käsitellä.

totta, ongelmat täytyy käsitellä.
        mutta lienekö tässä tarkotettu ongelmia siihen yhteydenottoon liittyen.

• Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

totta, ongelmat täytyy käsitellä.
        mutta lienekö tässä tarkotettu ongelmia siihen yhteydenottoon liittyen.

Ei minulla ole ongelmia, tällä hetkellä. Tiedän selviäväni niistä, jos ongelmia tulee.
        Mennyt elämä todistaa sen. Uusialku on parasta, aavistaa että jotain on vielä koettavaa tässä elämässä. Toivottavasti sinulla myös. Ei tarvitse olla yhteydessä. Eikö elämä joshdata yhteen, jos niin on tarkoitettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole ongelmia, tällä hetkellä. Tiedän selviäväni niistä, jos ongelmia tulee.
        Mennyt elämä todistaa sen. Uusialku on parasta, aavistaa että jotain on vielä koettavaa tässä elämässä. Toivottavasti sinulla myös. Ei tarvitse olla yhteydessä. Eikö elämä joshdata yhteen, jos niin on tarkoitettu.

ajattelen niin, et mikäli tarkoitettu minä ja hän, mies niin kohtalo johdattaa jollain tavalla yhteen <3

• Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

ajattelen niin, et mikäli tarkoitettu minä ja hän, mies niin kohtalo johdattaa jollain tavalla yhteen <3

Ei huono ajatus ollenkaan. Toivottavasti toteutuu.

• Anonyymi

Minulla on pahempi ongelma, koska olen varattu ja hän minua huomattavasti nuorempi. Nainen olen.

• Anonyymi

Palstaharha vs. palstaharha 👀
      Kumpi lie pahempi 🤷‍♂️

• Anonyymi

Harhaa oli koko juttu!

• Hänellä, naisella jota kaipaan.
      En luettele, aivan väärä paikka siihen, etenkin kun AP itse ei ole luetellut omia ongelmiaan ja esiinty muumina.
      En luuttele Hänenkään ongelmiaan, eivät kuulu minulle eivätkä tälle foorumille.
      Ei tullut mielenkiintoista.
      Mies ja nainen.

• Anonyymi

En osaa sanoa kumpi on pahempi se ettei tiedä varmasti kaipaako toinen vai se, että tietää toisen kaipaavan kun ei olla yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      194
      6620
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5513
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      284
      3534
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      127
      3483
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      111
      2501
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2170
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1966
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      54
      1937
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1793
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      104
      1498
    Aihe