Alkoholistin vaimona Varkaudessa

Anonyymi

Välillä häpeän,välillä suljen silmät asialta. No mies ostaa olutta lidlistä usein. Liian usein. Esitän kulissia. Hyvinhän meillä,vaikka välillä mies saa kohtauksia. Miksi pysyn tässä miksi. Terv anonyymi alkoholistin rouva.

113

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä suotta ainakaan häpeä. Monella ihmisellä on alkoholiriippuvuus. Jos oluessa pysyy,se ehkä vielä siedettävää,mutta viina on perkeleestä. Sinun vaihtoehdot on erota tai yrittää miestä aa kerhoon. Muita en keksi. Katkolle toki,mutta silloin kai oltava pitkä putki takana. Toivotan jaksamista,voimia ja sinä päätät itse mitä siedät elämässäsi. Sitä ei muut tee.

• Anonyymi

Kalja on hyvää, sossupummit saa alennusta kun välittäjiltä ostaa, siinä säästää pirusti. Paree ottaa kaljaa ja kirjoitella yöt tänne persupropagandaa.

• Anonyymi

Kamalaa,jos pitää olla alkoholin orja. Itse en ole vuosiin juonut ja aiemminkin todella harvoin. Krapula on inhottava olotila ja eipä muutenkaan kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamalaa,jos pitää olla alkoholin orja. Itse en ole vuosiin juonut ja aiemminkin todella harvoin. Krapula on inhottava olotila ja eipä muutenkaan kiinnosta.

Alkoholi on voimakkaampi,kuin moni ihminen.Ei monikaan alkoholisti haluais olla alkoholisti,jos vaan pystyis lopettamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholi on voimakkaampi,kuin moni ihminen.Ei monikaan alkoholisti haluais olla alkoholisti,jos vaan pystyis lopettamaan

Kyllä siitä pääsee. Ei vaan osta. Sama tupakan kanssa. Itsellä ei olisi edes varaa noihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siitä pääsee. Ei vaan osta. Sama tupakan kanssa. Itsellä ei olisi edes varaa noihin.

Etpä tiedä riipuvaisuuksista mittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän. alkoholisteilla on aina selitykset juomiselleen.

• Anonyymi

Minua kiinnostaa mikä saa vuosia olemaan kulissiliitossa tai suhteessa? En ymmärrä miten materia tai maine voi olla omaa hyvinvointia tärkeämpää. Kuitenkin muutaman kaljan tai vinkkulasin jälkeen valitetaan kuinka joutuu kärvistelemään huonossa suhteessa. Pahinta mihin olen törmännyt on vuosia jatkunut valehtelu ja pettäminen.

Voi kunpa ihmiset voisivat olla sellaisia kuin oikeasti ovat! Mutta mikä pitää kiinni sellaisessa valheessa,jonka läpi kuitenkin kaikki näkevät? Eihän siinä ole oikeastaan mitään tolkkua.

• Anonyymi

Tätä en ymmärrä minäkään.

• Anonyymi

Olen tuollainen holistin vaimo,eroamassa. En jaksa esittää. Yksin parempi.

• Anonyymi

Ystäviä löytää ja uuden rakkaankin halutessaan. Ei kaikki juo. Tsemppiä.

• Anonyymi

Tääl yks jankuttaa yksin olon ihanuudest. Kyl me jo uskotaan,ettet saa puolisoa,vaik kui vingut tääll.

• Anonyymi

Entä,jos kaikki ei halua puolisoa? Voi olla menneet suhteet olleet niin ikäviä,ettei enää halua pettyä.

• Anonyymi

Kenestä puhut. Mulla raitis kumppani.

• Anonyymi

On se totta,että vapaana ei tarvitse riidellä,huutaa eikä kysellä tai ilmoitella minne menee. Helppoa. Tietenkin rahallisesti on myös yksin,mutta eihän ne monesti tasaisesti rahat perheessä kulu. Lasten tuloja monet käyttää itseensä.

• Anonyymi

Saisin,jos haluaisin,mutta en halua. Yksin saa päättää mitä tekee tai vaikkapa katsoo telkkarista. Eikä toinen syö minun rahoilla.

• Anonyymi

Yksin asuminen on helppoa. Ei se silti tarkoita,että on yksinäinen. Itsellä on kumppani,mutta omat asunnot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se totta,että vapaana ei tarvitse riidellä,huutaa eikä kysellä tai ilmoitella minne menee. Helppoa. Tietenkin rahallisesti on myös yksin,mutta eihän ne monesti tasaisesti rahat perheessä kulu. Lasten tuloja monet käyttää itseensä.

Juuri se💓🙏

• Anonyymi

Joillakin ei edes materiaa. Tuota resupelle ukkoanikin minäkin kuskaan. Ylipainoinen ilkeä juoppo. Ja miksen eroa. No en oo saanu aikaseks. Näillä mennään. Tänäänkin.

• Anonyymi

Niinkun on itsekkin samanlainen.Miks pitäisi silloin erota.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkun on itsekkin samanlainen.Miks pitäisi silloin erota.?

Entä,kun nainen käy töissä,mies vaan juo. Mutta jokainen itse valitsee kenen kanssa asuu ja elää. Tehkööt elämänsä mieleisekseen. Voi olla joku hoivaviettikin. Itse en alistuisi. Olen itsenäinen. Pidän rahani myös itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä,kun nainen käy töissä,mies vaan juo. Mutta jokainen itse valitsee kenen kanssa asuu ja elää. Tehkööt elämänsä mieleisekseen. Voi olla joku hoivaviettikin. Itse en alistuisi. Olen itsenäinen. Pidän rahani myös itse.

Niin,mitäpä se muille kuuluu....Jos ei muille haittaa. Elämä ei ole aina miltä se näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,mitäpä se muille kuuluu....Jos ei muille haittaa. Elämä ei ole aina miltä se näyttää.

niin jokainen hoitaa oman lehmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta kun itse olen tuossa ikääntyessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen siivellä eläviä on paljon. Ja tulee olemaan. En tiedä mikä ilmiö se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen siivellä eläviä on paljon. Ja tulee olemaan. En tiedä mikä ilmiö se on.

Alkoholisti mies on usein luonteeltaan narsisti.
        Hän ei arvosta läheistensä halua auttaa.
        Hän ei tunnusta avun tarvetta.
        Muut on hänen mielestään omahyväisiä.
        Sen takia monet laittavat kaikki suhteet poikki.
        Mikä voi olla ihan järkevää oman jaksamisen kannalta.

• Anonyymi

Provo tai,ei,mutta ei tänne kirjoittelu muuta tilannettasi. Tee asioille itse jotain. En voi kehottaa eroamaan,jos et halua erota. Jotain apua vailla olet/te.

• Anonyymi

En muuten ota kantaa,mutta hyvä,että lidlistä. Halvinta vissiin siellä. Saa samalla rahalla enemmän. Fiksu mies.

• Anonyymi

Kalja kusettaa ja se kunnon juomari vetää viinaa puolesta päivästä seuraavaan aamuun neljään ja juo teidät pöydän alle. On sitä nähty jos monenlaista juojaa. Tyhjään mahaan vedetään ja jalat alta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalja kusettaa ja se kunnon juomari vetää viinaa puolesta päivästä seuraavaan aamuun neljään ja juo teidät pöydän alle. On sitä nähty jos monenlaista juojaa. Tyhjään mahaan vedetään ja jalat alta

Mikä on liian usein? Ja jos ei vaikuta perheen talouteen esim ettei perheellä riitä ruokaan rahat kaljan oston takia,niin itseään se juoja tuhoaan. Jos ei ole väkivaltainen tms niin ei paha. Anna juoda👍

• Anonyymi

Minulla vanhemmat alkoholisteja. Olen ikäni kärsinyt. Surullista elämää.

• Anonyymi

Kärsin vanhempieni ja itäpuolen juomisesta,mutta kielletty on kertomasta kellekkään.

• Anonyymi

Suomessa alkoholi ja huumeet ovat vihreiden syytä.

• Anonyymi

Ja demareiden ja maahanmuuttajien. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Rakkaus on asia,joka pitää kiinni toisessa. Toinen tekee asioita,jotka tuottaa mielipahaa,mutta rakkaus...Itsekin tässä odotan miestä kotiin. Käy läpi kaikki baarit. Töissä hän viikot ja rahaa siis on ja usein on pettänyt eli ei ole tullut kotiin kuin iltapäivällä. Rakkaus,kaiken se kestää,niinpä. Tulkoon tänään taksilla. Joskus haen,jos ilmoittaa,että pitää hakea. Joskus jopa raahaan sitten autoon,kun baarit sulkeutuvat. Päivällä krapularuokaa hänelle ja pyyhin hikeä otsaltaan..

• Anonyymi

"Rakkaus on kärsivällinen,
        rakkaus on lempeä,
        rakkaus ei kadehdi,
        ei kersku,
        ei pöyhkeile,
        ei käyttäydy sopimattomasti,
        ei etsi omaa etuaan,
        ei katkeroidu,
        ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        ei iloitse vääryydestä,
        vaan iloitsee totuuden voittaessa.
        Kaiken se kestää,
        kaikessa uskoo,
        kaikessa toivoo,
        kaiken se kärsii.
        Rakkaus ei koskaan häviä."

Olet upea nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rakkaus on lempeä,
        rakkaus ei kadehdi,
        ei kersku,
        ei pöyhkeile,
        ei etsi omaa etuaan,
        ei katkeroidu,
        ei iloitse vääryydestä,
        Kaiken se kestää,
        kaikessa uskoo,
        kaikessa toivoo,
        kaiken se kärsii.

Olet upea nainen

Avioon kun astuu,pitää olla myötä ja vastamäissä yhessä. Ei siitä ole lähteminen niin vain. Harkita siis pittää naimisiin mänöä. Muistakaa se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rakkaus on lempeä,
        rakkaus ei kadehdi,
        ei kersku,
        ei pöyhkeile,
        ei etsi omaa etuaan,
        ei katkeroidu,
        ei iloitse vääryydestä,
        Kaiken se kestää,
        kaikessa uskoo,
        kaikessa toivoo,
        kaiken se kärsii.

Olet upea nainen

Suosittelisin kuitenkin jonkinlaista elämäntapa muutosta,saattaa muuten olla lopputulos huono.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelisin kuitenkin jonkinlaista elämäntapa muutosta,saattaa muuten olla lopputulos huono.

Antaa niihe juua henkesä, siitä hyötyy kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa niihe juua henkesä, siitä hyötyy kaikki.

Näytä esimerkkiä. Demareita saat jonkun perinnöttömän perintöä ja graffiteihin ja luontoretkiä ja ruokakursseja. Miksei kuorolioouja Demareiden äänestäjille ja kakkukahveet. Ostakee 3kertoo sali täyteen ja eikun laulelee ja tanssii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioon kun astuu,pitää olla myötä ja vastamäissä yhessä. Ei siitä ole lähteminen niin vain. Harkita siis pittää naimisiin mänöä. Muistakaa se.

Mitäs muuta sanotaan vihkivalassa? Kyllä toista tulisi kunnioittaa siten, että ei aiheuta surua juomisella toiselle. Itse olin samassa tilanteessa ja en muistanut itse elää. Alkoholistin ympärillä perhe, joka kasvaa kieroon kun hyssyttelee ihmistä, joka itsekkäästi elää vain omaa elämäänsä. Käyttää perheen rahat, sättii, syyttää, käyttäytyy sopimattomasti ja krapuloissaan vaatii perheessä ymmärrystä, lohtua ja hiljaisuutta. Sanoisin, että vastamäki vuosia kestävänä on erittäin rankkaa ja myötämäkiä perheessä ei ole kuin alkoholistilla nousuhumalassa. Parempi erota ja sallia itsekkäästi itselle se elämä, jonka arvoinen on. Uhriutuminen sallii juomisen.
        Nm. kokemusta on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelisin kuitenkin,ettet puutu muitten asioihin. Hoida vaa omat ongelmasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taisi kalikka kalahtaa. Ei sii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tulee puuttua,jos alkoholistin kotona eläimet ja lapset kärsii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tulee puuttua,jos alkoholistin kotona eläimet ja lapset kärsii.

"Ehkä tulee puuttua,jos alkoholi".....

Siis,jos.!
        Alkoholia voi käyttää myös niin,ettei tuleongelmia. Ymmärrätkö?
        Myös jotka eivät käytä alkoholia,voi olla ongelmia. Ymmärrätkö?
        En usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ehkä tulee puuttua,jos alkoholi".....

Siis,jos.!
        Alkoholia voi käyttää myös niin,ettei tuleongelmia. Ymmärrätkö?
        Myös jotka eivät käytä alkoholia,voi olla ongelmia. Ymmärrätkö?
        En usko.

Minusta tuntuu,että täällä puolustautuvilla on ns luurankoja kaapissa. Eli vastaan hyökkäävät ovat niitä,jotka pelkää,että heidän tilanteensa paljastuu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu,että täällä puolustautuvilla on ns luurankoja kaapissa. Eli vastaan hyökkäävät ovat niitä,jotka pelkää,että heidän tilanteensa paljastuu...

Oletko ihan oikeasti sitä mieltä,että alkoholia käyttävävät on ongelmaisia.? Huh,huh.
        Käytän itse alkoholia silloin tällöin. Ei ongelmia. Äläkä ala höpöttää ei ei vielä,mut niit tulee.
        Mikä teit raittiit risoo?

• Anonyymi

Menkää siipan saappaissa ohjelmaan. Vaihtuu osat.

• Anonyymi

MM ei mittää mukavoo oo juoppoja katella

• Anonyymi

Katsoin jokin aika sitten videon,jossa oli kuvattu juopuneita tai huumeisia Helsingin kaduilla,kamalaa ,häpeällistä meille suomalaisille!

• Anonyymi

Kotivakuutukseen kannataa otta puolisolle vakuutus "Kuoleman varalle".

• Anonyymi

Itseään voi psyykata. Älkää antako ulkopuolisen hälyn häiritä sisäistä rauhaa. Töissäkin luon itselleni suojauksen ympärille. Olen saanut kuulla Miten olet noin tyyni ja,rauhallinen. Niinpä. Siksi,että suojapallo on ympärillä,henkinen näkymätön suojaus.

• Anonyymi

Suojelen sisäistä rauhaani pysymällä omissa oloissani,joskus tänne kirjoittelu vie minulta yöunet,mutta koska jotkut jutut ovat niin huvittavia on pakko olla mukana.

• Anonyymi

Hei! Kuulostaa niin tutulle tuo kuvio, joka nyt on mennyttä elämää. Oletko kuullut sellaisesta kuin Al-Anon? Se on alkoholistien läheisille tarkoitettu keskustelupaikka. Itse sain sieltä aikoinaan hyvää vertaistukea ja vahvistuin ihmisenä. Olen kiitollinen Al-Anonille. Etsi netistä oman alueesi ryhmä, kerää rohkeutta ja mene mukaan. Voimaannut siellä :-)
      Kaikkea hyvää sinulle ja myös miehellesi.

• Anonyymi

Suomeen DAA ryhmä ja AlD ryhmä. DAA ryhmä on Demareiden hyökkäysiä myös omien kokeneiden ryhmä ja AlD on heidänkään läheisille. Käsittelemme Demarien ja heidän äänestäjien. Vihapuhehyökkäyksiä. Anonyymisti.Huonessa on Rajamäen lärvillä varustettu tikkataulu ja kuva ja valtuutettu vaihtuu jokaisella kokous kerralla, tikka kisan voittajalle liput Rockwithyou kuoron keikalle

• Anonyymi

Ap, valinta on omasi ja vain sinä yksin voit sen tehdä.
      Ihmettelen kuitenkin miksi ihminen ei rakasta itseään, ei välitä itsestään sen vertaa että haluaisi itselleen terveen ja onnellisemman elämän? Miksi arvostat itseäsi noin alas että annat kohdella itseäsi noin?
      On tervettä itsekkyyttä pitää huoli omasta hyvinvoinnistaan vaikka toinen ei omastaan välitäkään. ei ole sinun velvollisuutesi upota sen laivan mukana. Ainoan elämäsi uhraat, johon uusintaa ei tule.
      Mutta kuten sanoin, valinta on sinun. Eipä taida lohduttaa mutta sinulla on paljon kohtalotovereita, Suomessa on noin 500 000 alkoholistia ja siihen päälle muut suurkuluttajat.

• Anonyymi

Minusta alkoholin (Oy Alko Ab) hintoja pitäisi todella paljon laskea - 50 %.Silloin pimeät välittäjät saataisiin kitkettyä pois.On outoa ettei Alkossa ole Ale kun muualla on.Oli erttäin väärin ja huonosti organisoitua että 5,5 % tulivat ruokakappoihin.Nyt ruokakaupoissakaan ei enää ole -50 % vaan juuri ja juuri joskus - 30%.On kohtuutonta kansan kurjistamista moinen menettely.Lisäksi ihmiset eivät saa mitään neuvoja ruokailukulttuuriinsa.Pimeät kanisteriviinan yms.välittäjät pois markkinoilta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta alkoholin (Oy Alko Ab) hintoja pitäisi todella paljon laskea - 50 %.Silloin pimeät välittäjät saataisiin kitkettyä pois.On outoa ettei Alkossa ole Ale kun muualla on.Oli erttäin väärin ja huonosti organisoitua että 5,5 % tulivat ruokakappoihin.Nyt ruokakaupoissakaan ei enää ole -50 % vaan juuri ja juuri joskus - 30%.On kohtuutonta kansan kurjistamista moinen menettely.Lisäksi ihmiset eivät saa mitään neuvoja ruokailukulttuuriinsa.Pimeät kanisteriviinan yms.välittäjät pois markkinoilta !

Ennemminkin sulkea alko tai nostaa hintoja,jottei ihmiset joisi. Pimeät välittäjät myy sunnuntaipulloja kovin hinnoin,koska silloin Alkosta ei saa. Ja kunnon viinahammaskolotuksesta kärsivät haluaa viinaa,jos omat loppu. Ikävää koko alkoholihimo. Itsellä ei ole eikä suvussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne hinnat tipu täällä kirjoittamalla. Tee aloite tai yhteys eduskuntaan tai suoraan Alkoon👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai alkoholi kuulu ruokakulttuuriin,viini joskus,mutta tuskin viinaa kaadetaan täysiä hk sinisen kaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai alkoholi kuulu ruokakulttuuriin,viini joskus,mutta tuskin viinaa kaadetaan täysiä hk sinisen kaa.

Sen avulla voidaan säilöä esim.marjoja.Ovat vanhoja säilöntämenetelmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennemminkin sulkea alko tai nostaa hintoja,jottei ihmiset joisi. Pimeät välittäjät myy sunnuntaipulloja kovin hinnoin,koska silloin Alkosta ei saa. Ja kunnon viinahammaskolotuksesta kärsivät haluaa viinaa,jos omat loppu. Ikävää koko alkoholihimo. Itsellä ei ole eikä suvussa.

Pitäisi keskarikin poistaa ruokakaupasta ja siirtää erikoispuolelle - omaan myymäläänsä.Onhan se noloa kun äijät on aina muka "saunakaljoissaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaljasta ja tupakasta pitäis saada jotain bonuksia ja alennuksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi viinaa sitten on viinakaupassa,mihin se tarkoitettu?

• Anonyymi

Mikä saa pysymään liitossa,jossa paha olla? Etkö ymmärrä voit erota!

• Anonyymi

Eikö olekin vaikea neuvoa mutta joskus on parempi kun on selvä sävel saunakaljoihin ja lenkkimakkaraan.Jotkut on muuten koko ajan kerjäämässä - ei hetken rauhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin vaikea neuvoa mutta joskus on parempi kun on selvä sävel saunakaljoihin ja lenkkimakkaraan.Jotkut on muuten koko ajan kerjäämässä - ei hetken rauhaa.

Miten alkoholistista pääsee eroon, tulee oven taa tai soittaa, vaikka kuinka kiellän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten alkoholistista pääsee eroon, tulee oven taa tai soittaa, vaikka kuinka kiellän.

Ihminen voi muuttua mutta kaikki eivät muutu eivätkä kestä sanaa : ei.Joskus ihminen ajautuu tilanteeseen painostuksen seurauksena ja se voi olla ansa.Ei oikein sytytä.

• Anonyymi

Minä otin miehen, joka osti oluensa Prismasta, jolloin ei tullut aloittajan mainitsemia ongelmia.

• Anonyymi

Alkoholistin kanssa ei kannata seurustella. Siinä vaan itse kärsii ja masentuu, kun seuraa alkoholistin toilailuja sivusta. Alkoholistit on itsekkäitä, koska ovat riiippuvaisia alkoholista. Alkoholismi on mielenterveyden sairaus. Jos alkoholisti ei osaa hakea apua ongelmiinsa, kannattaa suhteesta lähteä.

Itse seurustelin savolaisen alkoholistimiehen kanssa. Alkoholisti näkee aina syyn kaikissa muissa paitsi itsessään. Alkoholisti karkottaa luotaan äitinsä, isänsä, seurustelukumppaninsa. Kaljakaverit jää vierelle.
      Yksin jää alkoholisti lopulta kaljansa kanssa.

• Anonyymi

Niin. Syyttää muita juonisestaan,peliongelmastaam,pornoriippuvuudesta. Esittää bipoa.

• Anonyymi

Minä katselin kuuden vuoden ajan ex-miestäni, kunnes päätin lähteä suhteesta. Mielestäni hän oli alkoholisti. Nyt hyvä olla yksin.

• Anonyymi

Empä ole 7 vuoteen juonut. 33 naista vieraili 2 päivän aikana deitissä. 2 flirttiä ja yhden kanssa jo viestitään on lapsia ja mitä te mistään tiedätte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empä ole 7 vuoteen juonut. 33 naista vieraili 2 päivän aikana deitissä. 2 flirttiä ja yhden kanssa jo viestitään on lapsia ja mitä te mistään tiedätte.

No aijaa. Mutta oletkos päässyt livenä treffeille. Juoksisi varmaan karkuun😀nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo ne lapset pelästyy peikkoa😀

• Anonyymi

Yksin pärjää. Paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä pilaa kenenkään lapsen elämää.

• Anonyymi

Ymmärrän teitä, ketkä yritätte kestää suhteessanne lasten/pelon vuoksi. Mutta silti se ei ole oikein ketään teitä kohtaan. Että joku hallitsee teitä ja elämäänne pelolla. Sillä meillä on vain tämä yksi elämä. Toivottavasti saatte apua siihen jostain.

• Anonyymi

Kyllähän ns.sksllä voi kiristää.Eikö siinä ole pelkoa kerrakseen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän ns.sksllä voi kiristää.Eikö siinä ole pelkoa kerrakseen ?

Ei tu sellaista päivää että Varkautelaisia naisia lähestyisin. Niin että turha täällä selitellä. Laardi. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tu sellaista päivää että Varkautelaisia naisia lähestyisin. Niin että turha täällä selitellä. Laardi. 🤣

Hyvä homma. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuliksää jonki sust kiinnostuvan. Öööö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuliksää jonki sust kiinnostuvan. Öööö.

En ole luullut, en edes luo mitään ajatusta teille.

• Anonyymi

mulla riippa oli vuosi sitten katkolla ja sielä se oli kuulemma ihan rehellisesti kertonut kuinka paljon on juonnut ja sielä ne ihmetteli miten se ei ole vielä kellertävä..
      ne ihmetteli myös sen ulkoista olemusta, miten se ei ole sen juopomman näköinen..kai olen pitänyt siitä aiemmin sitten hyvää huolta..en tiedä..uusissa ja puhtaissa vaatteissa olen se pitänyt ja kai sillä on sitten vahvemmat sisälmykset..en tiedä.. ja riipankin pitäisi huom! pitäisi olla yrittäjä joten työterveys/lääkärissä ei ole käynnyt kuin silloin katkolla..kai ne maksa kokeet silloin ottivat mut en tiedä tuloksia..

sen tiedät/ olen kuullut että vatsa sillä ei toimi normaalisti..ei oo toiminnut vuosiin..siis se herää vessa tarpeeseen ja joku varpusparvi lehahtaa heti ku kyykistää..joten kai se on alkon tuottamaa..

• Anonyymi

läpi

• Anonyymi

wins

• Anonyymi

kalanmaksaölhy

• Anonyymi

mark boals

• Anonyymi

mark boals

• Anonyymi

Vesa raukka nostaa vanhoja.

• Anonyymi

Ei kateeksi käy.

• Anonyymi

Vesa nostaa näitä vanhoja.

• Anonyymi
      UUSI

rihveliin vei myyntiin seksilehtiä

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      171
      2496
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      55
      2051
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1967
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      56
      1958
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      31
      1950
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      60
      1274
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1146
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      993
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      938
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      877
    Aihe