Hyvää ystävänpäivää sinulle jonnekin

Anonyymi

Tänään jos milloinkaan toivon että voisin vain halata sinua ja sanoa että kaikki on ihan hyvin. Hyvää ystävänpäivää sinulle rakas ihminen sinne jonnekin ♥️ Ikävä sinua .

13

225

Vastaukset

• Ei tällaisia saa laittaa ilman tunnisteita. Ihmiset saa turhaa toivoa ja haaskaavat elämänsä lukemalla kauniita turhia sanoja. Laita tunnistetta, joka karsii 80 sadasta lukijasta pois tai ole hiljaa.

• Aivan selvä tunniste kyseessä rakas ihminen. Olisit onnellinen kun jossain joku sentään kirjoittaa kauniita sanoja joita saat lukea.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan selvä tunniste kyseessä rakas ihminen. Olisit onnellinen kun jossain joku sentään kirjoittaa kauniita sanoja joita saat lukea.

Mutta luulen niiden olevan häneltä ja tuhlaan elämäni. Laittakaa oikeasti vähän tunnistetta. Edes nainen vai mies ja mihin päin suomea menee. Itä, etelä, länsi, pohjoinen vai pks.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta luulen niiden olevan häneltä ja tuhlaan elämäni. Laittakaa oikeasti vähän tunnistetta. Edes nainen vai mies ja mihin päin suomea menee. Itä, etelä, länsi, pohjoinen vai pks.

En nyt halua olla tunnistettavissa. Laita itse viestiä mistä hän voi tunnistaa sinut niin sillähän se selviää.

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt halua olla tunnistettavissa. Laita itse viestiä mistä hän voi tunnistaa sinut niin sillähän se selviää.

Toivoisin vain trolleille vähän selkärankaa noilla rakkauden osoituksilla. Mutta ihan sama, jatkakaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivoisin vain trolleille vähän selkärankaa noilla rakkauden osoituksilla. Mutta ihan sama, jatkakaa.

Noh noh mikäs sinä oot minua trolliksi arvostelemaan. Ethän tuota itsekään kirjoittanut mitään tunnistettavaa. Kyllä minun ikävöinti on ihan aitoa ja kohdistuu toiseen ihmiseen. Sitä paitsi jollakin samanlaiset mietteet siellä jossain..

• Samanlaiset mietteet täällä jossakin..

;)

• Oon varmaan vähän kieroutuneempi kuin muut kun ajattelin tekstistä että ap:n kaivattu on kuollut.

• Ei se nyt sitä ikävää poista vaikka olisikin. Se on ja pysyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt sitä ikävää poista vaikka olisikin. Se on ja pysyy.

Ei kovin hedelmällistä. Juminsa kullakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kovin hedelmällistä. Juminsa kullakin.

Niin. Ei se mitenkään minua jumita vaikka toisinaan kaipaan. Ihan elämä menee eteenpäin kuin ennenkin. Minkä sitä tunteileen voi.

• Olisin todella nyt sen tapeessa. Hyvää ystävänpäivää sinullekin <3

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 175 pakolaista tulossa Suomeen

Sisäministeriö vahvisti IL:n tiedot: Suomi ottaa Välimeren pakolaisleireiltä enintään 175 alaikäistä tai yksinhuoltajaperheiden jäseniä https://www.il
      Maailman menoa
      195
      3656
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      107
      1010
    3. Taas on yksityisautoilija paha ihminen

Taas on yksityisautoilija paha ihminen Traficomin tutkimus: ”Polttoaineen tulisi maksaa ainakin 2,26 euroa litralta, jotta autoilijat alkaisivat vähe
      Maailman menoa
      104
      875
    4. Miten mä voin olla ihastunut vieläkin, vaikka mennyt yli kolme vuotta.

Tunsin jotain erittäin harvinaista vetovoimaa meidän välillä ja tiedän sun myös tunteneen. Myöhäistähän se enää on miettiä ja jos elämäntilanteeni oli
      Ikävä
      29
      535