Mistä löytyy asetukset iphone 6 puhelimeen kaksoiskellolle?
Kaksoiskello
12
273
Vastaukset
- Anonyymi
Ei löydy Iphone puhelimista kaksoiskelloa joka Androidissa on vakio.
- Anonyymi
Älä valehtele
- Anonyymi
Mikä on kaksoiskello?
- Anonyymi
No jos olet ulkomailla niin näyttää paikallisen ja kotimaan ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos olet ulkomailla niin näyttää paikallisen ja kotimaan ajan.
Parempi jättää kotimaan asiat sikseen ja rentoutua ulkomailla ilman kellojen vertailuja:D
- Anonyymi
kellosta löytyy, 8 vakio asetuksena
- Anonyymi
No, löysitkö?
Kahdeksan maailman kelloa on on vakiona, niitä voit muuttaa mieltymyksen mukaan.- Anonyymi
Miksi vain kahdeksan kun maailmassa on aikavyöhykkeitä paljon enemmän, android itse vaihtaa ajan kun ylittää aikavyöhykkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vain kahdeksan kun maailmassa on aikavyöhykkeitä paljon enemmän, android itse vaihtaa ajan kun ylittää aikavyöhykkeen.
Kahdeksan paikan aika on valmiiksi näkyvillä. Saa kai niitä lisättyä, jos haluaa. Myös ajan vaihto käy automaattisesti, jos niin olet asetuksista valinnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako niitä on Androidissa näkyvissä?
Eikö kahdeksassakin ole jomaivan liikaakin?
- Anonyymi
Olen aina sanonut että iPhone on vaikeaselkoinen vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Onko sulle kellon aukaisu vaikeaa, olen aina sanonut että Android käyttäjien tyhmyys vaan kasvaa vuodesta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816