Sellainen, joka nyky muodin mukaisesti jättää siistin sängen.
Ja sellainen, joka myös ajaa naaman kunnolla sileäksi?
Paras partakone
9
6028
Vastaukset
- Anonyymi
Jos naamasi on sileä, siinä ei voi olla sänkeä. Pyydät mahdottomia! Vanha mainoslausehan oli: "Aja millä ajat — ja Braunilla loput!"
Siinä on totuutta sen verran, että koska Braunin teräverkko on ohuempi kuin kilpailijoidensa, se katkaisee partakarvat lähempää ihoa. Tästä saattaa herkkäihoiselle seurata ihon ärsyyntymistä. Siitä seuraa myös, että Braunin teräverkko kuluu rikki nopeammin ohuutensa vuoksi ja se on vaihdettava useammin kuin muut.
Teräverkon hintakin on aika suolainen. Etelä-Koreasta tai Hongkongista tilattuna tulee hieman halvemmaksi. Tutki eBaytä. - Anonyymi
Mulla ainakin on ihan halpismallin Braunin verkko kestänyt jo useamman vuoden, eikä ärsytä ihoakaan. Sellainen Philips-mallinen kone kolmella pyöreällä terällä vetää kyllä minulta varsinkin kaulan alueelta ihon punaiseksi, ja sitä kihelmöi melkoisen inhottavasti seuraavat pari tuntia. Ja tuo mainoslausekin tuntuu pitävän paikkansa. Kyllä minä ainakin aion pysyä Braunissa.
- Anonyymi
"Sellainen Philips-mallinen kone kolmella pyöreällä terällä vetää kyllä minulta varsinkin kaulan alueelta ihon punaiseksi, ja sitä kihelmöi melkoisen inhottavasti seuraavat pari tuntia."
En tietenkään halua väittää vastaan, jos näin on. Kuulut kuitenkin niihin harvoihin ihmisiin, joiden iho kärsii enemmän, jos partakoneen terät ovat kauempana ihosta partaa leikatessaan. Braun ajaa tarkemmin, joten sen terät ovat tietysti lähempänä ihoa kuin Philipsin.
Tosin kirjoitat "Philips-mallisesta" koneesta, et Philipsistä. Voihan olla, että tässä "Philips-mallisessa" koneessa — joka ei siis ole aito Philips — on halvalla tehty huono teräverkko, joka raapii ihoasi. Raapimista ja ärsytystä eivät siis aiheuttaisi itse leikkuuterät lainkaan. Nehän ainakin Philipsissä ovat aika kaukana ihosta. Juuri siksi Philips jättääkin leikattavaa Braunille parranajon jälkeen! 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sellainen Philips-mallinen kone kolmella pyöreällä terällä vetää kyllä minulta varsinkin kaulan alueelta ihon punaiseksi, ja sitä kihelmöi melkoisen inhottavasti seuraavat pari tuntia."
En tietenkään halua väittää vastaan, jos näin on. Kuulut kuitenkin niihin harvoihin ihmisiin, joiden iho kärsii enemmän, jos partakoneen terät ovat kauempana ihosta partaa leikatessaan. Braun ajaa tarkemmin, joten sen terät ovat tietysti lähempänä ihoa kuin Philipsin.
Tosin kirjoitat "Philips-mallisesta" koneesta, et Philipsistä. Voihan olla, että tässä "Philips-mallisessa" koneessa — joka ei siis ole aito Philips — on halvalla tehty huono teräverkko, joka raapii ihoasi. Raapimista ja ärsytystä eivät siis aiheuttaisi itse leikkuuterät lainkaan. Nehän ainakin Philipsissä ovat aika kaukana ihosta. Juuri siksi Philips jättääkin leikattavaa Braunille parranajon jälkeen! 😁Joo, ei ole aito philips ja vika voi olla siinäkin. Tuo on kuitenkin minun ainoa kokemus sen tyyppisistä teristä, kun sen koneen lahjaksi sain, eikä mitenkään houkuttele jatkamaan kokeiluja tuolla suunnalla. Hyvinkin varmaan voi olla yksilöllisiäkin eroja mikä kenellekin toimii parhaiten, mutta ihan vaan omakohtaisia kokemuksia laitoin tuohon. En väitä että kyseessä olisi mikään kaikenkattava absoluuttinen totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei ole aito philips ja vika voi olla siinäkin. Tuo on kuitenkin minun ainoa kokemus sen tyyppisistä teristä, kun sen koneen lahjaksi sain, eikä mitenkään houkuttele jatkamaan kokeiluja tuolla suunnalla. Hyvinkin varmaan voi olla yksilöllisiäkin eroja mikä kenellekin toimii parhaiten, mutta ihan vaan omakohtaisia kokemuksia laitoin tuohon. En väitä että kyseessä olisi mikään kaikenkattava absoluuttinen totuus.
Leuan ärtyminen varmaankin johtui siitä, että ajopäät halvassa koneessa eivät myötäile leukaa ja käänny. Normaalisti Philipsin koneella ihoärsytystä tulee vähemmän kuin Brauneilla, ja lisäksi lopputulos on sileämpi, mutta niissä on kääntyvät ajopäät jotka ovat suuntautuneet aina ihonmyötäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin kirjoitat "Philips-mallisesta" koneesta, et Philipsistä. Voihan olla, että tässä "Philips-mallisessa" koneessa — joka ei siis ole aito Philips — on halvalla tehty huono teräverkko, joka raapii ihoasi. Raapimista ja ärsytystä eivät siis aiheuttaisi itse leikkuuterät lainkaan. Nehän ainakin Philipsissä ovat aika kaukana ihosta. Juuri siksi Philips jättääkin leikattavaa Braunille parranajon jälkeen! 😁Ladattava Philips kolmella pyöreällä terällä on paras partakone ,mitä minulla on ollut. Maksoikin paljon,mutta ei "revi ihoa ja katko verisuonia" , kuten erästä merkkiä jouduin arvioimaan,mikä nauratti vaimoa kovasti. Ja innostui ostamaan em. koneen minulle syntymäpäivälahjaksi. On varmaan yhtä hyviä koneita olemassa,mutta tämä on paras minulla ollut. Ikää on kohta 96 v ,joten kokemusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladattava Philips kolmella pyöreällä terällä on paras partakone ,mitä minulla on ollut. Maksoikin paljon,mutta ei "revi ihoa ja katko verisuonia" , kuten erästä merkkiä jouduin arvioimaan,mikä nauratti vaimoa kovasti. Ja innostui ostamaan em. koneen minulle syntymäpäivälahjaksi. On varmaan yhtä hyviä koneita olemassa,mutta tämä on paras minulla ollut. Ikää on kohta 96 v ,joten kokemusta on.
On niin hyvä,ettei tiedä partaa kasvaneenkaan tuolla koneella ajelleen miehen leuassa.
- Anonyymi
Philips oneblade, 25 eurolla saa. Epäilin aluksi, mutta muutaman viikon käytön jälkeen on pakko kehua. Tuskin kestää vuosia, mutta kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Suosittelen tätä mallia:
https://www.vintageshave.fi/tuote/razorock-game-changer-84-p/
Sekä Philips 9000 series, että Braunin koneet jättävät pidemmän parransängen verrattuna tuollaiseen höylään, jolla leuka pysyy täysin sileänä kauan aikaa. Lisäksi ihoärsytystä ei tule ollenkaan - sen huomaa erityisesti kainalokarvoja ajaessa kun ajon jälkeen suihkauttaa kainaloihin alkoholipitoista dödöä. Ei kirvele ollenkaan partahöylällä, mutta partakoneilla kyllä kirvelee.
Partakoneet eivät ole teknisesti vielä niin kehittyneitä, että ne olisivat parempia kuin yksiteräinen höylä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211