Paras partakone

Anonyymi

Sellainen, joka nyky muodin mukaisesti jättää siistin sängen.
Ja sellainen, joka myös ajaa naaman kunnolla sileäksi?

9

5074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos naamasi on sileä, siinä ei voi olla sänkeä. Pyydät mahdottomia! Vanha mainoslausehan oli: "Aja millä ajat — ja Braunilla loput!"

      Siinä on totuutta sen verran, että koska Braunin teräverkko on ohuempi kuin kilpailijoidensa, se katkaisee partakarvat lähempää ihoa. Tästä saattaa herkkäihoiselle seurata ihon ärsyyntymistä. Siitä seuraa myös, että Braunin teräverkko kuluu rikki nopeammin ohuutensa vuoksi ja se on vaihdettava useammin kuin muut.

      Teräverkon hintakin on aika suolainen. Etelä-Koreasta tai Hongkongista tilattuna tulee hieman halvemmaksi. Tutki eBaytä.

    • Anonyymi

      Mulla ainakin on ihan halpismallin Braunin verkko kestänyt jo useamman vuoden, eikä ärsytä ihoakaan. Sellainen Philips-mallinen kone kolmella pyöreällä terällä vetää kyllä minulta varsinkin kaulan alueelta ihon punaiseksi, ja sitä kihelmöi melkoisen inhottavasti seuraavat pari tuntia. Ja tuo mainoslausekin tuntuu pitävän paikkansa. Kyllä minä ainakin aion pysyä Braunissa.

      • Anonyymi

        "Sellainen Philips-mallinen kone kolmella pyöreällä terällä vetää kyllä minulta varsinkin kaulan alueelta ihon punaiseksi, ja sitä kihelmöi melkoisen inhottavasti seuraavat pari tuntia."

        En tietenkään halua väittää vastaan, jos näin on. Kuulut kuitenkin niihin harvoihin ihmisiin, joiden iho kärsii enemmän, jos partakoneen terät ovat kauempana ihosta partaa leikatessaan. Braun ajaa tarkemmin, joten sen terät ovat tietysti lähempänä ihoa kuin Philipsin.

        Tosin kirjoitat "Philips-mallisesta" koneesta, et Philipsistä. Voihan olla, että tässä "Philips-mallisessa" koneessa — joka ei siis ole aito Philips — on halvalla tehty huono teräverkko, joka raapii ihoasi. Raapimista ja ärsytystä eivät siis aiheuttaisi itse leikkuuterät lainkaan. Nehän ainakin Philipsissä ovat aika kaukana ihosta. Juuri siksi Philips jättääkin leikattavaa Braunille parranajon jälkeen! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sellainen Philips-mallinen kone kolmella pyöreällä terällä vetää kyllä minulta varsinkin kaulan alueelta ihon punaiseksi, ja sitä kihelmöi melkoisen inhottavasti seuraavat pari tuntia."

        En tietenkään halua väittää vastaan, jos näin on. Kuulut kuitenkin niihin harvoihin ihmisiin, joiden iho kärsii enemmän, jos partakoneen terät ovat kauempana ihosta partaa leikatessaan. Braun ajaa tarkemmin, joten sen terät ovat tietysti lähempänä ihoa kuin Philipsin.

        Tosin kirjoitat "Philips-mallisesta" koneesta, et Philipsistä. Voihan olla, että tässä "Philips-mallisessa" koneessa — joka ei siis ole aito Philips — on halvalla tehty huono teräverkko, joka raapii ihoasi. Raapimista ja ärsytystä eivät siis aiheuttaisi itse leikkuuterät lainkaan. Nehän ainakin Philipsissä ovat aika kaukana ihosta. Juuri siksi Philips jättääkin leikattavaa Braunille parranajon jälkeen! 😁

        Joo, ei ole aito philips ja vika voi olla siinäkin. Tuo on kuitenkin minun ainoa kokemus sen tyyppisistä teristä, kun sen koneen lahjaksi sain, eikä mitenkään houkuttele jatkamaan kokeiluja tuolla suunnalla. Hyvinkin varmaan voi olla yksilöllisiäkin eroja mikä kenellekin toimii parhaiten, mutta ihan vaan omakohtaisia kokemuksia laitoin tuohon. En väitä että kyseessä olisi mikään kaikenkattava absoluuttinen totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei ole aito philips ja vika voi olla siinäkin. Tuo on kuitenkin minun ainoa kokemus sen tyyppisistä teristä, kun sen koneen lahjaksi sain, eikä mitenkään houkuttele jatkamaan kokeiluja tuolla suunnalla. Hyvinkin varmaan voi olla yksilöllisiäkin eroja mikä kenellekin toimii parhaiten, mutta ihan vaan omakohtaisia kokemuksia laitoin tuohon. En väitä että kyseessä olisi mikään kaikenkattava absoluuttinen totuus.

        Leuan ärtyminen varmaankin johtui siitä, että ajopäät halvassa koneessa eivät myötäile leukaa ja käänny. Normaalisti Philipsin koneella ihoärsytystä tulee vähemmän kuin Brauneilla, ja lisäksi lopputulos on sileämpi, mutta niissä on kääntyvät ajopäät jotka ovat suuntautuneet aina ihonmyötäisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sellainen Philips-mallinen kone kolmella pyöreällä terällä vetää kyllä minulta varsinkin kaulan alueelta ihon punaiseksi, ja sitä kihelmöi melkoisen inhottavasti seuraavat pari tuntia."

        En tietenkään halua väittää vastaan, jos näin on. Kuulut kuitenkin niihin harvoihin ihmisiin, joiden iho kärsii enemmän, jos partakoneen terät ovat kauempana ihosta partaa leikatessaan. Braun ajaa tarkemmin, joten sen terät ovat tietysti lähempänä ihoa kuin Philipsin.

        Tosin kirjoitat "Philips-mallisesta" koneesta, et Philipsistä. Voihan olla, että tässä "Philips-mallisessa" koneessa — joka ei siis ole aito Philips — on halvalla tehty huono teräverkko, joka raapii ihoasi. Raapimista ja ärsytystä eivät siis aiheuttaisi itse leikkuuterät lainkaan. Nehän ainakin Philipsissä ovat aika kaukana ihosta. Juuri siksi Philips jättääkin leikattavaa Braunille parranajon jälkeen! 😁

        Ladattava Philips kolmella pyöreällä terällä on paras partakone ,mitä minulla on ollut. Maksoikin paljon,mutta ei "revi ihoa ja katko verisuonia" , kuten erästä merkkiä jouduin arvioimaan,mikä nauratti vaimoa kovasti. Ja innostui ostamaan em. koneen minulle syntymäpäivälahjaksi. On varmaan yhtä hyviä koneita olemassa,mutta tämä on paras minulla ollut. Ikää on kohta 96 v ,joten kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladattava Philips kolmella pyöreällä terällä on paras partakone ,mitä minulla on ollut. Maksoikin paljon,mutta ei "revi ihoa ja katko verisuonia" , kuten erästä merkkiä jouduin arvioimaan,mikä nauratti vaimoa kovasti. Ja innostui ostamaan em. koneen minulle syntymäpäivälahjaksi. On varmaan yhtä hyviä koneita olemassa,mutta tämä on paras minulla ollut. Ikää on kohta 96 v ,joten kokemusta on.

        On niin hyvä,ettei tiedä partaa kasvaneenkaan tuolla koneella ajelleen miehen leuassa.


    • Anonyymi

      Philips oneblade, 25 eurolla saa. Epäilin aluksi, mutta muutaman viikon käytön jälkeen on pakko kehua. Tuskin kestää vuosia, mutta kannattaa kokeilla.

    • Anonyymi

      Suosittelen tätä mallia:
      https://www.vintageshave.fi/tuote/razorock-game-changer-84-p/
      Sekä Philips 9000 series, että Braunin koneet jättävät pidemmän parransängen verrattuna tuollaiseen höylään, jolla leuka pysyy täysin sileänä kauan aikaa. Lisäksi ihoärsytystä ei tule ollenkaan - sen huomaa erityisesti kainalokarvoja ajaessa kun ajon jälkeen suihkauttaa kainaloihin alkoholipitoista dödöä. Ei kirvele ollenkaan partahöylällä, mutta partakoneilla kyllä kirvelee.
      Partakoneet eivät ole teknisesti vielä niin kehittyneitä, että ne olisivat parempia kuin yksiteräinen höylä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe