Ei me edes tunneta

Anonyymi

ja mä rakastan sua jo liikaa. Saatan itkeä tunteja perääsi, kun musta tuntuu ettet välitä. Saatan hymyillä yksin kadulla kävellessä, kun musta tuntuu että välität. Herään aamuöisin ja kuvittelen sut viereeni. Kuvittelen koskettavani sua ja pakahdun. Mä en tiedä onko nämä mun tunteet vähän liikaa jo. Aion jäähdytellä itseäni. Ottaa etäisyyttä. Olen niin yksin näissä tunteissa, siksi kai kuvittelin sut tänne palstallekin. Katsotaan mitä tapahtuu. En voi elää näin, kun haluan sua niin paljon että koskee. Anteeksi palstakirjoitteluni, jos se suututtaa. Yritän jäähdytellä sitäkin. Mukavaa viikonloppua. Ystävänpäivää en sulle toivottele. Se on sulle ja sun oikeille ystävillesi ja rakkaillesi. (miehelle)

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko Juhan kaatoja ? Hän koittaa saada naiset sekoomaan, jotta ne lopulta heittävät veivinsä.

      • Anonyymi

        En ole. En yhtään tiedä kenestä Juhasta puhut. Enkä aio heittää veiviäni koskaan kenenkään takia, Se on ihan varma juttu:)


      • Anonyymi

        Koita nyt hyvä ihminen rauhoittua sen Juhasi kanssa! Täytät koko palstan noilla valituksillasi. Mene välillä vaikka ulos kävelemään että saat muuta ajateltavaa! Tarkoitamasi Juha ei edes taida olla täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt hyvä ihminen rauhoittua sen Juhasi kanssa! Täytät koko palstan noilla valituksillasi. Mene välillä vaikka ulos kävelemään että saat muuta ajateltavaa! Tarkoitamasi Juha ei edes taida olla täällä.

        Taisi olla Juha itse taas psykkoosissa omimassa


        Raukka niin koukussa palstaan että ei osaa liveen enää ollenkaan parisuhteita rakentaa!

        Aina vaan täällä mielikuvitussuhteissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla Juha itse taas psykkoosissa omimassa


        Raukka niin koukussa palstaan että ei osaa liveen enää ollenkaan parisuhteita rakentaa!

        Aina vaan täällä mielikuvitussuhteissa

        Kuinka toisesta ihmisestä voidaan juoruta ja puhua pskaa julkisesti? Kyllä on synkkä palsta.


    • Anonyymi

      Jos tämä mies ei tiedä että sinä olet kiinnostunut hänestä?

      • Anonyymi

        Nii ja vielä kun vaivaantuu laittamaa että missä päin tälläinen salarakastettu on?


      • Anonyymi

        Miten musta tuntuu, että taitaa tietää kuitenkin.


    • Anonyymi

      Saa laittaa tunnisteita. Ei oo pakko.

      • Anonyymi

        Ei kun nyt jäähdytellään eikä tunnistella. Saattaa tuolle "salarakkaallekin" tulla vilu kun kukaan ei olekaan häntä enää täällä palstalla rakastamassa. Tulee vielä viereen ihan irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun nyt jäähdytellään eikä tunnistella. Saattaa tuolle "salarakkaallekin" tulla vilu kun kukaan ei olekaan häntä enää täällä palstalla rakastamassa. Tulee vielä viereen ihan irl.

        Totta. Ei sitten kannata. Sairasta tuommoinen irl rakastaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ei sitten kannata. Sairasta tuommoinen irl rakastaminen.

        sairasta tuommoinen sihteerikön lahjonta, airo ei milloinkaan ollut laji ainon....
        https://www.youtube.com/watch?v=su_KN9P3F9M

        rauhallista illanjatkoa turvallista, viranomaisten ansiosta, Suomen Poliisikin on vain viranomainen
        hymyile
        näin
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ei sitten kannata. Sairasta tuommoinen irl rakastaminen.

        ai sairaampaa kuin palstarakkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai sairaampaa kuin palstarakkaus?

        Ehdottomasti. Eihän tämmöisiä itkuvirsiä voi lopettaa mitä täällä näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti. Eihän tämmöisiä itkuvirsiä voi lopettaa mitä täällä näkee.

        Miksi susta tuli niin ilkeä? Milloin? Näin aina sun katseessa sen halveksunnan, mutta menin tyhmänä kuvittelemaan, että se olisi jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi susta tuli niin ilkeä? Milloin? Näin aina sun katseessa sen halveksunnan, mutta menin tyhmänä kuvittelemaan, että se olisi jotain muuta.

        No nyt on sun aika ottaa kyllä lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on sun aika ottaa kyllä lääkkeesi.

        En käytä lääkkeitä. Mitään enkä koskaan. Elän luomuna.


    • Anonyymi

      Ei me tunnetakaan. En minä ainakaan tunne sinua ainakaan siinä, että rakastatko vai et. Mitään et ilmaise, tai sitten se on niin hebreaa mulle.

      Silti olet rakas mulle.

      • Anonyymi

        Se on heprea, ei hebrea.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mutta silti ne tunteet siellä on vaikka et sitä huomaisi. Rakas olet myös.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Samoin sinä.


    • Anonyymi

      Nainen, älä ainakaan luovuta!

      • Anonyymi

        En kyllä taitaisi siihen pystyäkään. Eikö se jo tuossa aloituksessa lukenut rivien välissä että kiinni ollaan. Nukkumassa pitäisi olla. Menen nyt.. öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä taitaisi siihen pystyäkään. Eikö se jo tuossa aloituksessa lukenut rivien välissä että kiinni ollaan. Nukkumassa pitäisi olla. Menen nyt.. öitä.

        Hyvää yötä :)


    • Anonyymi

      Ihana aloitus. Samat sanat sulle nainen. Mikään ei ole mitään ilman sinua.

      • Anonyymi

        Kiitos. Voi kun hän joku ajattelisi samalla tavalla kuin me. Voisiko hän olla kuin sä, Voisiko hän olla jopa sinä. Ei tietoa. Sulle kivaa lauantaipäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Voi kun hän joku ajattelisi samalla tavalla kuin me. Voisiko hän olla kuin sä, Voisiko hän olla jopa sinä. Ei tietoa. Sulle kivaa lauantaipäivää.

        Kiitos, samoin sulle! Voisin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, samoin sulle! Voisin olla.

        Ehkä voisitkin. Ehkä oletkin. Kiitos.
        Tämä aamu ei ole kyllä tuntunut yhtään jäähdyttelyltä kun pitää hänet taas toivoa ja kuvitella joka paikkaan. Täällä palstalla. Ja tuolla irl myös aloin heti katsella kaukaisuuteen, että missähän hän tänään. olisko tuolla jossain. Mulla on sellainen hyvä maisemapaikka ulkona, josta näkee pitkälle. Hän ehkä arvaisi missä.


    • Anonyymi

      Ette edes tunne ja itket TUNTEJA hänen perään?! Vaikka minä kuulostan nyt ilkeältä, niin sinä kuulostat PELOTTAVALTA, jos saisit hänet, olisit aika omistushaluinen ja ripustautuva, eikö?

      • Anonyymi

        Samaa huomioin.itkee tuntemattoman perään? Tosi dramaattista. Oikeassa elämässä varmasti hirvee riippakivi.


      • Anonyymi

        Sitä vähän pelkään itsekin, että tunteita on vähän liikaa. Sen taisin tuohon aloitukseenkin kirjottaa. Se siinä se idea oli. Ihan sitä tarkotin miten sen ymmärsit, että ei ihan normaalia musta. Omistushaluinen ja ripustautuva en ole ennen ollut, sen näkisi sitten. Mutta varmaan on parempi mun tästä jäähdytellä vaan. Ja unohtaa koko asia. Ei tervettä ollenkaan tällainen rakastuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vähän pelkään itsekin, että tunteita on vähän liikaa. Sen taisin tuohon aloitukseenkin kirjottaa. Se siinä se idea oli. Ihan sitä tarkotin miten sen ymmärsit, että ei ihan normaalia musta. Omistushaluinen ja ripustautuva en ole ennen ollut, sen näkisi sitten. Mutta varmaan on parempi mun tästä jäähdytellä vaan. Ja unohtaa koko asia. Ei tervettä ollenkaan tällainen rakastuminen.

        Ei tuo ole rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole rakkautta.

        Ei varmaan niin. Ei täällä palstalla ole rakkautta missään. Pelkää pahaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vähän pelkään itsekin, että tunteita on vähän liikaa. Sen taisin tuohon aloitukseenkin kirjottaa. Se siinä se idea oli. Ihan sitä tarkotin miten sen ymmärsit, että ei ihan normaalia musta. Omistushaluinen ja ripustautuva en ole ennen ollut, sen näkisi sitten. Mutta varmaan on parempi mun tästä jäähdytellä vaan. Ja unohtaa koko asia. Ei tervettä ollenkaan tällainen rakastuminen.

        Hei toi on ihan normaalia rakastumista, etkö ole ennen kokenut .Luulisin että kyllä se jotain tarkoittaa jos tollasen tunnekuohun aikaan saa,aika varmaan näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei toi on ihan normaalia rakastumista, etkö ole ennen kokenut .Luulisin että kyllä se jotain tarkoittaa jos tollasen tunnekuohun aikaan saa,aika varmaan näyttää.

        Miten voi rakastaa jos ei edes tunne toista? Silloin on rakastunut johonkin haavekuvaan jonka on luonut päässään. Vähän kuin joku teini rakastuu ihailemansa bändin solistiin. Tunne-elämä on vielä epäkypsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei toi on ihan normaalia rakastumista, etkö ole ennen kokenut .Luulisin että kyllä se jotain tarkoittaa jos tollasen tunnekuohun aikaan saa,aika varmaan näyttää.

        En ihan äskettäin. Enkä näin vahvana. Tiedän, että kaikki ihmiset ei sovi yhteen siksi, että intohimoa on liikaa. Ollaan kuin tulisilla hiilillä ja otetaan yhteen hyvässä ja pahassa liian tulisesti. Ripustaudutaan ja omistetaan.
        Itse uskon, että pystyisin hallitsemaan tunteeni ja olemaan hillitty ja rakastamaan asiallisesti. Ehkä tämä pyrskähtely ja tunteiden hallitsemattomuus johtuukin tilanteesta, epävarmuudesta, palstoista, odotuksista ja mun vahvasta mielikuvituksesta. Täällähän saan lähinnä mua tuntemattomien ihmisten arvostelua. Ei heillä ole mitään käsitystä musta livessä. Hänellä on vähän.
        Asiaa paljon pohdittuani tänään, tulin siihen tulokseen, että hyvä meistä tulisi. Olen tasainen kuitenkin yleensä ja hänkin vaikuttaa aika tasaiselta. Ei anneta sanojen ja sen Draama Queenin minusta vaikuttaa ja muodostaa käsityksiä.. tämä on vaan tarinaa, novellia, todellisuus on tuolla ulkona. En ääneen tuollaista edes osaisi sanoa, mitä saatan kirjoittaa. Kyllä se pitää livessä kokeilla ja kokea, sitten vasta kukaan voi tietää ja arvostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan äskettäin. Enkä näin vahvana. Tiedän, että kaikki ihmiset ei sovi yhteen siksi, että intohimoa on liikaa. Ollaan kuin tulisilla hiilillä ja otetaan yhteen hyvässä ja pahassa liian tulisesti. Ripustaudutaan ja omistetaan.
        Itse uskon, että pystyisin hallitsemaan tunteeni ja olemaan hillitty ja rakastamaan asiallisesti. Ehkä tämä pyrskähtely ja tunteiden hallitsemattomuus johtuukin tilanteesta, epävarmuudesta, palstoista, odotuksista ja mun vahvasta mielikuvituksesta. Täällähän saan lähinnä mua tuntemattomien ihmisten arvostelua. Ei heillä ole mitään käsitystä musta livessä. Hänellä on vähän.
        Asiaa paljon pohdittuani tänään, tulin siihen tulokseen, että hyvä meistä tulisi. Olen tasainen kuitenkin yleensä ja hänkin vaikuttaa aika tasaiselta. Ei anneta sanojen ja sen Draama Queenin minusta vaikuttaa ja muodostaa käsityksiä.. tämä on vaan tarinaa, novellia, todellisuus on tuolla ulkona. En ääneen tuollaista edes osaisi sanoa, mitä saatan kirjoittaa. Kyllä se pitää livessä kokeilla ja kokea, sitten vasta kukaan voi tietää ja arvostella.

        Minusta tuo kuulostaa jopa narsistiselta. Sitoutat toisen mukatunteisiisi. Lepertelet suuresta rakkaudesta ja toinen pikkuhiljaa kiintyy muodostamaasi haavemaailmaan. Kuvittelee oikeasti, että tunnet noin, vaikka ainoastaan viihdytät itseäsi ja jo samanaikaisesti mietit, kuka naisista olikaan seuraavaksi vuorossa. Miten aikatauluttaa kaikki ”rakastaminen”? Kun kohteita on niin paljon ja aikaa niin vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo kuulostaa jopa narsistiselta. Sitoutat toisen mukatunteisiisi. Lepertelet suuresta rakkaudesta ja toinen pikkuhiljaa kiintyy muodostamaasi haavemaailmaan. Kuvittelee oikeasti, että tunnet noin, vaikka ainoastaan viihdytät itseäsi ja jo samanaikaisesti mietit, kuka naisista olikaan seuraavaksi vuorossa. Miten aikatauluttaa kaikki ”rakastaminen”? Kun kohteita on niin paljon ja aikaa niin vähän.

        Ensinnäkin aloitus oli miehelle, se luki siellä. Toisekseen mulla on vain yksi mies mielessä enkä pyöritä mitään mieshaaremia. Olen ihan yksin. Kolmanneksi kirjoitan anonyymina nettipalstalle, joten tuskin tässä sitoutan ketään yhtään mihinkään. Ei mulla muuta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe