Kannatteeko ottaa koiranpentua jos sillä on kennelin jalostustietojärjestelmässä merkintä:emän emällä jokin neurologinen sairaus kuoleman syy (5vuotiaana).Koiranpennun isä ja emä terveitä. KUINKA PITKÄLLE KANNATTAA ROTUA TUTKIA TERVEYDEN OSALTA, VAI ONKOHAN KAIKISSA RODUISSA JOTAIN?
Apua kaivataan
Anonyymi
2
201
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikissa on jotain. Mutta kannattaa tutkia niin pitkälle kuin näkyy. Onko emällä aikaisempia pentuja (niiden terveys?) ja löytyykö historiasta muita vastaavia kuolinsyitä? Jos löytyy enemmälti tai emällä on jo tutkimattomia pentuja, jättäisin itse väliin. Tosin riippuu vähän mikä on syy, mutta kasvattajalta voi tiedustella. Toisaalta jos emällä on lopetus syystä huolimatta teetetty pentuja, se kertoo myös kasvattajasta jotain, jolloin skippaisin.
- Anonyymi
Luin vähän huolimattomasti, olikin emän Emä, mutta toisaalta toimisin kuten neuvoin. Tutkisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564