Ei ole ketään jolle voisin ystävänpäivä viestin laittaa.
Puhelin ei ole tänään minullekkaan viestiä piipannut.
Ei ole ystävää.
8
108
Vastaukset
- Anonyymi
Älä välitä , meitä on muitakin jotka elävät omaa elämäänsä . Lehtimyyjä soitti pariviikkoa sitten sanoin heti että etsi parempi uhri meikä ei lankea .
- Anonyymi
Voi tokkiisa! Voithan olla koko vuoden avoin ja ystävällinen kanssaihmisillesi tai lempeä ympäristösi onnettomille yksilöille. Voi myös rakastaa luontoa ja eläimiä. Saat hyvää palautetta välittömästi.
Itse tosin olin väsynyt ja tressaantunut tänään. En jaksanut koko ystävänpäivähömpötystä ulkona ollessani toistella.
Vasta lauantai-iltana pääsen lepäämään ja rentoutumaan. Sitten laitan henkiset voimavarani jakoon. Tai lainaksi ne minulle tulevatkin.
- lerppahattumies - - Anonyymi
No hyvää ystävänpäivää sinulle!
- Anonyymi
Ystävä on, vaikka ei viestejä laitakaan. Ystävyys on jotain paljon enemmän. Se on joka päivä, eikä vaan kerran vuodessa.
- Anonyymi
Juuri noin.Tasan ja tarkasti. Ystävänpäivä on joka ikinen päivä. Mutta kun ollaan jo vanhoja, kipuja on paljon; sitten teemme vain parhaamme.
- Anonyymi
Kännykkä ollut yli 99,99% ajasta kiinni jo yli 12 vuotta, eipä ole sanoman järjestämät lehtien kaupustelijat häirinneet enää. Eikä tosin ketkään muutkaan.
- Anonyymi
Yksinäistä erakkoelämää.Kerrostaloyksiö.
Tämä alkoi toukokuussa 2010. - Anonyymi
Ei ole ystävää täälläkään.Ikävä kyllä tähänkin on jo tottunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020