(Mies) ei kovin seksuaalinen. Enemmän älyllistä tyyppiä. Horoskoopilta kaksonen
Luulen että hän
9
79
Vastaukset
- Anonyymi
Useempin kaksos (nainen) ollut ja sanoisin et seksuaalisesti ylirasittavia
- Anonyymi
Huutista pukkaa
- Anonyymi
Rintsikat ahdistaa, kiristää, hiostaa, kuin pakkopaita päällä. Kokeilkaa miehet itse yksi työpäivä ja ymmärrätte hyvin miksei kaikki käytä.
- Anonyymi
Kaksosten seksielämä muuttuu intensiivisemmäksi, kun hän opettelee rauhoittumaan ja elämään hetkessä. Sulje aivot ja käytä enemmän aistejasi. Hyödynnä huimaa mielikuvitustasi myös seksissä, älä vain makuuhuoneen ulkopuolella.
Mä en ole hän.
Mä olen tällainen
Saat seksistä enemmän irti, kun näytät tunteesi avoimemmin. Seksuaalinen kemia tarvitsee polttoaineekseen katseita, sanoja ja vihjailevia kosketuksia. Akrobatiaa ei tarvita, kun ilmassa on sähköä ja latausta. - Anonyymi
Olen kaksonen, älä nainen luovuta. Rakastan sinua,
- Anonyymi
Osuit oikeaan nainen. Juuri sellainen olen.
- Anonyymi
Kaikki eivät näytä seksuaalisuuttaan arjessa. Jos osuu vastaan sellainen joka sen tottunut avoimesti näyttämään se voi tuntua jopa ahdistavalta ennen kuin siihen tottuu.
- Anonyymi
Kaksosen tunnen yhden naisen hän oli melko kyltymätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4286179Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1163520Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?882406Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251879Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091135Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?941103- 631045
- 611025
- 42922
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te77919