(Mies) ei kovin seksuaalinen. Enemmän älyllistä tyyppiä. Horoskoopilta kaksonen
Luulen että hän
9
85
Vastaukset
- Anonyymi
Useempin kaksos (nainen) ollut ja sanoisin et seksuaalisesti ylirasittavia
- Anonyymi
Huutista pukkaa
- Anonyymi
Rintsikat ahdistaa, kiristää, hiostaa, kuin pakkopaita päällä. Kokeilkaa miehet itse yksi työpäivä ja ymmärrätte hyvin miksei kaikki käytä.
- Anonyymi
Kaksosten seksielämä muuttuu intensiivisemmäksi, kun hän opettelee rauhoittumaan ja elämään hetkessä. Sulje aivot ja käytä enemmän aistejasi. Hyödynnä huimaa mielikuvitustasi myös seksissä, älä vain makuuhuoneen ulkopuolella.
Mä en ole hän.
Mä olen tällainen
Saat seksistä enemmän irti, kun näytät tunteesi avoimemmin. Seksuaalinen kemia tarvitsee polttoaineekseen katseita, sanoja ja vihjailevia kosketuksia. Akrobatiaa ei tarvita, kun ilmassa on sähköä ja latausta. - Anonyymi
Olen kaksonen, älä nainen luovuta. Rakastan sinua,
- Anonyymi
Osuit oikeaan nainen. Juuri sellainen olen.
- Anonyymi
Kaikki eivät näytä seksuaalisuuttaan arjessa. Jos osuu vastaan sellainen joka sen tottunut avoimesti näyttämään se voi tuntua jopa ahdistavalta ennen kuin siihen tottuu.
- Anonyymi
Kaksosen tunnen yhden naisen hän oli melko kyltymätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898174Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1894392Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302617Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1872541Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17972123- 511686
- 541617
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671273