Täällä oli joskus kiva meno, nyt hiljasta matelua
Tylsää lienee
11
68
Vastaukset
- Anonyymi
Tällaista tänä yönä.
- Anonyymi
Jotenki tuntuu et olisi hiljentynyt sen jälkeen, kun ei voinu vapaasti nimimerkkiä käyttää. Anonyymejä viestejä anonyymeiltä anonyymeille, ei saa mitään tolkkua..
- Anonyymi
Niin, tunnut tietävän paljon tästä palstasta ja tämän historiasta.
Oletko seuraillut jo pitkäänkin meininkejä täällä?- Anonyymi
Molemmille. 10v on/off et juu olen käyny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmille. 10v on/off et juu olen käyny
Siinäpä perspektiiviä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä perspektiiviä...
Tänään kyl ihan hupimielellä. Ei oikeesti ole ikävä.
- Anonyymi
Sanon. Mulla ole ikävä enää. Mut tänne kirjotin runoja aikanaan
- Anonyymi
Rauhoittuuhan se, jos sama porukka ollut jo 10 vuotta. Porukka vanhenee. Itse taas pysyin täältä poissa yli 10 vuotta. Joskus 2007 vietin täällä hetken aikaa. Sitten pysyin poissa 12 vuotta enkä vilkaissutkaan tänne. Mutta elämä toikin takaisin yllättäen.
- Anonyymi
Ketä sit kaipaat. Mä kai lasteni äitiä. Mutta se turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sit kaipaat. Mä kai lasteni äitiä. Mutta se turhaa.
Yhtä vaan kaipaan. Ei liity tuohon aikaisempaan visiittiin mitenkään.
- Anonyymi
Trollit pilaa kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213