Täällä oli joskus kiva meno, nyt hiljasta matelua
Tylsää lienee
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tällaista tänä yönä.
- Anonyymi
Jotenki tuntuu et olisi hiljentynyt sen jälkeen, kun ei voinu vapaasti nimimerkkiä käyttää. Anonyymejä viestejä anonyymeiltä anonyymeille, ei saa mitään tolkkua..
- Anonyymi
Niin, tunnut tietävän paljon tästä palstasta ja tämän historiasta.
Oletko seuraillut jo pitkäänkin meininkejä täällä?- Anonyymi
Molemmille. 10v on/off et juu olen käyny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmille. 10v on/off et juu olen käyny
Siinäpä perspektiiviä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä perspektiiviä...
Tänään kyl ihan hupimielellä. Ei oikeesti ole ikävä.
- Anonyymi
Sanon. Mulla ole ikävä enää. Mut tänne kirjotin runoja aikanaan
- Anonyymi
Rauhoittuuhan se, jos sama porukka ollut jo 10 vuotta. Porukka vanhenee. Itse taas pysyin täältä poissa yli 10 vuotta. Joskus 2007 vietin täällä hetken aikaa. Sitten pysyin poissa 12 vuotta enkä vilkaissutkaan tänne. Mutta elämä toikin takaisin yllättäen.
- Anonyymi
Ketä sit kaipaat. Mä kai lasteni äitiä. Mutta se turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sit kaipaat. Mä kai lasteni äitiä. Mutta se turhaa.
Yhtä vaan kaipaan. Ei liity tuohon aikaisempaan visiittiin mitenkään.
- Anonyymi
Trollit pilaa kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754