Täällä oli joskus kiva meno, nyt hiljasta matelua
Tylsää lienee
11
74
Vastaukset
- Anonyymi
Tällaista tänä yönä.
- Anonyymi
Jotenki tuntuu et olisi hiljentynyt sen jälkeen, kun ei voinu vapaasti nimimerkkiä käyttää. Anonyymejä viestejä anonyymeiltä anonyymeille, ei saa mitään tolkkua..
- Anonyymi
Niin, tunnut tietävän paljon tästä palstasta ja tämän historiasta.
Oletko seuraillut jo pitkäänkin meininkejä täällä?- Anonyymi
Molemmille. 10v on/off et juu olen käyny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmille. 10v on/off et juu olen käyny
Siinäpä perspektiiviä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä perspektiiviä...
Tänään kyl ihan hupimielellä. Ei oikeesti ole ikävä.
- Anonyymi
Sanon. Mulla ole ikävä enää. Mut tänne kirjotin runoja aikanaan
- Anonyymi
Rauhoittuuhan se, jos sama porukka ollut jo 10 vuotta. Porukka vanhenee. Itse taas pysyin täältä poissa yli 10 vuotta. Joskus 2007 vietin täällä hetken aikaa. Sitten pysyin poissa 12 vuotta enkä vilkaissutkaan tänne. Mutta elämä toikin takaisin yllättäen.
- Anonyymi
Ketä sit kaipaat. Mä kai lasteni äitiä. Mutta se turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sit kaipaat. Mä kai lasteni äitiä. Mutta se turhaa.
Yhtä vaan kaipaan. Ei liity tuohon aikaisempaan visiittiin mitenkään.
- Anonyymi
Trollit pilaa kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13050Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.72103Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121712Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91041Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450972Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn113927- 35744
- 66665
- 49657
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30625