Hei! Osaako joku sanoa mille olen allerginen? MENEN KYLLÄ TESTAAMAAN SEN, MUTTA TÄHÄN LÄHIAJOILLE EN AIKAA SAAKUT. Elikkä siis, olen saanut aiemmin muutaman kerran maustetuista pähkinöistä kieleen aika pahoja tulipunaisia rakkuloita ja niitä on tullut myös joistain ruoista, mutta ei joka kerta edes samoista ruoista. Nyt tänään tuli Taffelin Hearts-sipseistä. Voisiko johtua jostain mausteesta/mausteista? Ja voiko olla vaarallista? Rakkulat on siis kielessä aika isoja tulipunaisia ja todella arkoja.
Mille allerginen
1
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvin saattaa jostain mausteestakin johtua. Ei tuollaisia pysty tietämään ilman testejä.
Itse olen pähkinöille ja monelle muullekin syötävälle allerginen ja ne oireilee juuri suussa, tulee kutinaa ja hieman turpoaa.
Ennen testejä on paras neuvo että yrittää välttää kaikkea sellaista mikä oireita aiheuttaa. Eipä oikein muuta voi sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262544
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772356Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662323Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232030- 841769
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71559Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä161261- 41103
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32947