Hei! Osaako joku sanoa mille olen allerginen? MENEN KYLLÄ TESTAAMAAN SEN, MUTTA TÄHÄN LÄHIAJOILLE EN AIKAA SAAKUT. Elikkä siis, olen saanut aiemmin muutaman kerran maustetuista pähkinöistä kieleen aika pahoja tulipunaisia rakkuloita ja niitä on tullut myös joistain ruoista, mutta ei joka kerta edes samoista ruoista. Nyt tänään tuli Taffelin Hearts-sipseistä. Voisiko johtua jostain mausteesta/mausteista? Ja voiko olla vaarallista? Rakkulat on siis kielessä aika isoja tulipunaisia ja todella arkoja.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ihan hyvin saattaa jostain mausteestakin johtua. Ei tuollaisia pysty tietämään ilman testejä.
Itse olen pähkinöille ja monelle muullekin syötävälle allerginen ja ne oireilee juuri suussa, tulee kutinaa ja hieman turpoaa.
Ennen testejä on paras neuvo että yrittää välttää kaikkea sellaista mikä oireita aiheuttaa. Eipä oikein muuta voi sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 109957
- 116946
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52671Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34649- 48553
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5541- 59508
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää43495- 45467
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17466