Hei! Osaako joku sanoa mille olen allerginen? MENEN KYLLÄ TESTAAMAAN SEN, MUTTA TÄHÄN LÄHIAJOILLE EN AIKAA SAAKUT. Elikkä siis, olen saanut aiemmin muutaman kerran maustetuista pähkinöistä kieleen aika pahoja tulipunaisia rakkuloita ja niitä on tullut myös joistain ruoista, mutta ei joka kerta edes samoista ruoista. Nyt tänään tuli Taffelin Hearts-sipseistä. Voisiko johtua jostain mausteesta/mausteista? Ja voiko olla vaarallista? Rakkulat on siis kielessä aika isoja tulipunaisia ja todella arkoja.
Mille allerginen
1
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvin saattaa jostain mausteestakin johtua. Ei tuollaisia pysty tietämään ilman testejä.
Itse olen pähkinöille ja monelle muullekin syötävälle allerginen ja ne oireilee juuri suussa, tulee kutinaa ja hieman turpoaa.
Ennen testejä on paras neuvo että yrittää välttää kaikkea sellaista mikä oireita aiheuttaa. Eipä oikein muuta voi sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647