Sisäsiittoiset.

Anonyymi

Lapinlahti Suomen sisäsiittoisin paikkakunta.Onneksi tajusin sen ja lähdin pois kun selvisi että serkukset ovat hämmentäneet toisiaan jo vuosia.Kylä tunnetaan myös lihavista yksinhuoltajista jotka eivät pysty elättämään mukuloitaan ilman sossua.

21

1555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viisas ihminen !

• Anonyymi

Näkyy ja kuuluu katukuvassa ikävän räikeästi !

• Anonyymi

taetaa ollae muuttanna poies se renkis.

• Anonyymi

Ikävä kyllä näin on.

• Anonyymi

Suden hetkellä mietittyä ?
      Ajatellaan ! Nyt 2020, eteenpäin alle kymmenen vuotta.... erityislapsia,
      ent. heikkolahjaisia, on ikäluokassa niin paljon, että opetukseen tarvitaan enemmän erityisopetusta / lähiopetusta kuin normaalien lasten opettajia !
      Kauheeta ! Silloin kysytään veronmaksajien kukkaronnyörien venymistä !? Lopultakin nämä ylyppeet ja koppeet maksavat itse mätien kupeittensa hedelmällisyyden tuotosten kustannukset. Vain nämä alemman tuloluokan immeiset puskee
      lapsia elolle ? Ois pakkosterilisointi "Artun" ja Pentti Linkolan mukaisesti se oikeampi ratkaisu
      tähän Lapparin kouluongelmaaan ! Kysyn vaan, kun voi lääkkeitä määrätä ?

• Anonyymi

Lihavat on lepposia … niillä on aikaa tehdä lapsosia !
      Hoitaminen voikin jäädä sossulle ja hyvä niin ?

• Anonyymi

Jos ihmisahneutesi on kovin sublimoitunutta ja väkevää niin siinä voi todella käydä, lapset jäävät ahkerimmalle hoidettaviksi ettei ihmisahneus enenisi.

• Anonyymi

Oneksi me irak meihet päästä tänne ja anta uusi dna tällekin kylä. Koht olla meitän jalkeläisiä enempi ku teitän.

• Anonyymi

Lisääntykää ja täyttäkää maa, kunhan hoidatte perheenne ja maksatte elämänne itse...
        Ettekä jätä läppejänne yhteiskunnan elätettäväksi.
        Suomi-tytön järvi ei soutamalla kulu 😐 Soudelkaa pois!

• Anonyymi

en teitä arabmies muta mina ollankin kurdi

• Anonyymi

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Anonyymi

Älä sano onneksi. Kiihottuneisuus kun sikiää siitä itsestään.

• Anonyymi

Sinäkinkö niitä sisäsiittoisia.

• Anonyymi

Sinä nyt kumminkin ! Se ei jää huomaamatta. Pidähän pintasi.
        Minä olen kairan kokka...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä nyt kumminkin ! Se ei jää huomaamatta. Pidähän pintasi.
        Minä olen kairan kokka...

Aloittaja on kyllä niitä siittoisia,onneksi en asu Lapinlahdella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on kyllä niitä siittoisia,onneksi en asu Lapinlahdella.

Mistäs sinä sen tiedät, kaatuiko arkistohylly hiljattain päällesi ja vahingossa fdgdgfhdfghd =>

• Anonyymi

Lapinlahti on todella sukusiittoisimpia kyliä savossa.
      Nämä Ruotsalaiset, jotka ovat läheistä sukua jokaiselle Martikaiselle ovat yksi elävä esimerkki. Alunperin sukunimi tuli taipumuksista ja oli Rutsalainen, o kirjain on lisätty siinä toivossa,että heistäkin oikeita ihmisiä muutamassa sukupolvessa tulisi. Ei ole onnistunut.

• Anonyymi

Lapinlahdella olen elänyt onnellisimman jakson elämässäni. Pällikkään komeissa maisemissa elämäni rakkauden kanssa. Tuli aika muuttaa pois,mutta hyvät muistot säilyvät. Onni jatkunut uusissa maisemissa,mutta Lapinlahti-aika säilyy kauniina muistoissani. Älkää halveksiko sitä hyvää,joka teillä siellä on, kauniit maisemat , hyvät palvelut ja tieyhteydet eri suuntiin. Unohtamatta mukavia ihmisiä,joita siellä on.

• Anonyymi

Nämä p****n jauhajat, eivät ole missään tyytyväisiä. Kyllä on heillä murhetta kerrakseen kannettavana, kun pitää miettiä, kuka on sukulainen jonkun kanssa !!! Se oma elämä auttaisi. Lapinlahti on rules !

• Anonyymi

Eipä ainakaan minun perilliset ole sisäsiittoisia .
      En kyllä minäkään. Eikä myöskään lasten isä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8409
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2338
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2172
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1697
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      35
      1602
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1123
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      17
      985
    Aihe