Naisessa turn off

Lihavuus, rumat silmät, hampaat eriparia, miss man tyylinen, luonne, ulkonäkö vaikka luulee olevansa Jumalan lahja miehille, suuret itseluulot, nauraa joillekin miehille ja pilkkaa niitä.
22<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

Jäikö ilman honey?

Äänestä

Onneks en oo tollanen siis lihava yms, mut oli kyllä elämäni huonoin pano viime yönä.

Äänestä
  • Panitko sun uuden aviomiehen kanssa?

Äänestä

Olisit antanut mun olla rauhassa. Miksi satutit.

Äänestä

Entä jos on lihava mutta nätit silmät ja ehkä vähän suloinen ja ihan kivakin , ainakin joskus .
Onko sellainenkin ihan täysin turn off?

Äänestä
  • On. Kaikkien muut on turn off, paitsi tiukka pillu..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

On. Kaikkien muut on turn off, paitsi tiukka pillu..

Ei se ulkonäkö kerro sitä tiukkuutta..

Äänestä

Outoa haukkua ihmistä josta on kiinnostunut (ikävä-aihepiiri), jos vielä lisäksi kehut muita niin sulla on vielä paljon opittavaa. Vaikuttaa siltä kuin vihaisit ja haluaisit aiheuttaa harmia ja pahaa tahallaan.

Äänestä

täydellistä ihmistä ei ole, jokaisessa turn off piirteitä enemmän tai vähemmän.

onhan miehissäkin heitä, ketkä arvostelevat, nauravat ja luulevat olevansa oikeutettuja vielä siihen.

Äänestä

Edustan noita kaikkia ap:n turn offejä, mutta en luule olevani mikään ihailun kohde. Olen mielelläni yksin, enkä tyrkytä itseäni kenellekään. Saatan hymyillä muille ihmisille, mutta en tee sen enempää.

Äänestä

Mielestäni anorektikot ovat rumia jäks...🤮

Äänestä

Huonotuulisuus, komentelu, sikamainen käytös

Äänestä

joku varsinainen "Taivaan lahja" se siinä aloituksenkin pykäsi.

Äänestä

Sietää munatonta luuseria ja huonoa kohtelua.

Äänestä

No mulla on kauniit silmät kyllä. En kyllä pilkkaa miehiä. Jumalan lahja olen maailmalle vähintään. Muutenhan sopii kuin nenä päähän. Monesti sanonut miehelleni mieti että mitenkähän hyvää sinun elämästäsi olisit tullut jonkun muun kuin minun kanssani jonkun normaalin ja kauniin naisen. Mutta se vaan hymähtää pudistaa päätään ja nauraa.

Äänestä

Luuletko että noilla sun luettelemilla asioilla on mitään väliä kun se oikea nainen vie sun sydämen?

Äänestä

Hahahhaa, määrittelit sellaisella seulalla ettei paremmasta väliä, kuvailit tavallisen ihmisen. Ja vieläpä sellaisilla subjektiivisilla määritteillä etteivät ole vertailukelpoisia, luultavasti eivät edes itsellesi eri yksilöiden välillä.

Ilmeisesti itselläsi on korkeahko vaatimustaso, onnea valitsemallasi tiellä.

Äänestä

Joo o palautit maan pinnalle, taidan olla turn off.

Äänestä

Vittumainen luonne on kyllä ylitse muiden turn off syissä. Sitä ei ainakaan tämän miehen mielestä ulkonäöllä korjata.

Äänestä

Miehessä on turn off ihan samat asiat, sekä aivottomuus myös, mikä aloittajan kirjoituksista paistaa! Onnea etsintään kuitenkin ja jos ei sitä unelmien prinsessaa löydy, niin sittenhän runkkaat kaikessa rauhassa :)

Äänestä

Enpä ole koskaan nähnyt ihmistä jolla rumat silmät. Pitäisiköhän sun kysyy vanhemmilta ensin lupa ennenkuin kirjoitat tänne. Voi olla hiukan liian rankkoja juttuja täällä.

Äänestä

Aloittajan kaltainen sosiopaatti on turn off -> rustaa BS:ssää ihan vain triggeroidakseen itsetunto-ongelmaisia naisia ja yksinäisiä kaipaajia. Luulee olevansa miesten mies, mutta on pelkkä sikopaimen!

Itkupotkuraivarin paikka ap, näen lävitsesi! Ime mun m..aa

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Lihavuus, rumat silmät, hampaat eriparia, miss man tyylinen, luonne, ulkonäkö vaikka luulee olevansa Jumalan lahja miehille, suuret itseluulot, nauraa joillekin miehille ja pilkkaa niitä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu