Lihavuus, rumat silmät, hampaat eriparia, miss man tyylinen, luonne, ulkonäkö vaikka luulee olevansa Jumalan lahja miehille, suuret itseluulot, nauraa joillekin miehille ja pilkkaa niitä.
Naisessa turn off
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jäikö ilman honey?
- Anonyymi
Onneks en oo tollanen siis lihava yms, mut oli kyllä elämäni huonoin pano viime yönä.
- Anonyymi
Panitko sun uuden aviomiehen kanssa?
- Anonyymi
Olisit antanut mun olla rauhassa. Miksi satutit.
- Anonyymi
Entä jos on lihava mutta nätit silmät ja ehkä vähän suloinen ja ihan kivakin , ainakin joskus .
Onko sellainenkin ihan täysin turn off?- Anonyymi
On. Kaikkien muut on turn off, paitsi tiukka pillu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Kaikkien muut on turn off, paitsi tiukka pillu..
Ei se ulkonäkö kerro sitä tiukkuutta..
- Anonyymi
Outoa haukkua ihmistä josta on kiinnostunut (ikävä-aihepiiri), jos vielä lisäksi kehut muita niin sulla on vielä paljon opittavaa. Vaikuttaa siltä kuin vihaisit ja haluaisit aiheuttaa harmia ja pahaa tahallaan.
täydellistä ihmistä ei ole, jokaisessa turn off piirteitä enemmän tai vähemmän.
onhan miehissäkin heitä, ketkä arvostelevat, nauravat ja luulevat olevansa oikeutettuja vielä siihen.- Anonyymi
Mielestäni anorektikot ovat rumia jäks...🤮
- Anonyymi
Edustan noita kaikkia ap:n turn offejä, mutta en luule olevani mikään ihailun kohde. Olen mielelläni yksin, enkä tyrkytä itseäni kenellekään. Saatan hymyillä muille ihmisille, mutta en tee sen enempää.
- Anonyymi
Huonotuulisuus, komentelu, sikamainen käytös
- Anonyymi
joku varsinainen "Taivaan lahja" se siinä aloituksenkin pykäsi.
- Anonyymi
Sietää munatonta luuseria ja huonoa kohtelua.
- Anonyymi
No mulla on kauniit silmät kyllä. En kyllä pilkkaa miehiä. Jumalan lahja olen maailmalle vähintään. Muutenhan sopii kuin nenä päähän. Monesti sanonut miehelleni mieti että mitenkähän hyvää sinun elämästäsi olisit tullut jonkun muun kuin minun kanssani jonkun normaalin ja kauniin naisen. Mutta se vaan hymähtää pudistaa päätään ja nauraa.
- Anonyymi
Luuletko että noilla sun luettelemilla asioilla on mitään väliä kun se oikea nainen vie sun sydämen?
Hahahhaa, määrittelit sellaisella seulalla ettei paremmasta väliä, kuvailit tavallisen ihmisen. Ja vieläpä sellaisilla subjektiivisilla määritteillä etteivät ole vertailukelpoisia, luultavasti eivät edes itsellesi eri yksilöiden välillä.
Ilmeisesti itselläsi on korkeahko vaatimustaso, onnea valitsemallasi tiellä.- Anonyymi
Joo o palautit maan pinnalle, taidan olla turn off.
- Anonyymi
Vittumainen luonne on kyllä ylitse muiden turn off syissä. Sitä ei ainakaan tämän miehen mielestä ulkonäöllä korjata.
- Anonyymi
Miehessä on turn off ihan samat asiat, sekä aivottomuus myös, mikä aloittajan kirjoituksista paistaa! Onnea etsintään kuitenkin ja jos ei sitä unelmien prinsessaa löydy, niin sittenhän runkkaat kaikessa rauhassa :)
- Anonyymi
Enpä ole koskaan nähnyt ihmistä jolla rumat silmät. Pitäisiköhän sun kysyy vanhemmilta ensin lupa ennenkuin kirjoitat tänne. Voi olla hiukan liian rankkoja juttuja täällä.
- Anonyymi
Aloittajan kaltainen sosiopaatti on turn off -> rustaa BS:ssää ihan vain triggeroidakseen itsetunto-ongelmaisia naisia ja yksinäisiä kaipaajia. Luulee olevansa miesten mies, mutta on pelkkä sikopaimen!
Itkupotkuraivarin paikka ap, näen lävitsesi! Ime mun m..aa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904413
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?593162Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182368Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki842062- 402033
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281987Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241743Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618