Naisessa turn off

Anonyymi

Lihavuus, rumat silmät, hampaat eriparia, miss man tyylinen, luonne, ulkonäkö vaikka luulee olevansa Jumalan lahja miehille, suuret itseluulot, nauraa joillekin miehille ja pilkkaa niitä.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäikö ilman honey?

• Anonyymi

Onneks en oo tollanen siis lihava yms, mut oli kyllä elämäni huonoin pano viime yönä.

• Anonyymi

Panitko sun uuden aviomiehen kanssa?

• Anonyymi

Olisit antanut mun olla rauhassa. Miksi satutit.

• Anonyymi

Entä jos on lihava mutta nätit silmät ja ehkä vähän suloinen ja ihan kivakin , ainakin joskus .
      Onko sellainenkin ihan täysin turn off?

• Anonyymi

On. Kaikkien muut on turn off, paitsi tiukka pillu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Kaikkien muut on turn off, paitsi tiukka pillu..

Ei se ulkonäkö kerro sitä tiukkuutta..

• Anonyymi

Outoa haukkua ihmistä josta on kiinnostunut (ikävä-aihepiiri), jos vielä lisäksi kehut muita niin sulla on vielä paljon opittavaa. Vaikuttaa siltä kuin vihaisit ja haluaisit aiheuttaa harmia ja pahaa tahallaan.

• täydellistä ihmistä ei ole, jokaisessa turn off piirteitä enemmän tai vähemmän.

onhan miehissäkin heitä, ketkä arvostelevat, nauravat ja luulevat olevansa oikeutettuja vielä siihen.

• Anonyymi

Mielestäni anorektikot ovat rumia jäks...🤮

• Anonyymi

Edustan noita kaikkia ap:n turn offejä, mutta en luule olevani mikään ihailun kohde. Olen mielelläni yksin, enkä tyrkytä itseäni kenellekään. Saatan hymyillä muille ihmisille, mutta en tee sen enempää.

• Anonyymi

Huonotuulisuus, komentelu, sikamainen käytös

• Anonyymi

joku varsinainen "Taivaan lahja" se siinä aloituksenkin pykäsi.

• Anonyymi

Sietää munatonta luuseria ja huonoa kohtelua.

• Anonyymi

No mulla on kauniit silmät kyllä. En kyllä pilkkaa miehiä. Jumalan lahja olen maailmalle vähintään. Muutenhan sopii kuin nenä päähän. Monesti sanonut miehelleni mieti että mitenkähän hyvää sinun elämästäsi olisit tullut jonkun muun kuin minun kanssani jonkun normaalin ja kauniin naisen. Mutta se vaan hymähtää pudistaa päätään ja nauraa.

• Anonyymi

Luuletko että noilla sun luettelemilla asioilla on mitään väliä kun se oikea nainen vie sun sydämen?

• Hahahhaa, määrittelit sellaisella seulalla ettei paremmasta väliä, kuvailit tavallisen ihmisen. Ja vieläpä sellaisilla subjektiivisilla määritteillä etteivät ole vertailukelpoisia, luultavasti eivät edes itsellesi eri yksilöiden välillä.

Ilmeisesti itselläsi on korkeahko vaatimustaso, onnea valitsemallasi tiellä.

• Anonyymi

Joo o palautit maan pinnalle, taidan olla turn off.

• Anonyymi

Vittumainen luonne on kyllä ylitse muiden turn off syissä. Sitä ei ainakaan tämän miehen mielestä ulkonäöllä korjata.

• Anonyymi

Miehessä on turn off ihan samat asiat, sekä aivottomuus myös, mikä aloittajan kirjoituksista paistaa! Onnea etsintään kuitenkin ja jos ei sitä unelmien prinsessaa löydy, niin sittenhän runkkaat kaikessa rauhassa :)

• Anonyymi

Enpä ole koskaan nähnyt ihmistä jolla rumat silmät. Pitäisiköhän sun kysyy vanhemmilta ensin lupa ennenkuin kirjoitat tänne. Voi olla hiukan liian rankkoja juttuja täällä.

• Anonyymi

Aloittajan kaltainen sosiopaatti on turn off -> rustaa BS:ssää ihan vain triggeroidakseen itsetunto-ongelmaisia naisia ja yksinäisiä kaipaajia. Luulee olevansa miesten mies, mutta on pelkkä sikopaimen!

Itkupotkuraivarin paikka ap, näen lävitsesi! Ime mun m..aa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4413
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      59
      3162
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2531
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      118
      2368
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      84
      2062
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2033
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1987
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1743
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe