"Mitä etävanhemman kuuluu maksaa?"
Tämä maa on täynnä ääliövanhempia jotka keskustelevat yllä olevan otsikon alla.
Olen siittäjä kolmelle lapselle. Ensimmäinen synnyttäjä katosi maailman tuuliin. Oli kuulemma jäänyt elämä elämättä.
Toisen synnyttäjän kanssa asun edelleen ja kaksi nuorintakin siitosta ovat maailmalla.
Olen aina ollut mieltä että siittäjän tehtävä on tuoda saalis kotiin ja ruokkia perhe toisaalta synnyttäjän tehtävä on huolehtia jälkikasvusta.
Kun itse olen äpärä ja huoripenikka päätin etten alkoholisoidu enkä jätä jälkikasvuani heitteille.
Naiset huoraavat ja synnyttävät huoripenikoita joista sitten riidellään ja valitetaan surkeutta Suoli24 palstalla.
Hullu keskustelu
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi kaikki vain äpärinä kasvaneet eivät ajattele noin yksioikoisesti. Sinulta kait evättiin myös kaikki koulutus ja kasvoit kellarilapsena?
On miehiä ja naisia = vanhempia, jotka käyvät työssä ja hoitavat lapsensa yhdessä. Ehkä jossain Kuivaniemellä ajatellaan tuollalailla tynnyrissä kasvaneen "kellarilapsen" tavoin? Siittäjiä, synnyttäjiä, huoria, hah.
Paskat nakkaamme tuollaiselle, me hiukan tavallisemmat suomalaiset ihmiset. Emmekä keskustele aiheesta mitä oman lapsen yllöspito maksaa. Se maksaa yhden omakotitalon verran.- Anonyymi
Kyllä joku muu on metsämökissä kasvanut, ikkunatkin metsään päin.
Lue vähän kulttuurikommunistien lakiehdotuksia.
Jos et tiedä että laki muuttuu ja isä ja äiti nimityksistä tulee historiaa.
Vanhemmista saa enintään käyttää nimitystä vanhempi yks ja kaks.
Oikeat nimitykset tulevat olemaan siittäjä ja synnyttäjä.
On totta että suhtaudun asiaan tunteella kun tiedän miten niin monelle äpärälle käy elämässä.
Joo nakkaa avaajalle.
Itse olen lapseni kouluttanut ja kulut maksanut koska yhteiskunnalle se ei kuulu.
Minulle kyllä lapsena muistutettiin "jos et oo kunnolla jouvut kasvatuslaitokseen".
Nykypäivänä ei kysytä vaan lapset viedään kasvatuslaitoksiin jota eufeismistisesti kutsutaan päiväkodiksi ja jo alle vuoden ikäisinä laitostumaan.
Marxilaista pikkupioneeria siellä kasvatuslaitoksessa kasvatetaan. - Anonyymi
Mun siittämiä lapsia kasvattaa useampi itseään isäksi luuleva ; )
Oon poksauttanut useampia, ns. varattuja naisia paksuksi kun ovat kodin ulkopuolista seksiä halunneet. Eivät tietenkään ole paljastaneet asian oikeaa laitaa parisuhteensa toiselle osapuolelle vaan keräävät lasten elättämiseen rahat hölmöiltä pois.
Ei ole tulossa elatusmaksuja eikä omakotitalon hintaisia kasvatuskuluja itselle.
Ihan sama mitä lasten kasvatus maksaa, ei oo mun rahoista pois. Sitäpaitsi on kertynyt jo jokunen velaton kiinteistö ja huoneisto reilu nelikymppisenä joihin ei tosiaan olis ollut varaa jos rahat pitänyt käyttää jonkun muun kasvattamien lasten kuluihin.
Tosiaan, en ole lapseton mutta minkäänlaista puolisoa ei ole eikä tule. - Anonyymi
Oon poksauttanut useampia, ns. varattuja naisia paksuksi kun ovat kodin ulkopuolista seksiä halunneet. Eivät tietenkään ole paljastaneet asian oikeaa laitaa parisuhteensa toiselle osapuolelle vaan keräävät lasten elättämiseen rahat hölmöiltä pois.
Ei ole tulossa elatusmaksuja eikä omakotitalon hintaisia kasvatuskuluja itselle.
Ihan sama mitä lasten kasvatus maksaa, ei oo mun rahoista pois. Sitäpaitsi on kertynyt jo jokunen velaton kiinteistö ja huoneisto reilu nelikymppisenä joihin ei tosiaan olis ollut varaa jos rahat pitänyt käyttää jonkun muun kasvattamien lasten kuluihin.
Tosiaan, en ole lapseton mutta minkäänlaista puolisoa ei ole eikä tule. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, en ole lapseton mutta minkäänlaista puolisoa ei ole eikä tule.No, sitten, kun kuolet valtio vie sun rahat, siis valtio perii kaiken, koska perillisiä ei ole, ja jos ei sisaruksiakaan, tai vanhempia, hautaan niitä ei mukaas saa..😄😄
- Anonyymi
Molemmat maksaa lapsen tarpeet ja elämisen puoliksi.
Se ei vaan toetudu. Isä jos maksaa elareita 150 e kk, ja äiti maksaa loput, se ei koskaan mene tasan. Jos lapsi tarvii polkupyörän, niin jos isä maksaa 150 e ja äiti 150 e niin siihen se menee, mitä lapsi syö ja millä ostetaan vaatteet?
Äiti maksaa aina eniten joka kerta. Sen vuoksi miehet ei halua lapsiaan kluokseen asumaan kun joutuisi maksamaan liikaa, näin etänä pääsee halvemmalla, eikä tarvi edes koitaa eikä tavata jos ei halua.
JOs lapsi tarvii 400 e tarvikkeen niin tuksi isä siitä maksaa puolet ja lisäksi elarit?? Ei koskaan. - Anonyymi
Ei mitään kun lapsi ei ole hänen luonaan. Meillä mies maksaa liikaa, olemme monesti yrittäneet että exänsä luopuisi elareista, mutta ei, kukapa ilmaisesta rahasta lupuisi.
Olen itse tarkka rahasta enkä ostele mitään miehen lapsille kun ovat niin harvoin täällä. Onneksi omat asuu täällä ja voimme olla perhe.
Minusta äidin pitäisi maksaa lasten kulut, itseppä ne on halunnutkin. Miksi pitää jättää lasten kulut äitipuolen kiusaksi. Ei mitään järkee.
Meillä on velkainen talo, pari autoa, kolme koiraa, kesämökki ja asuntoauto. Lisäkis mun kolme lasta, joten rahaa ei ole turhuuksiin.
Äidit maksakoot omeinsa kulut niin minäkin teen. Exäni maksaa pienen osan, mutta lisääkin voisi tulla, ei ole mun asia maksaa kaikkea.- Anonyymi
Enpä ole kuullut että joku äitipuoli elareita maksaisi , vaan se toinen vanhempi kyllä on elatusvelvollinen. Mitenkäs sitten se teidän talo ja muu omaisuus perinnönjaossa menee. Pankille? Koiria tuskin kukaan riesakseen huolii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915