Hullu keskustelu

Anonyymi

"Mitä etävanhemman kuuluu maksaa?"
Tämä maa on täynnä ääliövanhempia jotka keskustelevat yllä olevan otsikon alla.

Olen siittäjä kolmelle lapselle. Ensimmäinen synnyttäjä katosi maailman tuuliin. Oli kuulemma jäänyt elämä elämättä.
Toisen synnyttäjän kanssa asun edelleen ja kaksi nuorintakin siitosta ovat maailmalla.
Olen aina ollut mieltä että siittäjän tehtävä on tuoda saalis kotiin ja ruokkia perhe toisaalta synnyttäjän tehtävä on huolehtia jälkikasvusta.

Kun itse olen äpärä ja huoripenikka päätin etten alkoholisoidu enkä jätä jälkikasvuani heitteille.

Naiset huoraavat ja synnyttävät huoripenikoita joista sitten riidellään ja valitetaan surkeutta Suoli24 palstalla.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi kaikki vain äpärinä kasvaneet eivät ajattele noin yksioikoisesti. Sinulta kait evättiin myös kaikki koulutus ja kasvoit kellarilapsena?

      On miehiä ja naisia = vanhempia, jotka käyvät työssä ja hoitavat lapsensa yhdessä. Ehkä jossain Kuivaniemellä ajatellaan tuollalailla tynnyrissä kasvaneen "kellarilapsen" tavoin? Siittäjiä, synnyttäjiä, huoria, hah.
      Paskat nakkaamme tuollaiselle, me hiukan tavallisemmat suomalaiset ihmiset. Emmekä keskustele aiheesta mitä oman lapsen yllöspito maksaa. Se maksaa yhden omakotitalon verran.

      • Anonyymi

        Kyllä joku muu on metsämökissä kasvanut, ikkunatkin metsään päin.
        Lue vähän kulttuurikommunistien lakiehdotuksia.

        Jos et tiedä että laki muuttuu ja isä ja äiti nimityksistä tulee historiaa.
        Vanhemmista saa enintään käyttää nimitystä vanhempi yks ja kaks.

        Oikeat nimitykset tulevat olemaan siittäjä ja synnyttäjä.

        On totta että suhtaudun asiaan tunteella kun tiedän miten niin monelle äpärälle käy elämässä.
        Joo nakkaa avaajalle.
        Itse olen lapseni kouluttanut ja kulut maksanut koska yhteiskunnalle se ei kuulu.

        Minulle kyllä lapsena muistutettiin "jos et oo kunnolla jouvut kasvatuslaitokseen".
        Nykypäivänä ei kysytä vaan lapset viedään kasvatuslaitoksiin jota eufeismistisesti kutsutaan päiväkodiksi ja jo alle vuoden ikäisinä laitostumaan.

        Marxilaista pikkupioneeria siellä kasvatuslaitoksessa kasvatetaan.


      • Anonyymi

        Mun siittämiä lapsia kasvattaa useampi itseään isäksi luuleva ; )
        Oon poksauttanut useampia, ns. varattuja naisia paksuksi kun ovat kodin ulkopuolista seksiä halunneet. Eivät tietenkään ole paljastaneet asian oikeaa laitaa parisuhteensa toiselle osapuolelle vaan keräävät lasten elättämiseen rahat hölmöiltä pois.
        Ei ole tulossa elatusmaksuja eikä omakotitalon hintaisia kasvatuskuluja itselle.
        Ihan sama mitä lasten kasvatus maksaa, ei oo mun rahoista pois. Sitäpaitsi on kertynyt jo jokunen velaton kiinteistö ja huoneisto reilu nelikymppisenä joihin ei tosiaan olis ollut varaa jos rahat pitänyt käyttää jonkun muun kasvattamien lasten kuluihin.

        Tosiaan, en ole lapseton mutta minkäänlaista puolisoa ei ole eikä tule.


      • Anonyymi

        Mun siittämiä lapsia kasvattaa useampi itseään isäksi luuleva ; )
        Oon poksauttanut useampia, ns. varattuja naisia paksuksi kun ovat kodin ulkopuolista seksiä halunneet. Eivät tietenkään ole paljastaneet asian oikeaa laitaa parisuhteensa toiselle osapuolelle vaan keräävät lasten elättämiseen rahat hölmöiltä pois.
        Ei ole tulossa elatusmaksuja eikä omakotitalon hintaisia kasvatuskuluja itselle.
        Ihan sama mitä lasten kasvatus maksaa, ei oo mun rahoista pois. Sitäpaitsi on kertynyt jo jokunen velaton kiinteistö ja huoneisto reilu nelikymppisenä joihin ei tosiaan olis ollut varaa jos rahat pitänyt käyttää jonkun muun kasvattamien lasten kuluihin.

        Tosiaan, en ole lapseton mutta minkäänlaista puolisoa ei ole eikä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun siittämiä lapsia kasvattaa useampi itseään isäksi luuleva ; )
        Oon poksauttanut useampia, ns. varattuja naisia paksuksi kun ovat kodin ulkopuolista seksiä halunneet. Eivät tietenkään ole paljastaneet asian oikeaa laitaa parisuhteensa toiselle osapuolelle vaan keräävät lasten elättämiseen rahat hölmöiltä pois.
        Ei ole tulossa elatusmaksuja eikä omakotitalon hintaisia kasvatuskuluja itselle.
        Ihan sama mitä lasten kasvatus maksaa, ei oo mun rahoista pois. Sitäpaitsi on kertynyt jo jokunen velaton kiinteistö ja huoneisto reilu nelikymppisenä joihin ei tosiaan olis ollut varaa jos rahat pitänyt käyttää jonkun muun kasvattamien lasten kuluihin.

        Tosiaan, en ole lapseton mutta minkäänlaista puolisoa ei ole eikä tule.

        No, sitten, kun kuolet valtio vie sun rahat, siis valtio perii kaiken, koska perillisiä ei ole, ja jos ei sisaruksiakaan, tai vanhempia, hautaan niitä ei mukaas saa..😄😄


    • Anonyymi

      Molemmat maksaa lapsen tarpeet ja elämisen puoliksi.
      Se ei vaan toetudu. Isä jos maksaa elareita 150 e kk, ja äiti maksaa loput, se ei koskaan mene tasan. Jos lapsi tarvii polkupyörän, niin jos isä maksaa 150 e ja äiti 150 e niin siihen se menee, mitä lapsi syö ja millä ostetaan vaatteet?

      Äiti maksaa aina eniten joka kerta. Sen vuoksi miehet ei halua lapsiaan kluokseen asumaan kun joutuisi maksamaan liikaa, näin etänä pääsee halvemmalla, eikä tarvi edes koitaa eikä tavata jos ei halua.
      JOs lapsi tarvii 400 e tarvikkeen niin tuksi isä siitä maksaa puolet ja lisäksi elarit?? Ei koskaan.

    • Anonyymi

      Ei mitään kun lapsi ei ole hänen luonaan. Meillä mies maksaa liikaa, olemme monesti yrittäneet että exänsä luopuisi elareista, mutta ei, kukapa ilmaisesta rahasta lupuisi.
      Olen itse tarkka rahasta enkä ostele mitään miehen lapsille kun ovat niin harvoin täällä. Onneksi omat asuu täällä ja voimme olla perhe.
      Minusta äidin pitäisi maksaa lasten kulut, itseppä ne on halunnutkin. Miksi pitää jättää lasten kulut äitipuolen kiusaksi. Ei mitään järkee.
      Meillä on velkainen talo, pari autoa, kolme koiraa, kesämökki ja asuntoauto. Lisäkis mun kolme lasta, joten rahaa ei ole turhuuksiin.
      Äidit maksakoot omeinsa kulut niin minäkin teen. Exäni maksaa pienen osan, mutta lisääkin voisi tulla, ei ole mun asia maksaa kaikkea.

      • Anonyymi

        Enpä ole kuullut että joku äitipuoli elareita maksaisi , vaan se toinen vanhempi kyllä on elatusvelvollinen. Mitenkäs sitten se teidän talo ja muu omaisuus perinnönjaossa menee. Pankille? Koiria tuskin kukaan riesakseen huolii.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe