Toyota Suomen vihatuin "automerkki"

Anonyymi

Vain promille Suomalaisita ymmärtää Tojotismiin sairastuneita mielenterveyspotilaita.
Suomalaiset kärsii Tojotistien aiheuttamsta teiden tukkimisesta ja muustakin tienpäällä aiheutuneesta turhasta nysväämisestä.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Autona tojo on keskinkertainen ja ylihintainen, joten itse tojo ei aiheuta vihaa eikä kateutta. Tojo uskonnossa elävät tojoterot on naurun aihe ja syystä.

    • Anonyymi

      Tutkitusti mielenkorjaustarpeessa ovat lähes kaikkien saksalaismerkkien kuljettajat, jotka ovat riidanhaluisia epäempaattisia öykkäreitä.
      Sen sijaan tutkimuksissa Toyotan kuljettajat mielletään kohteliaiksi teiden ritareiksi, joilla riittää älyä sujuvaan liikennöintiin.

      • Anonyymi

        Ei epävarmat tietukkijat ole mitenkään kohteliaita tai teiden ritareita, päin vastoin.
        Taas uskovainen yrittää epätoivoisesti selittää mustan valkoiseksi.
        Toyotan omistajaa voisi verrata lähinnä kerrostalokyttääjään ja kun siihen lisätään pettymys omaan kalustoon ja hillitön kateus niin yhtälö valmis, mutta kauhistuttavan ahdistava.


      • Anonyymi

        Vai sujuvaan liikennöintiin. Nysvätään, lähdetään hitaasti liikkeelle ja ajetaan niin hiljaa seuraaviin liikennevaloihin, että takana vain pari muuta autoa ehtii edellisistä valoista vihreillä. Ihan elävää jokapäiväistä todellisuutta.


      • Anonyymi

        Tojotistiköröttelijää pitää leipoa ns. pataan jos ei tietä anneta! Mun 335 dA:n edessä ei s...nan japsikiikut tuki tietä.


      • Anonyymi

        Totta on joka sana Saksalaisten romujen omistajat luulee olevansa jotakin,mutta kun huomaavat että ostos on pommi=Romu jota saa korjata koko ajan ja kaikki rahat,vapaa-aika ja yötkin menee miettiessä ja korjatessa moottoria ja apulaitteiden ongelmia. Siitä se raivo tulee ja kevään koittaessa alkaahan se perunakin kukkia,vaikka on ruma ja vuoden 2013 jälkeen on Ww,juonteiset merkit ruostuneet ja vauhdilla sekä Mersu myös lukuisine ongelmineen on kärjessä RUOSTEEN KEHITYKSESSÄ. FORD ON AINA OLLUT RUOSTEEN KEMIALLINEN MERKKI....
        Serkkuni sanoi aikanaan että : 'Parhaat Hampurilaiset ja Ranskalaiset saa Grilliltä heh..he..
        Tarkoitti( Hampurilaiset = Saksa ja Ranskalaiset =Ranska) se pitää paikkansa ja 100%

        Kun eivä enää muuta keksi sitten sanovat että ne romut on hyviä ajaa,no sekään ei pidä paikkaansa.Ehkä joku Ketonen tuulilasi lehdessä volkkarin omistaja niitä hehkuttaa.
        Jos ei muuta osaa vertaa saksan 300 000e maksavaa mersua talvitestissä 24 000e Toyota jonka arvo ei ole edes 10% Mersun hinnasta...naurakaa tälle miehelle...

        Pitää verrata saman hintaisia tuotteita sen tietää jo lapsikin...
        Lukekaa kaikki se HUIPPU Ww.n (Törmäystesti Adac 5.2.2016 Tuulilasi Ww Golf) ..nyt kun ,hölmöt kuolee kolarissa romunsa sisään.
        ETUPENKILLÄ VAKAVA LOUKKAANTUMINEN TAI KUOLEMA!!! =WW Golf /.50km/h huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta on joka sana Saksalaisten romujen omistajat luulee olevansa jotakin,mutta kun huomaavat että ostos on pommi=Romu jota saa korjata koko ajan ja kaikki rahat,vapaa-aika ja yötkin menee miettiessä ja korjatessa moottoria ja apulaitteiden ongelmia. Siitä se raivo tulee ja kevään koittaessa alkaahan se perunakin kukkia,vaikka on ruma ja vuoden 2013 jälkeen on Ww,juonteiset merkit ruostuneet ja vauhdilla sekä Mersu myös lukuisine ongelmineen on kärjessä RUOSTEEN KEHITYKSESSÄ. FORD ON AINA OLLUT RUOSTEEN KEMIALLINEN MERKKI....
        Serkkuni sanoi aikanaan että : 'Parhaat Hampurilaiset ja Ranskalaiset saa Grilliltä heh..he..
        Tarkoitti( Hampurilaiset = Saksa ja Ranskalaiset =Ranska) se pitää paikkansa ja 100%

        Kun eivä enää muuta keksi sitten sanovat että ne romut on hyviä ajaa,no sekään ei pidä paikkaansa.Ehkä joku Ketonen tuulilasi lehdessä volkkarin omistaja niitä hehkuttaa.
        Jos ei muuta osaa vertaa saksan 300 000e maksavaa mersua talvitestissä 24 000e Toyota jonka arvo ei ole edes 10% Mersun hinnasta...naurakaa tälle miehelle...

        Pitää verrata saman hintaisia tuotteita sen tietää jo lapsikin...
        Lukekaa kaikki se HUIPPU Ww.n (Törmäystesti Adac 5.2.2016 Tuulilasi Ww Golf) ..nyt kun ,hölmöt kuolee kolarissa romunsa sisään.
        ETUPENKILLÄ VAKAVA LOUKKAANTUMINEN TAI KUOLEMA!!! =WW Golf /.50km/h huh

        sä jauhat scheissea...mun 335 dA on teknisesti huoleton, voimaa piisaa ja kulutus kohtuullinen eikä tartte körötellä tien tukkona kuten tojotat tekee!


    • Anonyymi

      Nysvätään 100 nopeusrajoitusalueella 75 ja ollaan siis teiden ritareita ?
      Sitten kirjoitellaan lehtiin, kuinka Saksalaisautojen kuskit ovat öykkäreitä, kun ohittelevat hirveällä nopeudella ja itsessä ei ole mitään vikaa vai ?
      Jos pysyisitte Tojoinenne poissa pääväyliltä ja ajelisitte sivuteitä, niin maamme teillä kuolisi useita satoja ihmisiä vuosittain vähemmän vitutukseen !

    • Anonyymi

      Nysvätään 100 nopeusrajoitusalueella 75 ja ollaan siis teiden ritareita ?
      Sitten kirjoitellaan lehtiin, kuinka Saksalaisautojen kuskit ovat öykkäreitä, kun ohittelevat hirveällä nopeudella ja itsessä ei ole mitään vikaa vai ?
      Jos pysyisitte Tojoinenne poissa pääväyliltä ja ajelisitte sivuteitä, niin maamme teillä kuolisi useita satoja ihmisiä vuosittain vähemmän vitutukseen !

    • Anonyymi

      Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

      Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

      Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

    • Anonyymi

      Juu, eihän siinä mitään jos joku merkki on huono, mutta sen fanaattinen puolustaminen ja yritys nostaa muitten joukkoon on jo naurettavaa ja sairasta ja tekee Toyotan omistajista todellisia hölmöläisiä. Olisivat hiljaa ja "nauttisivat" autoistaan ihan hissukseen niin eivät tekisi koko porukasta naurettavia.

      • Anonyymi

        Tämän palstan tojohörhö, joka spämmää kaiken aikaa, on todiste hölmöjen hölmöstä.


    • Anonyymi

      Kylläpä taas paistaa hillitön kateus Toyota-kuskeja kohtaan. Wannabe-pellet haluaisivat luotettavan auton, mutta kun heikko itsetunto ja muukin munattomuus ei mahdollista sitä.
      Muut eivät saisi liikkua teillä ja kaduilla lainkaan, vaikka pahimmat liikenteen hidastumiset aiheuttavat ne, jotka kiirehtivät liikennevaloihin pysähtymään ensimmäisenä. Jos aina olisi mahdollista siirtyä toiselle kaistalle niin aina 5-6 autoa ehtii menemään vihreässä aallossa ennenkuin toope saa koslansa liikkeelle.

    • Anonyymi

      Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

      Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

      Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

    • Anonyymi

      "pahimmat liikenteen hidastumiset aiheuttavat ne, jotka kiirehtivät liikennevaloihin pysähtymään ensimmäisenä. "

      Siinä sitä on Toyota-kuskeille nauramista.

      Kerran Skoda revittelijä revittteli ja ajoi ainakin kymmenen kertaa liikennevaloihin ensimmäisenä. Minä ajoin rajoituksen mukaista nopeutta viereistä kaistaa ja aina vierelle pysähtyessäni morjestin häntä. Kuski oli siellä lopuksi niin raivoissaa, että ohutpeltisen Skodan katto vain kupruili.

      • Anonyymi

        Toyotan omapoika, tämän päiväiset juttusi ovat poikkeuksen noloja ja surkeita.


      • Anonyymi

        Kokeilin juuri kaasuttaa Ww transporter 2015 ei ota kun 2400r ja ajossa ottaa kyllä sekä Tupruttaa putkestaan paksut savut...en ole ennen tätä tiennyt..no jopas.jopas..


    • Anonyymi

      Saksalaisen kulkuvälineen turbotoopehan on myös vainoharhainen kun luulee arkiliikenteen olevan kilpailutilanne, jossa hän etsii epätoivoisesti voittajaratkaisua. Loppujen lopuksi hän pussittaa poukkoilullaan itsensä eikä pääse rajuista kiihdytyksistä ja useista kaistanvaihdoista huolimatta etenemään muuta liikennettä montakaan sekuntia nopeammin.
      Ja sitten hän luulee vielä muiden kahdehtivan häntä, vaikka terve ihminen lähinnä säälii reppanaa.

      • Anonyymi

        Se turbokoneen kiihdytys vaan tuntuu Toyotatuhnuttajasta kisailulta ja kaahaamiselta, mutta todellisuudessa se on vaan normaali ja taloudellinen kiihdytys tavoite nopeuteen. Toyotasetä tuntee siitä alemmuutta kun se Toyota on hankittu vain bensansäästöä ajatellen, mutta melu ja surkea suorituskyky harmittaa ja ne kalliit huollot syö säästöt vuosittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se turbokoneen kiihdytys vaan tuntuu Toyotatuhnuttajasta kisailulta ja kaahaamiselta, mutta todellisuudessa se on vaan normaali ja taloudellinen kiihdytys tavoite nopeuteen. Toyotasetä tuntee siitä alemmuutta kun se Toyota on hankittu vain bensansäästöä ajatellen, mutta melu ja surkea suorituskyky harmittaa ja ne kalliit huollot syö säästöt vuosittain.

        Ilmasto ja ympäristö vaan kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmasto ja ympäristö vaan kiittää.

        Oikeest hei, mieti vähän ja laske jos osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se turbokoneen kiihdytys vaan tuntuu Toyotatuhnuttajasta kisailulta ja kaahaamiselta, mutta todellisuudessa se on vaan normaali ja taloudellinen kiihdytys tavoite nopeuteen. Toyotasetä tuntee siitä alemmuutta kun se Toyota on hankittu vain bensansäästöä ajatellen, mutta melu ja surkea suorituskyky harmittaa ja ne kalliit huollot syö säästöt vuosittain.

        just näin! mun 335 dA rakennettu sellaiseksi ettei edes 250 tunnu missään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se turbokoneen kiihdytys vaan tuntuu Toyotatuhnuttajasta kisailulta ja kaahaamiselta, mutta todellisuudessa se on vaan normaali ja taloudellinen kiihdytys tavoite nopeuteen. Toyotasetä tuntee siitä alemmuutta kun se Toyota on hankittu vain bensansäästöä ajatellen, mutta melu ja surkea suorituskyky harmittaa ja ne kalliit huollot syö säästöt vuosittain.

        Tule tähän Lahden motarille niin kokeillaan minun Sopran kanssa on Auringon laskun värit ja katoaa taivaan rantaan NOPEASTI !!!!

        TULE TULE SKODA KUSKI ...
        MONELTA PÄÄSET TÄNNE????
        Ei tämä kulje kuin 365km/h moottoritiellä
        Menikö pupu pöksyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se turbokoneen kiihdytys vaan tuntuu Toyotatuhnuttajasta kisailulta ja kaahaamiselta, mutta todellisuudessa se on vaan normaali ja taloudellinen kiihdytys tavoite nopeuteen. Toyotasetä tuntee siitä alemmuutta kun se Toyota on hankittu vain bensansäästöä ajatellen, mutta melu ja surkea suorituskyky harmittaa ja ne kalliit huollot syö säästöt vuosittain.

        Tule tähän Lahden motarille niin kokeillaan minun Sopran kanssa on Auringon laskun värit ja katoaa taivaan rantaan NOPEASTI !!!!

        TULE TULE SKODA KUSKI ...
        MONELTA PÄÄSET TÄNNE????
        Ei tämä kulje kuin 365km/h moottoritiellä
        Menikö pupu pöksyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule tähän Lahden motarille niin kokeillaan minun Sopran kanssa on Auringon laskun värit ja katoaa taivaan rantaan NOPEASTI !!!!

        TULE TULE SKODA KUSKI ...
        MONELTA PÄÄSET TÄNNE????
        Ei tämä kulje kuin 365km/h moottoritiellä
        Menikö pupu pöksyyn?

        Kyllähän noilla Autoilla pääsee on tullut Saksan Autobahnilla kokeiltu...vastaavaa V-8 kiva jos olis rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule tähän Lahden motarille niin kokeillaan minun Sopran kanssa on Auringon laskun värit ja katoaa taivaan rantaan NOPEASTI !!!!

        TULE TULE SKODA KUSKI ...
        MONELTA PÄÄSET TÄNNE????
        Ei tämä kulje kuin 365km/h moottoritiellä
        Menikö pupu pöksyyn?

        Tuli seurattua Wrc Ruotsin rallia ja onneksi Rovanperä pääsi eroon Skodasta nyt jo "LENTÄÄ" Toyotalla ja HETI PALKINTO KOROKKEELLA!!!!

        KUN SAI KUNNON TOYOTAN HYVÄ...KALLE!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli seurattua Wrc Ruotsin rallia ja onneksi Rovanperä pääsi eroon Skodasta nyt jo "LENTÄÄ" Toyotalla ja HETI PALKINTO KOROKKEELLA!!!!

        KUN SAI KUNNON TOYOTAN HYVÄ...KALLE!!!!

        Viime vuonna voitti Skodalla maaolmsnmestaruuden.
        Mitä omapoika tähän??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli seurattua Wrc Ruotsin rallia ja onneksi Rovanperä pääsi eroon Skodasta nyt jo "LENTÄÄ" Toyotalla ja HETI PALKINTO KOROKKEELLA!!!!

        KUN SAI KUNNON TOYOTAN HYVÄ...KALLE!!!!

        Taas Esa Pekka Lappi sanoi FORD ei kulje on kuin Vessa...se on se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule tähän Lahden motarille niin kokeillaan minun Sopran kanssa on Auringon laskun värit ja katoaa taivaan rantaan NOPEASTI !!!!

        TULE TULE SKODA KUSKI ...
        MONELTA PÄÄSET TÄNNE????
        Ei tämä kulje kuin 365km/h moottoritiellä
        Menikö pupu pöksyyn?

        Ingman saa maidon maistumaan, Toyota saa muovinkin ruostumaan ja BMW saa Suprankin kulkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuonna voitti Skodalla maaolmsnmestaruuden.
        Mitä omapoika tähän??

        "Skodalla maaolmsnmestaruuden."
        Opettele kirjoittamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Skodalla maaolmsnmestaruuden."
        Opettele kirjoittamaan!

        Eikö asia kuitenkin tullut selväksi? Skoda se voittaa ja on voittanut viisi vuotta peräkkäin.


    • Anonyymi

      ennenmin ntai myöhenmin kaikista tulee toyota kuski on vain paraspalvelu ja parhaat autot. osta alfaa 30 vuotiaana tai toyota osta vw 40 vuotiaana tai toyota osta volvo 50 vuotiaana tai toyota osta tesla 60 vuotiaana tai toyota mutta lopuksi tai aina toyota nytkin tesla myynissä 30000e huutokauppa.com maksannu uutena vähintään 85000e on vuoden 2014 tais olla ajettu 120000km .

    • Anonyymi

      Suomen kansa köyhtyy samaa tahtia, kun uusia Tojoja ilmestyy tienpäälle. Rikkailla on varaa ostaa jotain parempaakin, joten ihan sama paljonko auton arvo laskee vuodessa.
      Tojopapan pitää olla tarkkana senteistään.

    • Anonyymi

      Ei Teroa voi edes vihata, se raukka on vaan niin säälittävä.

    • Anonyymi

      Propakandaosaston trollipoikien kirjoittelua. Kannattaa hankkia työpaikka ja elämä.

    • Anonyymi

      Tero on sentivenyttäjä ja tietää kaikesta kaiken, se on luottomyyjältä kuultua faktaa.
      Terolle on luottamuksella kerrottu salaista tietoa Toyotan kestävyydestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe