Yksinäisyys on oma vikani?

Anonyymi

Kun olisi pari tyyppiä mutta en oikein jaksa heidän seuraansa. Tunnen oloni todella vaivaantuneeksi heidän seurassa lähinnä heidän juttujensa takia. Enkä ole nähnyt heitä kohta vuoteen.
Saako yksinäinen valittaa yksinäisyyttään jos kuitenkin valitsee ettei ole tiettyjen tyyppien kanssa tekemisissä?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja onhan mulla jopa avovaimo. Ei me mitään jutella eikä tehdä yhdessä mitään. Tästä en syytä itseäni koska yrittänyt olen mutta olen luovuttanut vuosia sitten.
      Jos ei olisi kissoja ja koiraa niin en puhuisi kotona yhtään. Puhun niille jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Vie avovaimollesi kukkia ja suklaalevy ja kiitä vuosista kanssasi. siitä se keskusteluyhteys aukeaa.


    • Anonyymi

      Miten sinulla voi olla vielä avovaimo?
      Jos kerran ette mitään tee yhdessä tai ette edes puhu mitään.

      • Anonyymi

        Tää on hyvä tilaisuus ruveta puhumaan.

        Tee suunnitelma, kerro että nyt ruvetaan puhumaan.
        Pyydä avovaimoasikin keksimään puheenaiheita.

        Sitten kun olette aloittaneet, niin ole sinä fiksumpi ja kerro että "tosi hienoa", olipa kivaa", niin avovaimosikin innostuu ja teistä tulee hyvä rupatteleva pari.

        Tee sinä aloitus!


    • Anonyymi

      Ei ole. Tylsimyksiä tai paskiaisia ei tarvitse jaksaa. Siksi itsekin olen yksinäinen. En siis jaksa tehdä asialle mitään, koska suurin osa ihmisistä on melkoisia tylsimyksiä ja paskiaisia.

    • Anonyymi

      Ei sen noin kuulu olla. Keksikää yhteinen harrastus mistä kumpikin tykkää edes vähän, niin kas kummaa johan alkaa juttu luistamaan. Toinen vaihtoehto keksikää sellainen harrastus mitä kumpikaan ei ole tehnyt ja älkää asettako ennakko-odotuksia tai ei se minulle sovi, heittäytykää vaan mukaan.
      Omakohtainen kokemus oli kun en niin tykännyt museoista, vaikken ollut käynykkään kun lapsena. Nyt on avautunut uusi maailma kun kiertelee eri museoissa ja näkee miten on eletty ym ym ym.

      • Anonyymi

        Ehkä joskus noinkin, mutta ajatus oli nyt kuitenkin (vastauksena aloittajalle) se, että väkisin ei tarvitse kenenkään ystävä olla, eikä tuntea mitään syyllisyyksiä yksinäisyydestä, jos mikä tahansa tarjolla oleva seura ei tunnu hyvältä.

        En minä ole kyllä ikinä kehenkään ystävystynyt niin, että olisin yrittänyt keksiä jotain yhteisiä tekemisiä ensin. Ennemmin se ystävyys ja tekemiset tulevat yhdessä, tai ystävyys ensin, tekemiset sitten. Mutta kai niitä teitä voi moniakin olla.


    • Anonyymi

      Edelliseen vielä lisäys vielä kun löytyisi se keskustelukumppani omiin museo ja teatterireissuihin. Täytyy varmaan katsoa museoreissuilla niitä kauniimman sukupuolen edustajia vähän sillä silmällä. Itse 69v sisäsiisti museovaari

      • Anonyymi

        Mistä museosta sinut löytää?


    • Anonyymi

      Vähän sama juttu täällä, heti ruvetaan kyselemään seurustelusta tai töistä. On se helppoa toisilla.

      • Anonyymi

        Seurustelusta tai töistä kysyminen on helppo ja turvallinen tapa aloittaa keskustelu vieraamman ihmisen kanssa. Siksi niistä aloitetaan, ei siksi että haluttaisiin loukata tai olla ilkeitä!
        Jos oma suhtautuminen toisiin on heti se, että mitä tahansa sanookaan se tulkitaan v-tuiluksi, on mahdoton tutustua koskaan kehenkään.
        Kannattaa tarkistaa oma suhtautumisensa toisiin! Oletko avoin ja valmis tutustumaan? Jos kyräilet ja etsit jokaisesta sanomisesta jotain pahaa taustalla, on todella vaikea tutustua kehenkään. Ihmiset karttavat sellaista ihmistä.
        Sinä aloittaja; ihmettelen miksi olette yhdessä tämän avovaimon kanssa koska elätte kuin vieraat? Onko syynä taloudellinen tilanne vai mikä? Sillä muutenhan tuo on täysin älytöntä.
        Koska en tiedä enkä tunne sinua ja tilannettasi paremmin, en osaa oikein muuta sanoa kuin että olisi hyvä pyrkiä hankkimaan oma elämä ja miettiä mitä haluaisi tehdä. Sinulla on kissa- ja koirakaverisi ja ne ovatkin kallisarvoisia ystäviä. Niiltä oppii mitä on vilpitön rakkaus, ja niille voi sitä myös osoittaa mielin määrin.
        Voisitko ajatella jotain niihin liittyvää harrastusta? Facebokista löytyy erilaisia koira-ja kissaihmisten ryhmiä. Kaiken laista. Kevät tulee ja aurinko, jospa se antaisi energiaa ja toivoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      159
      1436
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe