Ei sitä enää kannata peitellä.
Mitä kaikkea olet jakanut?
15
58
Vastaukset
- Anonyymi
Hymyjä roppakaupalla mitäs sitä muuta.. entä itse? 😜
- Anonyymi
Leipomuksia. Liian vähän oon mistään jakanut. Haluaisin jakaa enemmänkin. Lakia olen myös jakanut...
- Anonyymi
En mitään. Ihme kysymys.
- Anonyymi
ohimeneviä, ohimenneitäkin aatoksia
- Anonyymi
Välillä jaan vahingossa julkisesti tai tarkoituksella mutta yleensä jaan vaan kavereille. Mutta jos jaan en siitä kuitenkaan kerro.
- Anonyymi
Rakkauden tekoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden tekoja!
Onko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko?
No jos jakaa julkisesti rakkauden tekoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos jakaa julkisesti rakkauden tekoja?
Enhän mä nyt niitä jaa vai jaanko? Mitähän mahdat tarkoittaa rakkauden teoilla?
- Anonyymi
Laiton urkinta ja jakaminen on kaksi eri asiaa
- Anonyymi
Olen antanut rahaa hyväntekeväisyyteen. Mutta tarkoitit varmaan alapään jakamista. Sitä en ole tehnyt. En välitä seksistä ilman rakkautta.
- Anonyymi
En tarkoittanut. T aloittaja
- Anonyymi
Just sitä oon jakanu
- Anonyymi
Myönnän!!! Jaan itseäni vanhoille miehille yömyöhään juna-aseman lähettyvillä.... olen mieshuo.... yritin peitellä asiaa pitkään mutta en voi enää.... <3
en mitään, näin lyhyesti ilmaistuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554