Mitä kaikkea olet jakanut?

Ei sitä enää kannata peitellä.
1560
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Hymyjä roppakaupalla mitäs sitä muuta.. entä itse? 😜

Äänestä

Leipomuksia. Liian vähän oon mistään jakanut. Haluaisin jakaa enemmänkin. Lakia olen myös jakanut...

Äänestä

En mitään. Ihme kysymys.

Äänestä

ohimeneviä, ohimenneitäkin aatoksia

Äänestä

Välillä jaan vahingossa julkisesti tai tarkoituksella mutta yleensä jaan vaan kavereille. Mutta jos jaan en siitä kuitenkaan kerro.

Äänestä
  • Rakkauden tekoja!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Rakkauden tekoja!

Onko?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko?

No jos jakaa julkisesti rakkauden tekoja?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No jos jakaa julkisesti rakkauden tekoja?

Enhän mä nyt niitä jaa vai jaanko? Mitähän mahdat tarkoittaa rakkauden teoilla?

Äänestä

Laiton urkinta ja jakaminen on kaksi eri asiaa

Äänestä

Olen antanut rahaa hyväntekeväisyyteen. Mutta tarkoitit varmaan alapään jakamista. Sitä en ole tehnyt. En välitä seksistä ilman rakkautta.

Äänestä
  • En tarkoittanut. T aloittaja

Äänestä

Just sitä oon jakanu

Äänestä

Myönnän!!! Jaan itseäni vanhoille miehille yömyöhään juna-aseman lähettyvillä.... olen mieshuo.... yritin peitellä asiaa pitkään mutta en voi enää.... <3

Äänestä

en mitään, näin lyhyesti ilmaistuna.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä enää kannata peitellä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu