Tähän saa kertoa kaivatullesi jotain mukavaa 🥰 hiv ei oo hauska juttu muuten!
Jotakin positiivista
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se mun harhainen rakastuminen on menosss ohi. Ei tarvitse enää siellä turhaan pyöriä jatkossa.
- Anonyymi
Mies oli komea ja on varmaan edelleenkin :)
- Anonyymi
Eipä ole positiista kommentoitavaa! Eräälle J- miehelle sanon, että turha yrittää ottaa yhteyttä. Laitoin eston! E
- Anonyymi
Se on ihan ymmärrettävää.
- Anonyymi
yksi nainen pyörii mielessä, ihana on ❤️ ei oo hänellä ikinä noussut kusi hattuun vaikka silmissäni on aivan täydellinen..
Läskit ämmät ei hyvä homma. Sopivat on jees
- Anonyymi
Tää on posi ketju!
- Anonyymi
Älä kiusaa ihmisiä, mitä.de sun maailmaa.kaataa jos joku on vähän isompi. Afrikassa nainen on kaunis jos sillä lihaa luiden ympärillä ...
- Anonyymi
Mä teen sulle sormuksen, kunhan selvitän eka mihin sormeen haluat sen. :)
- Anonyymi
Ei ole ketään kelle lausua
lemmenrunoja.
Ykainäinen olo. Ei mitään
tekemistä. - Anonyymi
Meillä oli hauskaa yhdessä silloin viime vuonna alkuvuodesta, vaikka vain töitä tehtiin. En mä sinua kyllä enää kaipaa eilisen jälkeen. Kaipaan vain sitä, että tunteeni vihdoin kuolisivat pois. Ei-toivottuja kun ovat. Miehelle.
- Anonyymi
Hänellä miehellä on täydellinen kroppa. Kasvotkin niin komeat että oikein heikottaa ja hymy vie totaalisesti jalat alta. Olisi ihanaa jos näkisi hänet joka päivä ja saisi nuuhkuttaa hänen tuoksuaan.
- Anonyymi
Hänessä on jotain joka koskettaa. Vaikea sanoa mitä se on. Jotain niin oikeaa. Hän on herkkä ja vaistoaa intuitiollaan tunteita ja mielenliikkeitä.
Osaa valita oikean musiikin tai sanat kohdalleen.
Jos tuntisin paremmin, osaisin kertoa enemmän.
Voi olla, että kaikki jää ja unohtuu tänne. Kaikesta huolimatta....
✨ Hyviä ja levollisia unia- Anonyymi
Kirjoitatko miehestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitatko miehestä?
Toivon niin. Levollisia unia💫
- Anonyymi
En enää muista häntä juurikaan.
- Anonyymi
Sellainen mies, joka ei hevillä unohdu. Eikä kyllä humpallakaan. 😂
- Anonyymi
Miksi pitäisi unohtua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi unohtua?
En haluakaan unohtaa, enkä siihen pystykään. Harmi vaan, kun en häntä enää näe missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluakaan unohtaa, enkä siihen pystykään. Harmi vaan, kun en häntä enää näe missään.
Eli toinen teistä on vaihtanut asuinpaikkaansa tai opiskelupaikkaansa tai harrastuspaikkaansa? Sinä vai hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toinen teistä on vaihtanut asuinpaikkaansa tai opiskelupaikkaansa tai harrastuspaikkaansa? Sinä vai hän?
Hän on muuttanut toiselle paikkakunnalle.
- Anonyymi
Kenellä on hiv? Vaikea uskoa itselleni, kun en ole muiden neuloja käyttänyt, saatika seksiä harrastanut. 🤔
- Anonyymi
Mietin samaa, että kellä ja miksi olisi jollain toisella 🤔?
- Anonyymi
Sen miehen kammari katse ja mikä kokonaisuus olet mielessäni alati. Terkut jos tunnistat
- Anonyymi
Tuoksusi on mieluisa. Äänesi on ihana. Tunnut hyvälle kun sua halaan. Olet ahkera ja tunnollinen. Kukaan toinen ei ole kuin sinä. Asiat meni pieleen, mutta muistelen näitä mieluummin kun yksin näin olen.
- Anonyymi
On muuten aika outoa että erikseen pitää tehdä tänne aloitus että kirjoita jotain positiivista kaivatullesi. Eikö kaivattulle pitäisi kirjoittaa aina muutenkin mukavia asioita ? Mutta täällä ei näy niin tapahtuvan.
- Anonyymi
Kauan aikaa sitten sinusta silloinen kaivattuni, alkoi minun ylösnousemus matkani.
On ollut haasteita täynnä mutta loppujen lopuksi en kadu mitään.
Nyt minusta tuntuu että olen etunenässä saavuttanut ruumillistunneen mestaruuden Shaumbrana ja olen siitä tyytyväinen, en vielä onnellinen.
Otan osaa kaikille hiviläisille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608