...olethan minuun aidosti yhteydessä irl. Tekstarilla luuriini.
Mikäli minua kaipaat...
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Joo joo, totakai, totakai!
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen? Ja kenen aattelet sua kaipaavan?
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on?
ei ole numeroo
- Anonyymi
Tottakai, heti soitan. Ainiin mikäs se numero oli? Minkänäkönen ja millanen ihminen muuten oot?
- Anonyymi
Tää oli kyllä hyvä!!!
- Anonyymi
Voit olla varma että minä en soita.mutta hyvät yöt.
- Anonyymi
No, olipa lannistava viesti jollekkin. Miksi sinä et voi soittaa? Voisit vähän avata.
- Anonyymi
Tiedän sen. Ei hän musta välitä oikeasti. Kunhan leikki sen että sai rakastumaan. Jätti yksin ja repi sydämen rinnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sen. Ei hän musta välitä oikeasti. Kunhan leikki sen että sai rakastumaan. Jätti yksin ja repi sydämen rinnasta.
Kyllä muuten välittää. T naiselle.
- Anonyymi
En kaipaa ketään, enkä odota kenenkään ottavan minuun yhteyttä. Olen stressaantunut ja tunteeton.
- Anonyymi
Tosi vai syötti? Aina ei kannata ottaa yhteyttä irl, varsinkin jos siitä on sovittu jotain...
☢ - Anonyymi
Okei, olipa kiva nähdä sua eilen. Olit niin reippaan näkönen. Kuinkahan uskallan tekstarin laittaa? Ehkä uskallankin. Aikaa on kulunut.
- Anonyymi
Pyytää aidosti anonyymisti palstalla hän.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Jos hän tykkää pitää hän yhteyttä muita teitä pitkin irl. Niin teen itsekin. Palstailu turhaa ajanhukkaa nimettömiä viestejä nimettömille eli merkityksetöntä. Irl yhteys on se mikä merkitsee ja koskettaa lämmittäen ❤tä.
Palstalle jääville toivon mukavaa palstailua. - Anonyymi
Olin jo. Ja edelleen kaipaan..
- Anonyymi
Miehet täällä suhdetta ei halua. Esittää vaan et ois naisesta kii. Tosipaikassa se joka jarraa on mies. Ei osaa puhua tunteista. Ei haluakaan suhdetta. Alkaa pelottaan. Tullaan katumapäälle ect
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904423
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603221Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1212394Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki902198- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618