Miksi kulutus on melkein 7l/100 vaikka WLTP-lukujen perusteella pitäisi olla 5l/100.
Ajanko väärin?
Hybridi Camry
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika pienellä pääset, ilmeisesti tuhnuttelet ja olet teiden tulppana.
- Anonyymi
Itsellä aikalailla tasan seiskan kuluttaa. Toki menee pienemmälläkin kun jaksaa hissutella mutta saisi kyllä toisaalta hieman enemmänkin vielä menemään.
Ihan kohtuudella kuitenkin kulkee.- Anonyymi
Itselläni toimii moottorijarrutus, rauhalliset lähdöt, rauhallinen ajo tapa, ennakointi ja maantiellä max 90 nopeus , jos nostaa sataseen tai yli kulutus nousee reilusti. Tyytyväinen kylläkin olen Camrylla pääsee pienellä verrattuna turbo koneisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni toimii moottorijarrutus, rauhalliset lähdöt, rauhallinen ajo tapa, ennakointi ja maantiellä max 90 nopeus , jos nostaa sataseen tai yli kulutus nousee reilusti. Tyytyväinen kylläkin olen Camrylla pääsee pienellä verrattuna turbo koneisiin.
80 km/ h on vielä parempi talvella talvinopeudet auttaa säästämisessä ja voi vakkarin asettaa 80 :iin se on pelkkää säästöä ja saa nauttia Camryn hiljaisuudesta eikä tule sakkoja. Noi saksanseisoja kuskit ärsyttää roikkumalla perässä, mutta eipä niistä tarvii välittää siellähän kiukuttelevat. Kesällä ajelen samalla vakkari säädöllä, mutta turbo urpo kuskit vaarantaa liikennettä törkeillä ohituksilla. Parista olen ottanut kameralla kuvan ja laittanut poliisille, oppivat perkele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759