Voisiko joku ystävällisesti kertoa kuinka tuollainen äänieristetty nukkuma soppi tehdään? Kun tuossa yhdessä keskustelussa joku mainitsi että semmosen voisi tehdä ja purkaa sen jos muuttaa. Mitä tarvikkeita siihen tarvitaan ja kuinka se kasataan? Tekisin sellaisen jos osaisin, olen naisihminen jolla vasara pysyy kyllä kädessä jos saisi ohjeet, kiitos.
Äänieristetty nukkuma soppi?
10
521
Vastaukset
- Anonyymi
"Kun tuossa yhdessä keskustelussa..."
Oliskohan loogista kysyä siinä ketjussa asiasta? En ole edes nähnyt sellaista ketjua.- Anonyymi
Kyseinen kirjoitus löytyy ketjusta Pääsen taas nukkumaan naapurien ehdoilla. Olen kirjoittanut kyseiseen ketjuun mutta eipä vastausta ole kuulunut niin ajattelin että ehkä paremmin huomaisi jos teen uuden ketjun että saisin ohjeet. Täällä tuntuu olevan aika vihamielistä porukkaa kuten tuokin joka vastasi mutta se on ymmärrettävää jos ihminen ei saa kunnolla nukuttua muiden aiheuttaman melun takia. Toivottavasti ohjeet tulisi ihan rautalangasta väännettynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen kirjoitus löytyy ketjusta Pääsen taas nukkumaan naapurien ehdoilla. Olen kirjoittanut kyseiseen ketjuun mutta eipä vastausta ole kuulunut niin ajattelin että ehkä paremmin huomaisi jos teen uuden ketjun että saisin ohjeet. Täällä tuntuu olevan aika vihamielistä porukkaa kuten tuokin joka vastasi mutta se on ymmärrettävää jos ihminen ei saa kunnolla nukuttua muiden aiheuttaman melun takia. Toivottavasti ohjeet tulisi ihan rautalangasta väännettynä.
"Täällä tuntuu olevan aika vihamielistä porukkaa kuten tuokin joka vastasi"
Olen tuo vastaaja ilman nettiä tänään. Kumma, että otit sen vihamielisenä. Tarkoitus oli ystävällinen neuvo yhtenä keinona pommittaa perusketjua toistuvasti.
Esitit siinä ketjussa 15.2 aamulla kysymyksen koskien 4.2 tehtyä kirjoitusta. Sinäkään et nähtävästi käy joka päivä palstalla, kun vasta 1,5 vkoa myöhemmin kysyt. Ehkä ei myöskään tuo 4.2 käy.
- Anonyymi
Äänieristetyn kopin tekeminen ei ole mikään ongelma. Jos taas meinaat ihan oleskella siellä eli nukkua, tulee ongelmia ilmanvaihdon kanssa. Se ei ole mikään yksinkertainen homma järjestää siihen koppiin sellainen ilmanvaihto, että sinne ei pääse melua. Fysiikan lakien mukaan ääni kulkee ilman mukana helposti ja nopeasti. Olen 110% varma, ettei lopputulos sinun tekemänä tule olemaan se, mitä sinä olet hakemassa, eikä se ammattilaisen tekemänä tule olemaan mikään halpa, hyvä jos kymppitonnilla selviät.
- Anonyymi
Finfoamia lattialle, että eristää runkoäänet ja siihen kasaa 48x98 rungon K600 ja sitten 100 mm eristeen. Faneerista sisä ja ulkopuoli. Oven voi ottaa 06 tai o8 . Sähköt roikalla ja ilmastoimtiin voi ottaa vaikka hiljaisen tietokoneen tuulettimen. Tuulettimen voi vetää kauemmaksi esim. 50 mm putkella ettei häiritse.
Huoneessa on aina ilmanvaihto joten ilmanvaito vain kopperon ja huoneen väliin.
Itse tehtynä ei montaa sataa ekua mene tarvikkaisiin. - Anonyymi
Rakenna samanlainen kuin turkulainen asianajaja rakensi kämppäänsä. Ei kuulu meteli kumpaankaan suuntaan.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201011080035645- Anonyymi
Kyllä virolaiset rakentaa mitä vaan, kun hinnasta sovitaan.
Oikeassa olet siinä, että ilkeästi ei tarvitse vastata.
- Anonyymi
Porakoneella ja ruuveilla kasaa niin hiljainen pystytys. Sitten sen makuusopen tapiseeraa kankaalla ja matto lattiavaneerin päälle niin voi olla liian hiljainen.
- Anonyymi
Mitoituksessa on tärkeää, että tekee 60 cm leveämpi ja pitempi, kuin sänky.
Pääsee imuroimaan nukkumasopen aina välillä. Toi kankaalla papetointi on ihan hyvä idis ja vielä kukkakangas niin tulee kauniit unet. - Anonyymi
Mikähän tuo on?
https://www.amazon.com/WIKINK-Soundproof-Light-Proof-Bluetooth-Speakers/dp/B0CPDJ2BJ6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019