Voiko olla supikoira joka käy minun tunkiolla kaivelemassa. Aina on aamuisin jälkiä pihapolulla ja peruna kuoret häipyneet sen siliäntien. Naveton oveakin on käynyt rynkyttämässä ja kussut varpuluutaan.. Saako sen ampua piakkarilla ??? Terv:Aunen mies kouvatsalta.
Supikoiran tekosia
2
180
Vastaukset
- Anonyymi
Terve! Käyppäs uunosta kysymässä. Siellä on aina kaikki tietävä porukapaikalla! Samalla saat maistuvat kahvit ja pullat,,,!!
- Anonyymi
Ei ruokajämiä saa laittaa avoimille tunkioille, elämme nyt vuotta 2020, emme esim. vuotta 1847! Syömällä perunat kuorineen välttyy tuoltakin ongelmalta ja vaivaltakin. Kun perunat kuoritaan, niiden sisältämistä vitamiineista, mineraaleista ym. menetetään suurin osa siinä samalla, eli syötäväksi jää pelkkää selluloosaa.
Kaivelija voi olla supi, kettu, myyrä, rotta, linnut, naapurin koira, karhukin...että ennen kuin alat pikkupiekkarillasi miehekkäästi yössä ammuskella, selvitä edes mikä eläin tuota tekee. Täältä kyselemällä asia ei varmistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 1281343
- 821337
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘631102Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis621082- 511027
- 36962
- 33834