Type onf NegatiVe on paska pändi on minun mielipiteeni, ja se janne aivan akka.
Type onf NegatiVe
6
755
Vastaukset
- MIE VAAN
Niin se on jonne eikä mikään janne. tai mitäs väliä sillä on paska laulaja joka tapauksessa.
ja joka toista väittää niin se joutuu mustalaisen räkälaukkuun...- ....
......yksinkertainen jäbä tuntuu olevan.......
- ¨ Frozen ¨
.... kirjoitti:
......yksinkertainen jäbä tuntuu olevan.......
miksi te täällä sitä haukutte? mulle on ihan samaa mitä te siitä välitätte, voisittekos olla haukkumatta
- miä
Siis oletko oikeasti noin hölmö?! Type O Negative on hyvä bändi, ja täysin eri bändi kuin tämä Negative, mikä taas toisaalta on harvinaisen hanurista.
- Iitun tilttu
Öh tuota? Negative on eri asia, kuin Type of Negative..?
- TON
Mitäs helvettiä? Täällähän on nyt menny artistit ihan sekasin! Peter Steelen luotsaamalla, jopa jonkinlaiseen kulttimaineeseen nousseella Type O Negativella ei tosiaankaan ole mitään tekemistä tämän teiniorkesteri Negativen kanssa. Ainoa yhdistävä tekijä on nimen loppuosa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099