Onko Kuopiossa paikkaa jossa olisi monipuolisesti erilaisia tupakkeja, tavallisia ja piipputupakkaa sekä sikareja?
tupakkakauppa
22
9852
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
Tupakointi on iljettävä tapa, josta olisi hyvä päästä eroon. Hajuhaitat ulkonakin kymmeniä metrejä.
- Anonyymi
Minä poltankin vain hyvin harvoin ja aina joko oman taloni pihalla, joka sijaitsee syrjemmässä, tai mökillä.
Sähkö(tupakka)höyryjen haju- ja muut haitat ovat yhtä pahat. Myös oluen, viinin tai viinan juontikin iljettävä tapa, josta olisi hyvä päästä eroon - Anonyymi
Siksi puhe onkin sikareista! Ei ole tupakointia!
- Anonyymi
Tämä nyt oli aivan turha kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Sokos on ainoa paikka missä voisi ehkä olla vielä myynnissä, ennen oli ainakin. R-kioskeilta saa myös joitain piipputupakoita, aika hinnoissaan nykyään on nekin. Itse ostan Tallinnasta reilummin kun sillontällön siellä käyn.
- Anonyymi
Googlen mukaan Itkonniemenkadulla on tupakkakauppa.
- Anonyymi
ei ole kuin sähkötupakkakauppa
- Anonyymi
Missäs on tupa-akkakauppa? Josta voisi ostaa tupaansa akan?
- Anonyymi
Tupakoilla hifistely on ehkä turhinta hommaa mitä on. Savujen vetely suuhun ja henkeen tuhoaa makuaistin niin nopeasti, että vähän aikaa tupakoituaan ei erota enää sokeria ja suolaa toisistaan.
- Anonyymi
Kerran vkossa jotain hyvää piipputupakkaa ei tee pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran vkossa jotain hyvää piipputupakkaa ei tee pahaa.
Saako siellä Julkulassa polttaa?
- Anonyymi
Tämä oli täysin turha kommentti.
- Anonyymi
Etsi aihealuetta
Kaikki aihealueet
Terveys
Päihteet ja riippuvuudet
Alkoholi
Alkoholismi
Huumeet
Kankkunen
Nettiriippuvuus
Peliriippuvuus
Päihdepolitiikka
Päihteet
Tupakointi
Vertaistuki
Keskustelu24 Terveys Päihteet ja riippuvuudet Tupakointi - Anonyymi
Sokoksen kioskilla siinä kongissa kuulemma on kohtalainen sikarivalikoima.
- Anonyymi
Vapekauppa on.
- Anonyymi
Mistä saa höpötupakkia.
- Anonyymi
Ei näytä enää kunnollista tupakkakauppaa olevan https://www.kiekkotorni.com/tupakkakauppa-tupakkatuotteet-ja-nikotiinipussit/ mutta Sokokselta pitäisi löytyä laajempi valikoima. Harmillisen vähän on enää Suomessa kunnollisia tupakkakauppoja
- Anonyymi
Nuorten siirtyminen kovempiin aineisiin on ikävä tosiasia on tupakan saatavuuden ja mainostamisen kiristyttyä.
Esim. nuuskan ja marihuanan salakuljettajat lyövät nykyään rahoiksi eivätkä nuoret enää kouluttaudu asentaja-koneistajiksi, betoniraudoittajiksi, hitsareiksi eivätkä kassan kauppaneideiksi samaan tapaan kuin ennenvanhaan vaan haluavat rikastua heti. - Anonyymi
Nuuskapussi ja vape kauppa puff on,en tiiä saako niistä.
- Anonyymi
Saako pitkiä holokkia
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782