Mulla on ollu bulimia nyt parisen vuotta. Ja tässä parin viikon sisällä ainakun yritän oksentaa, se ei tuu.
Ennen se tuli paljon helpommin ja nopeesti. Nyt yökin sormet kurkussa tosi kauan ihan hiessä, mutta mitään ei tuu vaikka vatsa täynnä ruokaa joka haluaaa pois!
Entiiä miks ei enää onnistu, voiko joku kertoo mistä se vois johtua ja kertoo mikä auttais että tulis taas oksennus?
Apua oksentamiseen!!! Monen vuoden kokemukset
2
305
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mulla ollu sama tilanne. Mul helpotti kun pidin muutaman päivän oksentamatta että en ees yrittäny. Sit se alko taas helpommi tulee. En tiiä varmasti juot paljo kans mut itekki vedän paljo vettä tai lämmintä kaakaota enne oksentamista ja limuu välil ku ne hiilihapot jotenki mua auttaa ku yleensä muutenki limust tulee röyhtäys ku nopee vetää, nii siit on helppo saada oksennettuu
- Anonyymi
Ja viel se et joskus ku olin iha epätoivone ku oksennus ei tullut mihin olin tottunu nii söin makeeta nii kauan et oksennus tulee iha ilman mitään ongelmaa kun valmiiks paha olo. Sairasta mutta tälläistä se välillä on kun on pakonomainen tunne oksentaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S59832- 34795
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125756- 92704
- 31622
- 40537
- 42519
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71516Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9512Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63509- 45426
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24420- 57419
- 36417
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23408Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev104405- 72403
- 39403
- 35397
- 38394