Mulla on ollu bulimia nyt parisen vuotta. Ja tässä parin viikon sisällä ainakun yritän oksentaa, se ei tuu.
Ennen se tuli paljon helpommin ja nopeesti. Nyt yökin sormet kurkussa tosi kauan ihan hiessä, mutta mitään ei tuu vaikka vatsa täynnä ruokaa joka haluaaa pois!
Entiiä miks ei enää onnistu, voiko joku kertoo mistä se vois johtua ja kertoo mikä auttais että tulis taas oksennus?
Apua oksentamiseen!!! Monen vuoden kokemukset
2
144
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ollu sama tilanne. Mul helpotti kun pidin muutaman päivän oksentamatta että en ees yrittäny. Sit se alko taas helpommi tulee. En tiiä varmasti juot paljo kans mut itekki vedän paljo vettä tai lämmintä kaakaota enne oksentamista ja limuu välil ku ne hiilihapot jotenki mua auttaa ku yleensä muutenki limust tulee röyhtäys ku nopee vetää, nii siit on helppo saada oksennettuu
- Anonyymi
Ja viel se et joskus ku olin iha epätoivone ku oksennus ei tullut mihin olin tottunu nii söin makeeta nii kauan et oksennus tulee iha ilman mitään ongelmaa kun valmiiks paha olo. Sairasta mutta tälläistä se välillä on kun on pakonomainen tunne oksentaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162466Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup242020Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua271510Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3081259- 601053
- 2581023
- 53960
- 146923