Mulla on ollu bulimia nyt parisen vuotta. Ja tässä parin viikon sisällä ainakun yritän oksentaa, se ei tuu.
Ennen se tuli paljon helpommin ja nopeesti. Nyt yökin sormet kurkussa tosi kauan ihan hiessä, mutta mitään ei tuu vaikka vatsa täynnä ruokaa joka haluaaa pois!
Entiiä miks ei enää onnistu, voiko joku kertoo mistä se vois johtua ja kertoo mikä auttais että tulis taas oksennus?
Apua oksentamiseen!!! Monen vuoden kokemukset
2
300
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ollu sama tilanne. Mul helpotti kun pidin muutaman päivän oksentamatta että en ees yrittäny. Sit se alko taas helpommi tulee. En tiiä varmasti juot paljo kans mut itekki vedän paljo vettä tai lämmintä kaakaota enne oksentamista ja limuu välil ku ne hiilihapot jotenki mua auttaa ku yleensä muutenki limust tulee röyhtäys ku nopee vetää, nii siit on helppo saada oksennettuu
- Anonyymi
Ja viel se et joskus ku olin iha epätoivone ku oksennus ei tullut mihin olin tottunu nii söin makeeta nii kauan et oksennus tulee iha ilman mitään ongelmaa kun valmiiks paha olo. Sairasta mutta tälläistä se välillä on kun on pakonomainen tunne oksentaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613