Mistä löytyisi avomalliseen traktoriin turvakaaren piirustukset? Olikos Alajärvellä joku paja, joka näitä valmisti Turvari nimellä muistaakseni? Mitään räminää pitävää mutterilaatikko/surmahyttiä tai purkutraktorista otettua turvakoppia en huoli. Suurin käyttö tällä V-500:lla kesänhelteillä. Löytyisikö netistä ??
Löytyisikö jostain ????
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikkapa Vakolan koeselostus 38 vuodelta 1984, pdf-tiedosto , sisältää myös piirustukset. Ladattavissa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Vai piirustukset. Ei ole vaikeaa itse suunnitella turvakaarta traktoriin, se lähtee siitä, että etsii sopivat kiinnityspaikat.
Turvakaaren hyödyllisyys on kyseenalaista, ellei ole jonkinlaisia valjaita, jotka pitää kuskin paikalla, ettei litisty sen turvakaaren ja maan väliin. - Anonyymi
Tuossa tarvii muuta, kuin rautapalkkia...puikko sulattaa tarvittava määrä. Kiinnitystä varten porattavat riittävän kokoiset...oikeisiin kohtiin tulevat reijät lie savotan vaikein rasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713