Juho Eerola Oodi-kirjaston puukotukseen

Anonyymi

Eduskunnan toinen varapuheenjohtaja haluaisi kirjastoa suojelemaan lukurauhaa Soldirs of Odin.
Kiistää viitaanneesa Facebookissa romaaneihin, ensin viittaa että tarvittaisi uusnatseja vartioimaan heitä.
Selitykset ei auta kun some reakoi näyttävästi.

Eerola on suivaantunut romaaneihin, voiko eduskunnan varapuhemiehenä olla PS joka sylkee romaanien päälle, näin itse vielä kehui julkisesti, aiheutti rikostutkinnan.

104

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä voi, ihan hyvin.
      Muuten.
      Romaani on kirja.

      H.

    • Anonyymi

      Matti Vanhanen sylkäissyt tuohon ikään monesti,
      Nuorempana en sylkäissyt viinapulloon, 70 kymppinen on huonossa jamassa jos ei sylki irtoa.

    • Anonyymi

      Oodi rakennettiin alunperin Halla-ahon vastustamiseksi ja sitä pantiin kehittämään irtolaiskeskukseksi vihreiden tarpeisiin soininvaaran vaimo anna- maria johtajaksi

      • Anonyymi

        Keksi persu uskottavampi vale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksi persu uskottavampi vale.

        Ei minun ole Eipertsa


      • Anonyymi

        Tuntuu olevan profeetta omalla maallaan. Täyttyy olla profeetta vieraallakin maaperällä, jos uskoo tuollaisen väitteen!
        Muistaakseni Halla-aho oli vielä Timon luottopoika EU-parlamentissa kun Helsingin kirjastolautakunta kaavaili tulevan keskuskirjaston paikkaa ja luonnehti Töölönlahden rantaa vahvimpana ehdokkaana. Ajatus eteni niin pitkälle. että kirjastolautatakunta jätti tarvittavan aloitteean kaupunginhallitukseln käsiteltäväksi, Mahdollisen rahoituksen selvittämisen jälkeen v. 2011 kaupunginhallitus hyväksyi aloitteen jatkotoimenpiteet, joihin mm. kuului arkitehti-kiljailun julistaminen seuraavana vuonna eli 2012. Näihin valmisteluihin ei käsittääkseni vaikuttanut mitenkään Halla-ahon tuleva asema perussuomalaisten puheenjohtajana, Joten jenkkien kirjoittelu näyttää entistä selvemmin olevan valikoitua propagantaa, jonka uhriksi on ko,,väitteestä Halla-ahon osuudesta kirjoittanut anonyymi on joutunut.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oodiin persu vartiointi, hirviön näköinen Ano Turtiainen niin kirjaston hoitajatkin pakenisi.

    • Anonyymi

      alottajalle :

      jos romaanit ei suostu sopeutumaan valtavestön lakien mukaan elämään
      on oikein jos niitä valvotaan viranomaisten taholta,

      ensinnäkin romaanien kansallispuvut on kielettävä käytöstä arkipäivinä,
      vain harvoina juhapäivinä on oikeus niitä käyttää samoin kuin suomen kansallispukujakin käytetään vain muutaminen erittäin juhlavina päivinä,

      romanien kansalispuvut arkielämässä on vain epärehellisyyttä siis varastamista varten suuniteltuja,


      muutenkin on sopeuduttava elämään suomen lakien mukaan,
      jos ei sopeudu niin romaanit kärsii omasta tyhmyydensä aiheuttamsta haitasta,

      • Anonyymi

        Kansallipuvun maksamista verorahoilla ei ole kuin suomessa en ikinä ole nähnyt kansallispukua lontoossa esimerkiksi
        Suomessa tällä on tarkoitus syrjäyttää romanit ja metkitä silmätikuiksi sossuun sama kuin saamenkielen apartheidopetuksella utsjoella verorahoilla syrjäyttämistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansallipuvun maksamista verorahoilla ei ole kuin suomessa en ikinä ole nähnyt kansallispukua lontoossa esimerkiksi
        Suomessa tällä on tarkoitus syrjäyttää romanit ja metkitä silmätikuiksi sossuun sama kuin saamenkielen apartheidopetuksella utsjoella verorahoilla syrjäyttämistä

        TUO ON TÖRKEYDEN HUPPU

        mustilaisille maksetaa kerranvuodessa veronmaksajien rahoista 10 000 euroa kansallispuvun ostoon,

        sitä EI VOI HYVÄKSYÄ,


        kuka suomalainen kunniallinen kansalinen saa 10 000 euroa edes työ- vatteitten ostoon
        EI KUKAAN,

        kansallispuvut heti täys kieltoon kaikilta mustilaisilta,

        yhteikunnan rahuan ja turvallisuuden vuoksi,
        mustalisten kansallispuku on suuniteltu vain rikosten tekemisen onnistumista varten,


        muataliset saavat käyttää kansallispukaan vain juhlapäivinä
        kuten valtaväestökin niinä harvoin a juhlapäivinä
        käyttävät suomen omaa kansallispukua,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TUO ON TÖRKEYDEN HUPPU

        mustilaisille maksetaa kerranvuodessa veronmaksajien rahoista 10 000 euroa kansallispuvun ostoon,

        sitä EI VOI HYVÄKSYÄ,


        kuka suomalainen kunniallinen kansalinen saa 10 000 euroa edes työ- vatteitten ostoon
        EI KUKAAN,

        kansallispuvut heti täys kieltoon kaikilta mustilaisilta,

        yhteikunnan rahuan ja turvallisuuden vuoksi,
        mustalisten kansallispuku on suuniteltu vain rikosten tekemisen onnistumista varten,


        muataliset saavat käyttää kansallispukaan vain juhlapäivinä
        kuten valtaväestökin niinä harvoin a juhlapäivinä
        käyttävät suomen omaa kansallispukua,

        Voisitko ystävällisesto esittää todisteet mainitsemistasi vuosittaisista pukukorvauksista?
        Toisaalta. ,minkälaisen eduskuntariitelyn parsujen kerma olisi nostattanut, jos ehdotuksen tekijä olisi edustanut muuta puoluetta eikä suosituksen kohde olisi persuaatteen tukija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesto esittää todisteet mainitsemistasi vuosittaisista pukukorvauksista?
        Toisaalta. ,minkälaisen eduskuntariitelyn parsujen kerma olisi nostattanut, jos ehdotuksen tekijä olisi edustanut muuta puoluetta eikä suosituksen kohde olisi persuaatteen tukija?

        Millä persaukinen ostaa päällään olevan kovassa käytössä koko ajan kuluvan juhlapuvun paitsi valtion rahoilla ja usein tai matumatkustaa lomalle soma liaan ja usein?

        Ei kannata olla lapsellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä persaukinen ostaa päällään olevan kovassa käytössä koko ajan kuluvan juhlapuvun paitsi valtion rahoilla ja usein tai matumatkustaa lomalle soma liaan ja usein?

        Ei kannata olla lapsellinen

        Taidat olla täysin tietämätön arki- ja juhlapuvun eroista sekä romanien hiearkian kirjoittamattomista säännöistä. Toiseksi kirjoitat matuista mutta käsittelet aihetta mutuinesi.


    • Anonyymi

      500 vuotta ei ole riittänyt sopeutumiseen,

      • Anonyymi

        Joo, Kustaa Vaasan aikana tulivat, eristäytyivät, Neoviuksista tuli Nevanlinnoja matemaatikkoja Veiselöistä Väisälöitä matemaatikkoja jne. mutta romanit eivät suomentaneet nimiään ja myivät nahkatakkeja ja rihmarullia jne


      • Anonyymi

        Josta 500 vuotta sopeutumisen estämistä.


    • Anonyymi

      Oodi on valittu kansainvälisesti maailman parhaaksi kirjastoksi.
      Saatan joskus tutustua upeaan rakennukseen.
      Rikos ei katso paikkaa eikä aikaa,

      Epäsiistiä käytöstä esiintyy eduskunnan keskusteluissa vain äärioikealta laidalta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Osaat ilmeisesti lukea, mutta et näy ymärtävän lukemaasi. Lieneekö tuolla jotain tekemistä persugeenien kanssa, Pahalta näyttää ellei peräti toivottomalta,


    • Ymmärrätte varmaan tapauksen, ei kyse ollut riidasta Ooodissa kyse oli eduskunnan varapuheenjohtajan ulostulo kirjoituksella jota ei voi pitää sivistyneen ihmisen tekona.
      Kuvitelkaa olisiko Matti Vanhanen tai pääministeri Sanna Marin kirjoittanut vastaavasti yleisellä foorumilla, siitä vasta olisi kohu noussut, mutta persun kirjoituksena ei mitenkään poikkeus, ennemin tapa.
      Varmaan joku miettinyt voiko asian antaa olla.

      Mun puolesta olkoot, piristävä tapaus medialle.

    • Ymmärrätte varmaan tapauksen, ei kyse ollut riidasta Ooodissa kyse oli eduskunnan varapuheenjohtajan ulostulo kirjoituksella jota ei voi pitää sivistyneen ihmisen tekona.
      Kuvitelkaa olisiko Matti Vanhanen tai pääministeri Sanna Marin kirjoittanut vastaavasti yleisellä foorumilla, siitä vasta olisi kohu noussut, mutta persun kirjoituksena ei mitenkään poikkeus, ennemin tapa.
      Varmaan joku miettinyt voiko asian antaa olla.

      Mun puolesta olkoot, piristävä tapaus medialle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        suomeen kanssa tiukempi laki samoin kuin ranskassa,
        islmin uskoisten on sopeuduttava kristinuskisten kansojen lakia noudattamaan
        jos haluavat elää ja työskennellä länsimaissa,


    • Anonyymi

      Sisäministeriö onkin hätäkokouksessaan päättänyt jakaa oodin tilat siten, että puolet tiloista olisivat kirjastoa, ja toinen puoli olisi varattu narkomaaneille sekä huumekauppiaille kaikkine sosiaalitiloinen sekä piikityskoppeineen.

      • Anonyymi

        Kunnon valvonta nii loppuu hörhöily se on varma.


    • Anonyymi

      Jumalanpilkkalaki ja homommesästyslaki olivat suomalaisia hörhöilyn kukkasia joista jälkimmäinen on poistettu. Edellisellä hörhöt vainoavat suomalaisia ajaessaan shariaa

    • Anonyymi

      sehän oli "soldirs of Oodin"

      • Anonyymi

        Ai jaa, Eerolan jengi


    • Anonyymi

      Länsimaissa ei yleensä ole jumalanpilkkalakeja ja lämmittelykeskukset eivät ole parlamenttia vastapäätä kirjastossa vaan irtolaiset ovat caritas- nunnien yms. kolmannen sektorin hyvässä hoivassa vähän syrjemmällä. Olli Rehn toi kerjäläiset kadulle hyväkymällä Romanian ja Bulgarian Eu: hun. Bulgaarikerjäläiset ymmärtävät venäjää ja romaniamustalaiset auttavasti espanjaa molemmat sormimerkkejä jos haluatte keskustaa ei kun keskustella äänestäkää edelleen Rehniä tai sellaisia

      • Anonyymi

        Rehn yksin vastuussa ?

        Rehn keskusteli telkkarissa erittäin asiallisesti ilmaston tilasta, varteenotettava presidentti ehdokas, Haaviston kanssa.


      • Anonyymi

        Äänestämällä persuja äänestät rikollisille perusteettomia oikeuksia , mm.vihapuheiden oikeusturva, rikollisjengien rahoituksen, ulkomaisen propaandan levittämisen, rasa-arvo-erojen jyrkkenemisen puolesta ym, ym.


    • Anonyymi

      Pertikkien pääsy Englantiin estetään pikavauhtia
      Englannin sisäministeri estää siirtymäaikanakin osaamattomien maahantulon, koskee myös eurooppalaisia

      Kieli- ja ammattitaidoton ei pääse kärkkymään avustuksia enää.
      Intialais-ugandalainen naisministeri Priti Patel panee vauhdilla esteet puolalaiselle putkimiehelle

      Eu-pelleily sosiaaliturvalla lopetetaan. Tulijat pisteytetään

      • Anonyymi

        Englantiin tulevan saatava vähintään 70 pistettä että tulolupa työhön heltiää A person would need 70 points to apply to work in the UK

        Esim. palkka yli 30 000 euroa ja ydinalan tohtorin tutkinto kumpikin 20 pistettä

        Kodkee myös eurooppalaisia


    • Anonyymi

      Englantiin tulevan saatava vähintään 70 pistettä että tulolupa työhön heltiää A person would need 70 points to apply to work in the UK

      Esim. palkka yli 30 000 euroa ja ydinalan tohtorin tutkinto kumpikin 20 pistettä. Koskee myös eurooppalaisia

    • Vähän jäävi kommentoimaan kun en ole koskaan koko kirjastossa käynytkään,
      suunnitelmissa tosin ollut,

      Uskaltaako sinne tämmöinen juntti maaseudulta edes piipahtaakaan,
      kun kirjasto mainostaa
      tarjoavansa monipuoliset tilat ja palvelut kaupunkilaisille,
      tiedä vaikka puukottaisivat kun eivät ymmärrä kieltä.

      Tänään siellä olisikin marttojen kudontakerhoa ja saisi neuloa tilkkuja viluisille ,
      sinne siis kaikki neulehullut kaupunkilaiset, mutta varokaa vessoja ne voi puukottaa.

    • Anonyymi

      Suomi lahjoittaa pelkästään Afrikan kehitysapuun joka ikinen vuosi miljardi euroa rahaa. Roskikseen. Ainoa kehitys siellä on ollut ihmisten massa lisääntyminen. No sitä ongelmaa sama sakki ratkoo tuomalla ne ylijäämä ihmiset sitten tänne? on tämä kuvottavaa farssia. Vai että persut on populisteja? Mitäs populismia tämä meidän ilmastoveroilla raiskaaminen on? että maailma nyt pelastuu kun SUOMI (jota muu maailma ei tunne eikä välitä) näyttää ESIMERKKIÄ?
      Miljardi euroa joka ikinen vuosi roskikseen.. Miljardilla eurolla jokainen suomalainen sairaahoitaja saisi 15.900 euroa lapaan extra-bonusta, kerralla. Tai sillä tekisi 1000km nelikaistaista moottoritietä. Mutta ei, laitetaan vaan roskikseen rahat niin vittu maailma pelastuu ja Afrikka. Vasta 50 vuotta on afrikkaan tungettu sitä rahaa.

      Siksi PS olkoonpahan vaikka erikoisiakin ihmisiä populassa. Sitäpaitsi, romaanithan kuuluvat kirjastoon.

    • Suomi toimii kehitysavun antamisessa samoin kuin muut EU maat, annamme suhteessa kansantuloon vähiten pohjoismaista, olemme kaukana 0,7 prosetin tavoitteesta, lähes 90 prosenttia suomalaisista hyväksyvät kehitysavun antamisen, keitä tuo reilu 10 prosenttia kansalaisista on sen voi jokainen päätellä.
      Esitetään kaikenlaisia selityksiä miksi annetaan, lähes 90 prosenttia ajattelee inhimillisesti.

      • "Pertikki"

        Minä olen jopa yli-inhimillinen.
        Teen parhaani, jotta maapallomme yli-kansoitus saataisiin poistumaan.
        Mahdollisimman nopealla aika-taululla.
        Siksi en kannata kehitys-apua, enkä paljon muitakaan tukia.

        H.


      • huruksz kirjoitti:

        "Pertikki"

        Minä olen jopa yli-inhimillinen.
        Teen parhaani, jotta maapallomme yli-kansoitus saataisiin poistumaan.
        Mahdollisimman nopealla aika-taululla.
        Siksi en kannata kehitys-apua, enkä paljon muitakaan tukia.

        H.

        Haluatko että suomi voisi olla itsekäs, hoitakoot muut maat mitä se meille kuuluu.
        Yhtä hyvin voisimme erota eeuusta ja sanoa hoitkaa paskanne.
        Joko ajattelemme yhdenvertaisesti tai sitten ei, persut voi tehdä ehdotuksen eroamisesta, kuinka luulet siinä käyvän.


      • Pertikki kirjoitti:

        Haluatko että suomi voisi olla itsekäs, hoitakoot muut maat mitä se meille kuuluu.
        Yhtä hyvin voisimme erota eeuusta ja sanoa hoitkaa paskanne.
        Joko ajattelemme yhdenvertaisesti tai sitten ei, persut voi tehdä ehdotuksen eroamisesta, kuinka luulet siinä käyvän.

        "Pertikki"

        Persujen puolue voi/saa hoitaa asioita miten haluaa.
        Minun puolestani.
        Minä en ole jäsen.
        Pienen maan on yleensä hyvä olla itsekäs.
        Vain siten se otetaan isojen joukosta oikein.
        Yhden-vertaisuutta ei enää ole.
        Enää on vain Demokratian Diktatuuri.
        Jopa lyhenteellä EU.

        H.


      • huruksz kirjoitti:

        "Pertikki"

        Persujen puolue voi/saa hoitaa asioita miten haluaa.
        Minun puolestani.
        Minä en ole jäsen.
        Pienen maan on yleensä hyvä olla itsekäs.
        Vain siten se otetaan isojen joukosta oikein.
        Yhden-vertaisuutta ei enää ole.
        Enää on vain Demokratian Diktatuuri.
        Jopa lyhenteellä EU.

        H.

        Tiedän ettei suomi ole rikas maa ja rahalle löytyy käyttöä, miten pitkälle suomi voisi eriytyä itsekkäästi unionista tai muusta maailmasta, olemalla kuten unkari, sanomalla naapuri maille antakaa te vain kehitysapua jos haluatte, Aattelen kuten suurin osa suomalaisista, en miettiny kehitys apua ennen kuin tuotu esille, päättäjät sen lopulta päättävät,


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Pertikki"

        Persujen puolue voi/saa hoitaa asioita miten haluaa.
        Minun puolestani.
        Minä en ole jäsen.
        Pienen maan on yleensä hyvä olla itsekäs.
        Vain siten se otetaan isojen joukosta oikein.
        Yhden-vertaisuutta ei enää ole.
        Enää on vain Demokratian Diktatuuri.
        Jopa lyhenteellä EU.

        H.

        niimpä itsekäs pitää olla
        pitää osata pitää omista edusistaan huoli,
        kuka sen kissan hännänän nostaa jos kissa ei itse,

        sitäpaitsi,
        kuulin tänään asia-haastatteleun siinä ennustettiin EU hajoaa ehkä 10-15 vuosen sisällä, joku oli ennustanu aikasemmin tapahtuvia eroja,
        Briannia lähti jo,,,,

        EU:n vaikeuksista suomessa media julkisuuteen on hiljaa kuin kusisukassa,

        peussuomalaiset on ainoa vahava t u k i
        koko suomen itsemäärämisoikeuden säilyttämisen puolesta,

        siksi myös on ja tulee olemaan suomen suurin puolue,,
        perussuomalaisilla on konservatiiviset arvot kohdallaan,
        ainoa joka tajuaa oman maan tulevaisuuden, turvalisuuden ja isemäärämisoikeuden säilyttämisen tärkeyden,


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Pertikki"

        Persujen puolue voi/saa hoitaa asioita miten haluaa.
        Minun puolestani.
        Minä en ole jäsen.
        Pienen maan on yleensä hyvä olla itsekäs.
        Vain siten se otetaan isojen joukosta oikein.
        Yhden-vertaisuutta ei enää ole.
        Enää on vain Demokratian Diktatuuri.
        Jopa lyhenteellä EU.

        H.

        niimpä itsekäs pitää olla
        pitää osata pitää omista edusistaan huoli,
        kuka sen kissan hännänän nostaa jos kissa ei itse,

        sitäpaitsi,
        kuulin tänään asia-haastatteleun siinä ennustettiin EU hajoaa ehkä 10-15 vuosen sisällä, joku oli ennustanu aikasemmin tapahtuvia eroja,
        Briannia lähti jo,,,,

        EU:n vaikeuksista suomessa media julkisuuteen on hiljaa kuin kusisukassa,

        peussuomalaiset on ainoa vahava t u k i
        koko suomen itsemäärämisoikeuden säilyttämisen puolesta,

        siksi myös on ja tulee olemaan suomen suurin puolue,,
        perussuomalaisilla on konservatiiviset arvot kohdallaan,
        ainoa joka tajuaa oman maan tulevaisuuden, turvalisuuden ja isemäärämisoikeuden säilyttämisen tärkeyden,


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Pertikki"

        Persujen puolue voi/saa hoitaa asioita miten haluaa.
        Minun puolestani.
        Minä en ole jäsen.
        Pienen maan on yleensä hyvä olla itsekäs.
        Vain siten se otetaan isojen joukosta oikein.
        Yhden-vertaisuutta ei enää ole.
        Enää on vain Demokratian Diktatuuri.
        Jopa lyhenteellä EU.

        H.

        niimpä itsekäs pitää olla
        pitää osata pitää omista edusistaan huoli,
        kuka sen kissan hännänän nostaa jos kissa ei itse,

        sitäpaitsi,
        kuulin tänään asia-haastatteleun siinä ennustettiin EU hajoaa ehkä 10-15 vuosen sisällä, joku oli ennustanu aikasemmin tapahtuvia eroja,
        Briannia lähti jo,,,,

        EU:n vaikeuksista suomessa media julkisuuteen on hiljaa kuin kusisukassa,

        peussuomalaiset on ainoa vahava t u k i
        koko suomen itsemäärämisoikeuden säilyttämisen puolesta,

        siksi myös on ja tulee olemaan suomen suurin puolue,,
        perussuomalaisilla on konservatiiviset arvot kohdallaan,
        ainoa joka tajuaa oman maan tulevaisuuden, turvalisuuden ja isemäärämisoikeuden säilyttämisen tärkeyden,


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Pertikki"

        Persujen puolue voi/saa hoitaa asioita miten haluaa.
        Minun puolestani.
        Minä en ole jäsen.
        Pienen maan on yleensä hyvä olla itsekäs.
        Vain siten se otetaan isojen joukosta oikein.
        Yhden-vertaisuutta ei enää ole.
        Enää on vain Demokratian Diktatuuri.
        Jopa lyhenteellä EU.

        H.

        niimpä itsekäs pitää olla
        pitää osata pitää omista edusistaan huoli,
        kuka sen kissan hännänän nostaa jos kissa ei itse,

        sitäpaitsi,
        kuulin tänään asia-haastatteleun siinä ennustettiin EU hajoaa ehkä 10-15 vuosen sisällä, joku oli ennustanu aikasemmin tapahtuvia eroja,
        Briannia lähti jo,,,,

        EU:n vaikeuksista suomessa media julkisuuteen on hiljaa kuin kusisukassa,

        peussuomalaiset on ainoa vahava t u k i
        koko suomen itsemäärämisoikeuden säilyttämisen puolesta,

        siksi myös on ja tulee olemaan suomen suurin puolue,,
        perussuomalaisilla on konservatiiviset arvot kohdallaan,
        ainoa joka tajuaa oman maan tulevaisuuden, turvalisuuden ja isemäärämisoikeuden säilyttämisen tärkeyden,


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Pertikki"

        Persujen puolue voi/saa hoitaa asioita miten haluaa.
        Minun puolestani.
        Minä en ole jäsen.
        Pienen maan on yleensä hyvä olla itsekäs.
        Vain siten se otetaan isojen joukosta oikein.
        Yhden-vertaisuutta ei enää ole.
        Enää on vain Demokratian Diktatuuri.
        Jopa lyhenteellä EU.

        H.

        niimpä itsekäs pitää olla
        pitää osata pitää omista edusistaan huoli,
        kuka sen kissan hännänän nostaa jos kissa ei itse,

        sitäpaitsi,
        kuulin tänään asia-haastatteleun siinä ennustettiin EU hajoaa ehkä 10-15 vuosen sisällä, joku oli ennustanu aikasemmin tapahtuvia eroja,
        Briannia lähti jo,,,,

        EU:n vaikeuksista suomessa media julkisuuteen on hiljaa kuin kusisukassa,

        peussuomalaiset on ainoa vahava t u k i
        koko suomen itsemäärämisoikeuden säilyttämisen puolesta,

        siksi myös on ja tulee olemaan suomen suurin puolue,,
        perussuomalaisilla on konservatiiviset arvot kohdallaan,
        ainoa joka tajuaa oman maan tulevaisuuden, turvalisuuden ja isemäärämisoikeuden säilyttämisen tärkeyden,


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Pertikki"

        Persujen puolue voi/saa hoitaa asioita miten haluaa.
        Minun puolestani.
        Minä en ole jäsen.
        Pienen maan on yleensä hyvä olla itsekäs.
        Vain siten se otetaan isojen joukosta oikein.
        Yhden-vertaisuutta ei enää ole.
        Enää on vain Demokratian Diktatuuri.
        Jopa lyhenteellä EU.

        H.

        niimpä itsekäs pitää olla
        pitää osata pitää omista edusistaan huoli,
        kuka sen kissan hännänän nostaa jos kissa ei itse,

        sitäpaitsi,
        kuulin tänään asia-haastatteleun siinä ennustettiin EU hajoaa ehkä 10-15 vuosen sisällä, joku oli ennustanu aikasemmin tapahtuvia eroja,
        Briannia lähti jo,,,,

        EU:n vaikeuksista suomessa media julkisuuteen on hiljaa kuin kusisukassa,

        peussuomalaiset on ainoa vahava t u k i
        koko suomen itsemäärämisoikeuden säilyttämisen puolesta,

        siksi myös on ja tulee olemaan suomen suurin puolue,,
        perussuomalaisilla on konservatiiviset arvot kohdallaan,
        ainoa joka tajuaa oman maan tulevaisuuden, turvalisuuden ja isemäärämisoikeuden säilyttämisen tärkeyden,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niimpä itsekäs pitää olla
        pitää osata pitää omista edusistaan huoli,
        kuka sen kissan hännänän nostaa jos kissa ei itse,

        sitäpaitsi,
        kuulin tänään asia-haastatteleun siinä ennustettiin EU hajoaa ehkä 10-15 vuosen sisällä, joku oli ennustanu aikasemmin tapahtuvia eroja,
        Briannia lähti jo,,,,

        EU:n vaikeuksista suomessa media julkisuuteen on hiljaa kuin kusisukassa,

        peussuomalaiset on ainoa vahava t u k i
        koko suomen itsemäärämisoikeuden säilyttämisen puolesta,

        siksi myös on ja tulee olemaan suomen suurin puolue,,
        perussuomalaisilla on konservatiiviset arvot kohdallaan,
        ainoa joka tajuaa oman maan tulevaisuuden, turvalisuuden ja isemäärämisoikeuden säilyttämisen tärkeyden,

        Voishan nuo toiveet toteutua, jos suomalaiset lopettaisivat kahvinjuonnin, lääkkeiden käyttämisen,huojuvein, applen ja vastaavien tuotteiden käytön ja sirtyisivät kävellen tehdyn työmatkan hyödyntäjiksi sekä muuttaisivat savesta ja kaisloista kyhättyihin majoihin, Silloin suomalaiset olisivat pitkälle riippumattomia muista maista siihen asti, että jotkut kansallimieliset maat huomaisivat, että Suomi on sopiva alue elintilan laajentamiseen.


    • Anonyymi

      Suomella ei ole kehitysavun kohteina olevien maiden kolonialistiyritysten tuottoja eikä kulttuurisiteitä

      Kieli- ja ammattitaidoton ei pääse kärkkymään avustuksia enää Englantiin

      Intialais-ugandalainen naisministeri Priti Patel panee vauhdilla esteet puolalaiselle putkimiehelle, Patel: "Me houkuttelemme terävimmät ja parhaat ympäri maailmaa, vahvistamme taloutta ja yhteisöjämme ja vapautamme maan täyden potentiaalin”

      Eu-pelleily sosiaaliturvalla lopetetaan. Tulijat pisteytetään

    • Anonyymi

      Valittais oman maan vähäosaiset autettaviksi.

      • Anonyymi

        Jos auttaa EUssa suomalaisia, ei ura etene EUssa eikä kutsuta turhiskokouksiin sanotaan vain että ei sitä kutsuta se on tympeä tyyppi AUTTAA OMIAAN ei ole mukana meidän piirissä joka pyörii eliitin navan ympärillä

        Näissä on lahjontamekanismi eliitti ottaa sisäpiiriin kaveriksi sellaisen joka varastaa kansainväliseen jakoon viimeisenkim pisaran omalta kansaltaan


    • Anonyymi

      Nyt Kom marin ja kui munin haavistolainen törkyhallitus pohtii kreikan pakolaisia
      Paskanpuhujat saavat avutajineen painua hakemaan etunsa ja palkkansa kreikasta ja putiniasta joka ne on aiheuttanut. Nöyristelevä pelkuriporukka kädettömiä

    • Anonyymi

      Saksassa joku päätti aloittaa omin käsin vähentämään paperittomia - aikalailla raa,alla tavalla, mutta onhan se niinkin, että suunnattomat määrät ovat murhanneet musulit, ja niin se vaan on, että joillekkin se "kosto elää" ajatus tulee mieleen.

      Lieneekö syytä pelätä kun Suomeenkin rahdataan lisää ja oikein haetaan niitä "rauhanuskonnon" edustajia?

      Jos niin sattuisi käymään, syylliset löytyisivät mielestäni ihan suomalaisista poliitikoista, jotka ovat maahantunkeutumisen hyväksyneet.

      • Anonyymi

        Tai löytyisikö syytä tuollaisiin iskuihin matuja vastaan heidän omasta käytöksestään?
        Ruotsissa päätti kaksi nuorta afrikasta saapunutta "pakolaista" ryöstää vastaantulleelta ruotsalaisnuorelta puhelimen, ja ryöstön ja pahoinpitelyn päälle päättivät vielä kusta uhrin suuhun.
        Reippaita poikia nämä ja sivistyneitä?

        https://politicalbullpen.com/t/migrants-urinate-in-swedish-boy-s-mouth-while-robbing-him/6294


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai löytyisikö syytä tuollaisiin iskuihin matuja vastaan heidän omasta käytöksestään?
        Ruotsissa päätti kaksi nuorta afrikasta saapunutta "pakolaista" ryöstää vastaantulleelta ruotsalaisnuorelta puhelimen, ja ryöstön ja pahoinpitelyn päälle päättivät vielä kusta uhrin suuhun.
        Reippaita poikia nämä ja sivistyneitä?

        https://politicalbullpen.com/t/migrants-urinate-in-swedish-boy-s-mouth-while-robbing-him/6294

        Mitä kansanedustaja Mäenpää puhui näistä haitallisista, vieläkö joku muistaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kansanedustaja Mäenpää puhui näistä haitallisista, vieläkö joku muistaa ?

        Hölmöä on koko kehitysavun syytäminen Afrikkaan, täysin hukkaan heitettyä valuuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmöä on koko kehitysavun syytäminen Afrikkaan, täysin hukkaan heitettyä valuuttaa.

        Saksan ampuma tapaus oli äärioikeistolais Nationalistisen muukalaisvihassa tehty.

        Ei aikaan meillä tapahtuu vastaavaa, viranomaiset tietävät mistä etsiä syyllisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksan ampuma tapaus oli äärioikeistolais Nationalistisen muukalaisvihassa tehty.

        Ei aikaan meillä tapahtuu vastaavaa, viranomaiset tietävät mistä etsiä syyllisiä.

        Sopii "pakolaisten" lampsia takaisin kotimaahansa, jos tuntevat olonsa "turvattomiksi" länsimaisten ihmisten parissa. Ja uskoisin, hyvin monelle moinen päätös vielä tullee ajankohtaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai löytyisikö syytä tuollaisiin iskuihin matuja vastaan heidän omasta käytöksestään?
        Ruotsissa päätti kaksi nuorta afrikasta saapunutta "pakolaista" ryöstää vastaantulleelta ruotsalaisnuorelta puhelimen, ja ryöstön ja pahoinpitelyn päälle päättivät vielä kusta uhrin suuhun.
        Reippaita poikia nämä ja sivistyneitä?

        https://politicalbullpen.com/t/migrants-urinate-in-swedish-boy-s-mouth-while-robbing-him/6294

        Hehän ovat ilmeisesti lukeneet otteita poholaasten häjyjen sankaritarinoista ja omaksuneet käytännön.


    • Anonyymi

      Äärioikeisto politiikko murha, synagogaisku ja tämä joukkomurha

      • Anonyymi

        Sellaiseksi meni, Saksa kun "Mama" Merkel päätti päästää barbaarit maahan murhaamaan ja raiskaamaan! Ei lainkaan tarvitse ihmetellä kun tuollaisten tekosien jälkeen alkaa muukalaisvihaa esiintymään, eli syylliseksi tuohonkin voidaan ainoastaan Merkel katsoa.

        On ajoittain esiintynyt Suomessakin no, ainakin vihaista puhetta ja kirjoittelua, esimerkiksi Oulun joukko - raiskausten paljastumisen jälkeen, ihme on ettei yksikään vihastunut vielä pahempia tehnyt.

        Syypäitä tuollaisiin "kostoiskuihin" ei ole vaikea löytää, kyllä se on eräs "kansanosa" joka on suorastaan erikoistunut raiskauksiin. Ja murhiin, jopa meillä Suomessakin.


    • Merkel totesi ettei AfD ( persumainen uusnatsi puolue) kanssa tulla tekemään minkäänlaista yhteistyötä.
      Ääri paskat haluaa tuhota yhtenäistä unionia, ei onnistu meillä ei Euroopassa että vaipuisimme 30-luvun fasismiin ja natsismiin.

      • Anonyymi

        sinun harmiksi eu ytulee hajoamaan noin kymmenen - viidentoista vuoden sisällä,
        erittän hyvin asiasta perillä oleva suur-johtaja ( kokomuslainen ) lausui näin eilen haastattelussa,


      • Anonyymi

        sinun harmiksi eu ytulee hajoamaan noin kymmenen - viidentoista vuoden sisällä,
        erittän hyvin asiasta perillä oleva suur-johtaja ( kokomuslainen ) lausui näin eilen haastattelussa,


      • Anonyymi

        sinun harmiksi eu ytulee hajoamaan noin kymmenen - viidentoista vuoden sisällä,
        erittän hyvin asiasta perillä oleva suur-johtaja ( kokomuslainen ) lausui näin eilen haastattelussa,


      • Anonyymi

        Merkelin mielipiteestä ei enää kukaan välitä paskaakaan! Sekin huuhkaja on jo tuhonsa tehnyt, ja jäänee lepäilemään laakereillaan totaalituhotun Euroopan jälkeen.

        Ja mainitsemasi "ääripaskat" ovat juuri niitä jotka eivät hyväksy mitään muuta kuin oman uskontonsa, ja pitävät muita vääräuskoisina!
        (ihme kun Pertikkikin osui melkein)


    • Anonyymi

      Vastakkain asettelu johtaa lisääntyvään vastakkain asetteluun, saksan tapaus saa varmaan jatkoa.

      Maahanmuuttajien määrä ei alene ennenkuin lähi-itään saadaan rauha, se on fakta.

      • Anonyymi

        Niin, se rauha..muttakun ne eivät ole kiinnostuneita sellaisesta? Onhan toki mukavampaa paukautella pommeja ja ammuskella, (sivumennen sanoen rantautunut sekin tapa naapurimaahamme Ruotsiin)

        Ja irroittaa päitä joka lienee mieluisinta heti aasin tai muulin/lampaan naimisen jälkeen muslimi-miehelle. (kameli on kiusallisen korkea noille) joten sitä käytetäänkin lähinnä ajokkina.

        Mutta ettei totuus unohtuisi: Kyllä siinä noin käy että "vastaiskuja" islaminuskoisia vastaan alkavat tekemään aivan tavallisetkin ihmiset, ja tuskin kauan enää meneekään.
        Se tavallinenkin eurooppalainen alkaa olla korviaan myöten täynnä "maahanmuuton ihanuutta" jota ei enää edes paikkaa tai paikkakuntaa vaihtamalla pääse pakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se rauha..muttakun ne eivät ole kiinnostuneita sellaisesta? Onhan toki mukavampaa paukautella pommeja ja ammuskella, (sivumennen sanoen rantautunut sekin tapa naapurimaahamme Ruotsiin)

        Ja irroittaa päitä joka lienee mieluisinta heti aasin tai muulin/lampaan naimisen jälkeen muslimi-miehelle. (kameli on kiusallisen korkea noille) joten sitä käytetäänkin lähinnä ajokkina.

        Mutta ettei totuus unohtuisi: Kyllä siinä noin käy että "vastaiskuja" islaminuskoisia vastaan alkavat tekemään aivan tavallisetkin ihmiset, ja tuskin kauan enää meneekään.
        Se tavallinenkin eurooppalainen alkaa olla korviaan myöten täynnä "maahanmuuton ihanuutta" jota ei enää edes paikkaa tai paikkakuntaa vaihtamalla pääse pakoon.

        Ei ole vaihtoehtoja, sopeutuminen, nuorempi sukupolvi ei ole läheskään niin kriittinen.
        Lietsominen vain lisää ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaihtoehtoja, sopeutuminen, nuorempi sukupolvi ei ole läheskään niin kriittinen.
        Lietsominen vain lisää ongelmia.

        Sinä et vaan ymmärrä yhtä asiaa: Nämä tulijat eivät sopeudu, vaan kantisten tulee "sopeutua" heidän uskoonsa. Lietsominen...sitä harjoittavat mediat ja EU ja vastoin kaikkea järjellisyyttä lisäten jatkuvasti oikeuksia ja etuuksia noille kolmansista maista tulleille..
        no,,valloittajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaihtoehtoja, sopeutuminen, nuorempi sukupolvi ei ole läheskään niin kriittinen.
        Lietsominen vain lisää ongelmia.

        Hm..tule sopeutua? Mitähän tuumailee ehdotuksestasi nuori ruotsalaismies, jonka kaksi afrikasta tullutta "uusruotsalaista" päättä ryöstää?

        Ja hakata

        Ja päälle päätteeksi vielä kusta uhrin suuhun..

        Sopeutukaa vaan...ihan vapaasti.


    • Anonyymi

      Merkelin on nyt syytä ryhtyä likeiseen yhteistyöhön Linke-puoleen kanssa, joka on jatke itä-Saksan Honecker-Ulbrichtin kommunistipuolue SED:lle joka on Saksan neuvostomiehitysalueelle Stalinin suunnitelmien mukaan perustettu kommunistipuolue

    • Anonyymi

      Linke-puolueen suhde stalinisteihin on suunnilleen samanlainen kuin Li Anderssonin vasemmistoliiton suhde stalinisteihin SKP:n kautta. Li Anderssonin kansanedustajia jotka ovat myös olleet SKP:n luokkataistelupuoleen kaadereita ja kansanedustajia ovat mm Esko-Juhani Tennilä, Esko Seppänen, Jaakko Jakuttaja Laakso, Kari Uotila ... Jakke eli Laakkonen eli jakuttaja on myös osa kansainvälistä internationalistista kommunistiliikettä ja Bakun palkkaama
      https://www.talouselama.fi/uutiset/raportti-tunnettu-suomalainen-ex-poliitikko-oli-bakun-palkkalistoilla-azerbaidzan-korruptoi-euroopan-neuvostoa/b24e71c6-676f-3735-90e2-401e48019009

    • Anonyymi

      Linke-puolueen johtajat ennen Gorbatshovin aikaa eli Honeckerin SED-puolueen johto ammutti omia kansalaisiaan selkään kuolettavasti muurilla kun nämä yrittivät paeta DDR:stä. Merkel on itä-saksalainen papin tytär ja tietää nämä ja nyt hän on suurissa vaikeuksissa mitä tehdä koska hänen olisi lähdettävä kommunistisen stalinistipuolueen jatkeen Linken kelkaan

    • Ketjussa paras Joho Eerolasta tosi juttu, muu lörpöttely persuilua.
      Vanhasta vituttaa kun vara vara eduskunnanpuhemies on rasisti uusnatsi, onneksi vain vara vara vara vara...... Et sillee.

      • Anonyymi

        Eerola on jämäkkä puheenjohtaja, joka pitää vihreet tytöntyllerö edustajat ojennuksessa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ketjun hölmöimmän "arvonimen " annamme kyllä Pertikille - taas kerran.
        Koskaan ei minkäänlaisia perusteluja eikä todellisia asioita, tapahtumia, tai esim. linkkejä "virallisiin" medioihin! Ainaista "paskanvääntämistä" jonka tuo savolaismies tuntuuu ainoastaan osaavan.


    • Anonyymi

      Vanhaselta puuttui tatsi hommaan ja hän kaipasi vain raakaa seksiä
      ja on kiihtyvää tyyppiä

      Vanhanen kuvailee seksifantasioitaan yksityiskohtaisesti. Hän kertoo muun muassa aikovansa rakastella Susania usean kerran peräkkäin. Vanhanen erittelee viesteissä yksityiskohtaisesti rakastelun vaiheita. Lisäksi hän arvuuttelee useissa viesteissä, miltä seksi tuntuu Susanista. Eräässä viestissä Vanhanen pohtii, kuinka hän kiihtyy seksin aikana.

    • Anonyymi

      Kun Vanhanen jätti tekstiviestillä Ruususen kuin nallin kekri-iltaan
      hän käytti klasiseksi tullutta lausetta
      EIKÖHÄN TÄMÄ OLE TÄSSÄ

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitäisi olla joku testi,että pääsee kirjastoihin,esim.että osaa lukea.

    • Anonyymi

      Viherkommunistit lähtevät hallituksesta muka vihreissä on jo väläytelty sitä, että ellei sen ajamia ilmastopäätöksiä ala tulla, sen pitäisi harkita hallituksesta lähtöä."
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/540ad6d4-7663-4f0a-8b1f-19b2c2559df0 Hallituksessa on sovittu että Kärnä Krypä kepusta kkk tulee hallitukseen
      Kärnä on lähetetty praktiseeraamaan karnevaaleihin krypä edellä https://www.google.com/search?q=Carnival comes to Olinda&rls=com.microsoft:en-GB:IE-Address&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiEyKSGmeLnAhWpxMQBHV67BTsQ_AUoAXoECA0QAw&biw=1301&bih=590

    • Anonyymi

      Hallituksen tavoite on huumekäytön lisääminen. Klovni Hirviniemen sisaren (Pekonen vas) ja Ohisalon ja muiden ministerien/johtavien poliitikkojen toistuvat huumemyönteiset ja huumeidenkäyttöön rohkaisevat lausunnot aloittavat massiivisen käytön nyt. Ja näkyvät tällä hetkellä konkreettisesti myös sosiaali- ja terveysministeriön avustuskeskuksen (STEA) avustuspäätöksissä https://www.suomenuutiset.fi/huumeidenkayton-vapauttamista-lobbaaville-jarjestoille-jaettiin-yli-kymmenen-miljoonaa-veikkausvoittovaroja/ STEA tukee vahvasti useita huumeiden käyttöä ajavia järjestöjä, jotka ovat profiloituneet vapaamman huumeidenkäytön puolestapuhujiksi ja jotka kannattavat yhteiskunnan ylläpitämiä huumeiden käyttötiloja.

      • Anonyymi

        Pakko sanoa tämä: Vihreät ovat vakavasti vahingollisia Suomelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa tämä: Vihreät ovat vakavasti vahingollisia Suomelle!

        Vihreät hallitus kelpoisia tulevaisuudessakin, persut ei ikinänä se kertoo totuuden.

        pertikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät hallitus kelpoisia tulevaisuudessakin, persut ei ikinänä se kertoo totuuden.

        pertikki

        Sinä poloinen yhden asian ihmisenä et valitettavasti taida muusta ymmärtää, olisit edes häpäisemättä itseäsi täällä. Vihreät itseasiassa jo nyt ongelmissa hallitusyhteistyön merkeissä, eikä asiaa ainakaan paranna Ohisalon omapäiset ulostulot.

        Usko jo, Suomi ja suomalaiset eivät tule hyväksymään huumeiden vapauttamista, tai Isis-taistelijoiden Suomeen hakemista..siinä "vihreät" löivät kirveensä kiveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät hallitus kelpoisia tulevaisuudessakin, persut ei ikinänä se kertoo totuuden.

        pertikki

        heh heh eee mihin mennään nauramaan,,,
        tuo on yksin s i n u n mielipide,
        huomaatko,, olet vakavasti sairas mieleltäsi,
        otahan pertikki lääkkeesi
        ette joudu pakkohoitoon taas,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä poloinen yhden asian ihmisenä et valitettavasti taida muusta ymmärtää, olisit edes häpäisemättä itseäsi täällä. Vihreät itseasiassa jo nyt ongelmissa hallitusyhteistyön merkeissä, eikä asiaa ainakaan paranna Ohisalon omapäiset ulostulot.

        Usko jo, Suomi ja suomalaiset eivät tule hyväksymään huumeiden vapauttamista, tai Isis-taistelijoiden Suomeen hakemista..siinä "vihreät" löivät kirveensä kiveen.

        Miten yhden asian, erimielisyys hallituksessa johtui ilmastoasioissa jossa muilta tahoilta vaadittu miksei tule päätöksiä päästötavoittessa, vihreät haluaa toimintaa, keskustalla toisellainenen näkökanta, sovun etsimessä löytävät kompromissin.
        Huumeista eduskunta päättää yhdessä.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Miten yhden asian, erimielisyys hallituksessa johtui ilmastoasioissa jossa muilta tahoilta vaadittu miksei tule päätöksiä päästötavoittessa, vihreät haluaa toimintaa, keskustalla toisellainenen näkökanta, sovun etsimessä löytävät kompromissin.
        Huumeista eduskunta päättää yhdessä.

        "Ketjun hölmöimmän "arvonimen " annamme kyllä Pertikille - taas kerran.
        Koskaan ei minkäänlaisia perusteluja eikä todellisia asioita, tapahtumia, tai esim. linkkejä "virallisiin" medioihin! Ainaista "paskanvääntämistä" jonka tuo savolaismies tuntuuu ainoastaan osaavan."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ketjun hölmöimmän "arvonimen " annamme kyllä Pertikille - taas kerran.
        Koskaan ei minkäänlaisia perusteluja eikä todellisia asioita, tapahtumia, tai esim. linkkejä "virallisiin" medioihin! Ainaista "paskanvääntämistä" jonka tuo savolaismies tuntuuu ainoastaan osaavan."

        Vastasin kun väitit vihreät muka ongelma suomen kansalle, jos vihreät kelpaa mihin hallitukseen tahansa, on jopa haluttu, entä persut eivät kelpaa kenenkään hallitukseen,
        En ala luennoimaan yksi niittiselle persulle syvemmin, voin esittää perusteluja jos haluan.

        Mikä perustelu tuo on kun esitetään vihreät vakavasti ongelmallisia suomelle, VAKAVASTI aika vakavasti syytetty.
        En ole vihreitä edustamassa mut en hyväksy härskiä syyttelylä olkoot se ketä vastaan tahansa.

        Kyllä persu katsoo maailmaa Persereiän kautta.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Vastasin kun väitit vihreät muka ongelma suomen kansalle, jos vihreät kelpaa mihin hallitukseen tahansa, on jopa haluttu, entä persut eivät kelpaa kenenkään hallitukseen,
        En ala luennoimaan yksi niittiselle persulle syvemmin, voin esittää perusteluja jos haluan.

        Mikä perustelu tuo on kun esitetään vihreät vakavasti ongelmallisia suomelle, VAKAVASTI aika vakavasti syytetty.
        En ole vihreitä edustamassa mut en hyväksy härskiä syyttelylä olkoot se ketä vastaan tahansa.

        Kyllä persu katsoo maailmaa Persereiän kautta.

        Ota ne lääkkeesi, joita on sinulle määrätty!
        Epäilen, että olet salaillut lääkäriltä tilaasi, vaikka lääkitys suljetulla olisi aloitettava välittömästi.


    • Anonyymi

      Uusia ruokalajeja. ISIS-terroristien pakenemisen kohdemaa on selvitetty. Suurin osa pakenee Filippiineille jossa on avoimet rajat. Sitten ne tuodaan Eurooppaan työntekijöinä esim. kokkeina Suomeen. Niiden tekemä pääruokalaji on munahauki ja tomahaukiveressä
      Ne ovat saaneet tähtiä kansainvälisillä tantereilla

    • Anonyymi

      Persuille on aina vihapuhe totuuskin, tulen vastakin puhumaan vain totuutta, sen takia persu vihaa minua.

      En vihaa persuja ihmisenä, en vihaa hänen. Puheita, säälin häntä se ei ole vihaa.

      Pertikki

      • Anonyymi

        Pertikillä on ikioma totuutensa. Siitäkin huolimatta:

        "Ketjun hölmöimmän "arvonimen " annamme kyllä Pertikille - taas kerran.
        Koskaan ei minkäänlaisia perusteluja eikä todellisia asioita, tapahtumia, tai esim. linkkejä "virallisiin" medioihin! Ainaista "paskanvääntämistä" jonka tuo savolaismies tuntuuu ainoastaan osaavan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertikillä on ikioma totuutensa. Siitäkin huolimatta:

        "Ketjun hölmöimmän "arvonimen " annamme kyllä Pertikille - taas kerran.
        Koskaan ei minkäänlaisia perusteluja eikä todellisia asioita, tapahtumia, tai esim. linkkejä "virallisiin" medioihin! Ainaista "paskanvääntämistä" jonka tuo savolaismies tuntuuu ainoastaan osaavan."

        Vihaatko Suomen päätöstä ottaa pakolaisleireiltä 175 turvaa tarvitsevaa, tämäkin on totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaatko Suomen päätöstä ottaa pakolaisleireiltä 175 turvaa tarvitsevaa, tämäkin on totuutta.

        Hienoa, melkein 200 uutta partalasta !


    • Anonyymi

      Aamu teeveessä Purran mielipide oli leireillä olevien on jäätävä leireille hamaan tulevaisuuteen asti, se olisi Kreikan päänsärky, mitä se meille kuuluu.

    • Anonyymi

      Nyt hallituksen 175 rikastajaa maksaa miljoonan kappale, elinkaaren yli hallitus antaa HETI noin 100 000 aluksi jokaiselle asunnon ja 100 000 peruskouluun mutta koko kustannus on miljoona 50 vuotta keskimäätin 20 000 vuosi
      Summa tuplaantuu jos on aids tai tuberkuloosi tai troopinen tauti johon on perustettava uusi professoritasoinen yksikkö

    • Anonyymi

      Onko vara vara vara vara eduskunnanpuheenjohtaja yhtä mieltä Jalosen fasismista, " kyllä ilman Natsismia jalo aatteemme kuihtuisi"

      • Anonyymi

        Alas kommarit ja anarkot!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe