Steel Ring in leirikllä
6 eraa
Pera Keita nähty Liperissä!
16
124
Vastaukset
- Anonyymi
Aku Ankka oli pilkillä Liperin rannassa,oliko sama?
- Anonyymi
Ei ollut.
- Anonyymi
Vaton vatto.. Mikä tää sun pelleleikki on? Perkeita yms..
- Anonyymi
Pera vetää sua
- Anonyymi
Ite oot perä leikki:)) nyt tutti suusta pois ja töihin lapamato:)
- Anonyymi
Minut on lomautettu koronaviruksen takia 3 kuukaudeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut on lomautettu koronaviruksen takia 3 kuukaudeksi
Vedätkö Keizaron kanssa kiljua ny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedätkö Keizaron kanssa kiljua ny?
Joo. Piri-Markku, Orava-Make, Pedari-Niko, Taksi-Jare, Muna-Marko, Kiima-Krista ja Eno-Jussi on samassa ringissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Piri-Markku, Orava-Make, Pedari-Niko, Taksi-Jare, Muna-Marko, Kiima-Krista ja Eno-Jussi on samassa ringissä.
Uli uhuhuh
Pera jyrää
Keitaaaaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uhuhuh
Pera jyrää
KeitaaaaaPeran kehänimet kronologisessa orderissa:
Pera
Pepe
Predator
Sikstus
Keizaro
Peregrin
- Anonyymi
Peralla on pitkähkö hippitukka ja polttaa pilveä?
Näin mulle sanottiin.
En ois kyllä uskonu,kun sanoivat nasuksi joka tykkää naisten alusvaatteista:)- Anonyymi
Pera tykkää riisua ne alusvaatteet
- Anonyymi
Jummijammi..oli Pera taas!! Näin..Mut vois mennä pois.
- Anonyymi
Liperiin!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liperiin!?
Liperiin, nimenomaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804