Kateus on 100% Suomussalmella!

Kateus ei ole ainakaan kuihtuvaa kansanperinnettä täällä. Jos jollakin on uuempi auto niin heti on tietonen että kunta sen on ostanu sille. Kesäsin ajelen Mosse Elitellä ja viimme kesänä muuan tuli kysymään että mistä oon semmosen saanu!!! Kyllä sen ostin jo 60-luvulla ettei niitä vaan jaella sinne sun tänne.

53

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi helekutti. Samperi kun oon vihreä katteuvesta, kun sinä se ossaat aina kirjotella niin rempseästi, ettei kukkee muu ossaa. Jatkan noetumista, vaekken ossaakkaan sano tämä lyyli.

    • Anonyymi

      Minulla on uusi auto, eikä kukaan ole tullut sanomaan sen olevan kunnan ostama. Väite ei siis pidä paikkaansa. Taidan ostaa toisenkin auton..

      • Voi kuule!!! Naapurisi ajattellee jo että siinä taas kunnan elätti.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Voi kuule!!! Naapurisi ajattellee jo että siinä taas kunnan elätti.

        Miks sä dissaat sumilaisii? Onks joku kussut sun muroihis?


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Voi kuule!!! Naapurisi ajattellee jo että siinä taas kunnan elätti.

        Hanki Lumperi muuta tekemistä ku täällä koko ajan oot nälvimässä. Millon ketäkin ja mitäkin.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Voi kuule!!! Naapurisi ajattellee jo että siinä taas kunnan elätti.

        Voe kuule! Naapurisi ajattelee, että mistähän pelistä se on voittanut, eurojackpotista, lotosta, kenosta vai peräti vikinglotosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä dissaat sumilaisii? Onks joku kussut sun muroihis?

        Yritän parhaani mukkaan ohjeistaa heitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki Lumperi muuta tekemistä ku täällä koko ajan oot nälvimässä. Millon ketäkin ja mitäkin.

        Mitäpä tekemistä ehotat?


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Yritän parhaani mukkaan ohjeistaa heitä.

        Sä oot aika huono ohjeistaja, mutta riidankylväjä ainakin. Ei kantsi sillä nimikkeellä ylpeillä...


      • Toivot. että kuolisin vai mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot aika huono ohjeistaja, mutta riidankylväjä ainakin. Ei kantsi sillä nimikkeellä ylpeillä...

        Ei näytä menevän ohjeet perille. Eipä tosiaan kannata olla ylypiä.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Toivot. että kuolisin vai mitä?

        Sinähän sen sanoit, en minä.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Ei näytä menevän ohjeet perille. Eipä tosiaan kannata olla ylypiä.

        Riidankylväjänä olet eliittiluokkaa, ja tavoitteesi menee siinä aina perille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen sanoit, en minä.

        Sinä kehotit menemään ja taiampa totella kehotustasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riidankylväjänä olet eliittiluokkaa, ja tavoitteesi menee siinä aina perille.

        Minen riitele koskaan.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Minen riitele koskaan.

        Heh heh... Riidankylväjä hyvinnii. Tahtoen ja tahtomattaan ;).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh... Riidankylväjä hyvinnii. Tahtoen ja tahtomattaan ;).

        Mitenkähän oon riielly tai ees yrittäny riiellä täällä? Tehän koetetta vaikka kuinka että alakasin riitelemmään mutta en ala semmoseen. Riitelemisestä tullee usseimiten kummallekin paha olo ajanmittaan. Käympä polokasemassa muutaman miinan vaikka ajankuluksi .


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Voi kuule!!! Naapurisi ajattellee jo että siinä taas kunnan elätti.

        Sinä ja yhdistyksesi olette.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja yhdistyksesi olette.

        Mulla mittään yhistystä oo.Miten se kunta elättää minua? Ite hankin elatukseni.


    • Anonyymi

      Onneksi suomussalmelaiset ovat niin kateellia, että lamaantuvat siihen.

    • Anonyymi

      Kyllä Lumperi on taas oikeassa. Mielestäni hän ei missään kirjoituksessaan ole haastanut riitaa. Toisille on vain liikaa hänen tietonsa.

      • Anonyymi

        Tässä Lumperi taas kehuu itseään. Tällä kertaa anonyyminä ei omalla nimellään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä Lumperi taas kehuu itseään. Tällä kertaa anonyyminä ei omalla nimellään.

        En koskaan kirjota anonyyminä. Oikea nimi on esillä aina ja nyt.


    • Anonyymi

      Kuulin, että kaivostoimitaa on tulossa Saarikylään. Siitäkös taas kateutta saadaan aikaan.

      • Anonyymi

        Jos Tulikiven talkkikiinteistöstä saadaan viisi (5) miljoonaa euroa niin kurssi tuplaa.


    • Anonyymi

      Huomannahan Tulikivi julkaisee tilinpäätöstiedotteen 2019, joten mielenkiintoista. Saadaan kateus 100%.

      • Anonyymi

        Sitten sen näkee.... ;)


    • Anonyymi

      Mulla on nissan sunny 89 ja kyyvin pyytäjiä ja kateellisia riittää (vielä pitkään)

      • Oot luonnonystävä, kun et ostele autoja joka vuosikymmen ja otat kyytiin kaikki jotka mahtuu ja haluaa. Hattua nostan.


      • Anonyymi

        Eläppä laskettele luikuria,se on mun ny!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläppä laskettele luikuria,se on mun ny!

        Voi äetii auta näitä polosii. Autathan minuakin. Näitä pikku poloisia kun on maailma kaltoin kohdellut. Voi pienet mamman pojat kun äiti tekee kaiken. Ei itellä tarvi myydä ees a....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi äetii auta näitä polosii. Autathan minuakin. Näitä pikku poloisia kun on maailma kaltoin kohdellut. Voi pienet mamman pojat kun äiti tekee kaiken. Ei itellä tarvi myydä ees a....

        Kuuleppas poju,kauppakirja löytyy,rekisteröity nyt mun nimiin ,mun äiti ei oon sun ny eli ei auta sun nyy,joten nyyh nyyh !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas poju,kauppakirja löytyy,rekisteröity nyt mun nimiin ,mun äiti ei oon sun ny eli ei auta sun nyy,joten nyyh nyyh !

        Elekääpä riijjelkö yhen auton päältä. Niitä on maalimassa miten paljo tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas poju,kauppakirja löytyy,rekisteröity nyt mun nimiin ,mun äiti ei oon sun ny eli ei auta sun nyy,joten nyyh nyyh !

        Voi olla sun nimissä. Mikset hoida kauppoja itse, vaan laitat äitis asialle? Etkö osaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla sun nimissä. Mikset hoida kauppoja itse, vaan laitat äitis asialle? Etkö osaa?

        Sinä kutelehan se mourusit että auta äiti,minun äiti ei joua sinnuu ny jelppimaan!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Elekääpä riijjelkö yhen auton päältä. Niitä on maalimassa miten paljo tahansa.

        Ei oo mun sunnyja,harvinainen retro mobiili!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kutelehan se mourusit että auta äiti,minun äiti ei joua sinnuu ny jelppimaan!

        Huvittavaa laittaa äitinsä asialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa laittaa äitinsä asialle.

        Niin,siitähän lastenkodin kasvatti voi vain haaveilla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,siitähän lastenkodin kasvatti voi vain haaveilla !

        Kenestä kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,siitähän lastenkodin kasvatti voi vain haaveilla !

        Ai sinä oot lastenkodin kasvatti. Ja nyt aikuis iällä oot tullu äitis helmoihin, hyi häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä oot lastenkodin kasvatti. Ja nyt aikuis iällä oot tullu äitis helmoihin, hyi häpeä.

        Heps kukkuu,mittee se äidin kukelo mukelo kiukkuaa,eikö äitis antama sulle kaljarahhaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heps kukkuu,mittee se äidin kukelo mukelo kiukkuaa,eikö äitis antama sulle kaljarahhaa?

        Sulle taisi äitis antaa liikaakin.


    • Anonyymi

      Kunnon suomussalmelaisen kateus on 10 x 100 potenssiin 100.

      • Anonyymi

        Elä ootko ihan varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä ootko ihan varma?

        Faktaa: Kellä uusi auto alla, ei kannata kadehtia. Se vaan on merkki siitä, että sillä on paljon velkaa. Näin kaasuttelee 90 prosenttia uusautoilijoista.


      • Anonyymi

        Ei ole.


    • Anonyymi

      Kateus on Suomussalmen pahin vitsaus. Toinen ihminen ei saisi elää ollenkaan. Ei oo sitten ihme kun kunnan väkimäärä laskee kuin lehmän häntä.

      • Anonyymi

        Kukakohan on ketään kieltänyt elämästä. Haloo, aikamoista tekstiä.


    • Anonyymi

      Kateellisen diblomin saa, kun näkee naapurin koiran hännän alla kolikon ja hampailla kiskoo sen itselleen sekä huutaa: minun minun.

      • Anonyymi

        Onko omakohtaista kokemusta moisesta kolikon nappaamisesta naapurin koiran hännän alta?


    • Anonyymi

      Ostin 100 eurolla talkki vuorta. Saatte olla kateellisia kylillä jo vaikka heti.

      • Anonyymi

        Yhelle rattorikuskille on yksi henkilö todella kateellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhelle rattorikuskille on yksi henkilö todella kateellinen

        Yhen lapiomiehen naurettaville toilauksille ei kukaan ole kateellinen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe