Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Pikkarien tuoksut

Oli taas Kiimaiset tuoksut vaimon pikkareissa. Ei mennyt kauaakaan kun lasti irtosi.
1790
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Hyi hemmetti mikä sika 🐽

Äänestä

Tietääkö vaimosi että nuuhkit hänen piksuja.

Äänestä
  • Minun ukko nuuhkis niin syöttäsin ne sille pervolle

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minun ukko nuuhkis niin syöttäsin ne sille pervolle

Relaa vähän, hellitä vähän sitä kukkahattusi kiristysnarua. Kokeilepa joskus, kiihota itseösi kunnolla ja hiero pillustasi mehut pikkareihisi ja kysy mieheltäsi, että mitä mieltä olet tästä tuoksusta. Voi yllättyä hänen reaktiosta.

Äänestä

Minusta olisi erittäin viehättävä ajatus että mies kiihottuisi noin mun kiimatuoksuisista pikkareista. Omia pöksyjäni en tapaa haistella, mutta nuolen kyllä sormeni sormettelun jäljiltä. Kiima tuoksuu ja maistuu niin hyvältä :)

Äänestä
  • Niinpä. Naisen kiimantuoksu on ihanan kiihottavaa. Joskus vaimon ollessa aivan erityisen kiimaisen herkullisen makuinen, niin suuseksiä antaessani keskeytän hetkeksi ja siirryn antamaan kunnon kiihkeän suudelman suulle. Kun hän maistaa myös ihanan makunsa, hän on todennut, että on ihanan kiimainen maku.

1Äänestä

• Vai olisi viehättävä ajatus...Tykkäisitkö jos nauttisin tuoksuistasi?Pahimassa puutteessa pikkarin tuoksut, mutta nuolenta parasta ja kaiken kruunaa 69.

Äänestä

• iso peukku

Äänestä

• Kiimatuoksuiset pikkarit saa kullin kovaksi kun niitä nuuhkii ja nuolee jos vaikka saa suoraan jalasta mahtava nautinto m50v.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Vai olisi viehättävä ajatus...Tykkäisitkö jos nauttisin tuoksuistasi?Pahimassa puutteessa pikkarin tuoksut, mutta nuolenta parasta ja kaiken kruunaa 69.

No tykkäisinhän minä :) Tuoksuvat kiimapikkarit voisin luovuttaakin vieraan miehen hoideltaviksi, mutta enempien viehättävien ajatusten toteuttamisesta voisi jo tulla sanomista...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No tykkäisinhän minä :) Tuoksuvat kiimapikkarit voisin luovuttaakin vieraan miehen hoideltaviksi, mutta enempien viehättävien ajatusten toteuttamisesta voisi jo tulla sanomista...

Kyllähän se on ihan mahtavaa saada nuuhkia kunnon pillun tuoksua ja runkkailla samalla tahtoo sinun pikkarit. M50v.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kait ajatuksiasti mitään sanomista tule. Mullakin mielessä kaikkea kivaa. Miten vaihdeltais viestejä???

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oi olis kiihoittavaa hoidella sun pikkareitasi ;)

Äänestä

Mun tyttöystävän pöksyt oli sotkettu taloyhtiön kuivaushuoneessa. Oli kyl tullut tosi paljon

Äänestä
  • Lahja pyykkärille... oliko tyttöystävä imarreltu vai harmissaan kun piti pestä pöksyt uudelleen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Lahja pyykkärille... oliko tyttöystävä imarreltu vai harmissaan kun piti pestä pöksyt uudelleen.

Kiihottui kun huomas vieraan miehen sotkeneen pikkarit. Ollaan mietitty et kukahan naapuri mahtoi olla

Äänestä

Mites moni mies käy kyläillessä tutkimassa pyykkikorilla naisten pikkarit.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Oli taas Kiimaiset tuoksut vaimon pikkareissa. Ei mennyt kauaakaan kun lasti irtosi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu