Miten ollakaan kaikki Pattayan matkailijat yhtä reiluja riippuvuussuhdekammoisia.
Reilu peli. Paljon reilumpi ja rehellisempi peli kuin vaimojen ja tyttöystävien kanssa. Vakisuhteissa on niin paljon kusetusta ja harhaa.
Riippuvuussuhteita, kiristystä ja kaikenlaista vilppiä.
Rahaakin menee paljon enemmän kuin vapaana.
Reilun pelin matkailua Pattayalle.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlaista vilppiä ..... hmmm ..... noh ........ tehdasvierailulla saksassa ja 400 kaatoa.
Minä olin 2 x Suomi- avioliitoissa ja hävisin satoja tuhansia euroja.
Mitä sain vastineeksi parempaa kuin olisin saanut esim. ostetuilta Thai- tytöiltä?- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Minä olin 2 x Suomi- avioliitoissa ja hävisin satoja tuhansia euroja.
Mitä sain vastineeksi parempaa kuin olisin saanut esim. ostetuilta Thai- tytöiltä?Tyttäret olet saanut aikana jolloin ämmäsi eivät olleet vielä järjissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttäret olet saanut aikana jolloin ämmäsi eivät olleet vielä järjissään.
Tarinasi mukaan sinä Lerssån olet myös eronnut suomalaisesta vaimostasi ja ottanut tilalle thaivaimon. Miksi tuomitset muita siitä mitä olet itsekin tehnyt? Luulisi että ymmärrät kokemuksesta että sekä liittoon että eroon vaaditaan kaksi ihmistä, eikä ulkopuoliset koskaan voi sanoa tai päättää mikä oli kenenkin vika, kuka lähti kuka jäi ja kumpi teki enemmän väärin ja kenen mielestä. Tango ei onnistu yksin.
Alussa (varsinkaan nuorena) ei voi tietää miten satu päättyy. Rohkeat siihen kuitenkin mukaan lähtevät ja arat jää rannalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarinasi mukaan sinä Lerssån olet myös eronnut suomalaisesta vaimostasi ja ottanut tilalle thaivaimon. Miksi tuomitset muita siitä mitä olet itsekin tehnyt? Luulisi että ymmärrät kokemuksesta että sekä liittoon että eroon vaaditaan kaksi ihmistä, eikä ulkopuoliset koskaan voi sanoa tai päättää mikä oli kenenkin vika, kuka lähti kuka jäi ja kumpi teki enemmän väärin ja kenen mielestä. Tango ei onnistu yksin.
Alussa (varsinkaan nuorena) ei voi tietää miten satu päättyy. Rohkeat siihen kuitenkin mukaan lähtevät ja arat jää rannalle.Tango ei onnistu yksin mutta Pattayan rakkailta onnistuu yksin ämmiensä haukkuminen anoina noille ilmaisforkalla, sitä ei edes rakkaiden ämmät alennu tekemään, eikä ämmillä ole Nazin tavoin itse itsensä fanina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tango ei onnistu yksin mutta Pattayan rakkailta onnistuu yksin ämmiensä haukkuminen anoina noille ilmaisforkalla, sitä ei edes rakkaiden ämmät alennu tekemään, eikä ämmillä ole Nazin tavoin itse itsensä fanina.
Kaikkien tarina ei ole samanlainen. Minä rakastan exiäni edelleen ja tulen juttuun. En koskaan ämmittelisi heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien tarina ei ole samanlainen. Minä rakastan exiäni edelleen ja tulen juttuun. En koskaan ämmittelisi heitä.
Juuri näin... öh köh... suurinpiirtein siis.
Rakastan edelleen, not.
Toki juttuun tulen, enkä koskaan ole ämmitellyt heitä.
- Anonyymi
Kyllä sellainen 30 vuotta perhe ja avioelämää on ihan riittävä määrä yhteen elämään. Sitten vapauden tuulien koittaessa alkaa ihan uusi elämä. Jos liitto on pystyyn kuollut tai riitaisa, ei ole mitään järkeä jäädä tuleen makaamaan. Sellainen vie ennenaikaiseen hautaan.
- Anonyymi
Onnea nuorelleparille Buriramiin.
- Anonyymi
Maksulliset lienee se kaikkein rehellisin suhde mitä miehellä voi olla naisen kanssa. Siinä ei ole riippuvaisuuksia vaan se on kerralla selvä. Kaikki on tullut kokeiltua. Suurimmat treffipalstat niin Thaimaassa kuin Suomessakin. Olen sen verran korkealla moraalilla varustettu että en lepertele pesän takia ellen sitten ole tosissaan. Pesänsaantiprosenttini on kuitenkin lähellä sataa treffikumppanien kanssa. Minkäs sille voin että naiset tykkää. Annetaan sitten kun kerta haluavat. Muistan vain kaksi tapausta jotka ei johtaneet sänkyyn. Toinen oli minun valinta ja toisessa tapauksessa naisen. Maailman paras deittipalsta on Thaicupid. Hemmetin hyvää ja kivaa likkaa ja aina valmiina pienelle lemmenlomalle ja siellä ei esitetä mitään vaan ollaan ihan tosissaan messissä. Suosittelen naista etsiville.
Sen verran oon tinderiäkin kokeillut että voin yhtyä tuohon artikkeliin.
https://yle.fi/uutiset/3-11212319
Tinder on aivan hanurista. Epätoivoiset seikkailijat poukkoilee kukasta kukkaan eikä keskity yhteen kerrallaan ollenkaan. Kaikkein lihavimmat ja juopoimmat löytyy sieltä. Jos nainen kertoo harrastavansa hyötyliikuntaa niin se tarkoittaa jääkaapilta sidukan hakemista.
Cupidman
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762701Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2781545Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991311Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3891253Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2899Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805