Luonteeni mukainen ajoneuvo merkki on......

Anonyymi

Olen psykopaatti ja BMW on minun merkkini.
Motto: Ohitse päästävä vaikka 40km rajoitus, kurat vätyksien silmille.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin olen kateellinen ja ajan Toyotalla.

    • Anonyymi

      vaihdoin BMW autoni juuri Toyotaan, tuliko minusta nyt parempi ihminen ja paraninko psykopatiasta?

      Juha 52 / hopea Corolla

      • Anonyymi

        Ainakin autossasi on nyt vilkut vakiovarusteena, ja liikennesäännöt, ja nopeusrajoituksetkin tulivat siinä samalla tutuiksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin autossasi on nyt vilkut vakiovarusteena, ja liikennesäännöt, ja nopeusrajoituksetkin tulivat siinä samalla tutuiksi...

        Voihan nolo omapoika. Ei se että muuttuu tie tukkeeksi kerro liikennesääntöjen osaamiseksi, vaan enemmän auton huonoista ominaisuuksista ja muuttumisesta pihtariksi joka uskoo muuttavansa talouttaan säästämällä vuosittaisissa bensakuluissa jopa 100-200 euroa vuodessa, toisin se vaati ylihintaisen Toyotan hankkimista ja sitä erotusta et ikinä kuoleta, mutta mitä sitä laskutaidottomalta voi odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nolo omapoika. Ei se että muuttuu tie tukkeeksi kerro liikennesääntöjen osaamiseksi, vaan enemmän auton huonoista ominaisuuksista ja muuttumisesta pihtariksi joka uskoo muuttavansa talouttaan säästämällä vuosittaisissa bensakuluissa jopa 100-200 euroa vuodessa, toisin se vaati ylihintaisen Toyotan hankkimista ja sitä erotusta et ikinä kuoleta, mutta mitä sitä laskutaidottomalta voi odottaa.

        Sattuipa taas pimmeristin herkkään sieluun, ja kovasti!.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nolo omapoika. Ei se että muuttuu tie tukkeeksi kerro liikennesääntöjen osaamiseksi, vaan enemmän auton huonoista ominaisuuksista ja muuttumisesta pihtariksi joka uskoo muuttavansa talouttaan säästämällä vuosittaisissa bensakuluissa jopa 100-200 euroa vuodessa, toisin se vaati ylihintaisen Toyotan hankkimista ja sitä erotusta et ikinä kuoleta, mutta mitä sitä laskutaidottomalta voi odottaa.

        No voihan pimmerin oma nolo poika. Se, että sinä olet saanut kortin joko muropaketista, tai vaihtoehtoisesti et sitä ollenkaan, ei tee sinusta kuitenkaan liikenteen suurmestaria millään muotoa. Teet lähinnä itsestäsi naurettavan muiden tienkäyttäjien silmissä noilla törmäilyilläsi, vaikka itse sitä kateudeksi luuletkin! Mutta mitäpä sitä aivottomalta suharilta voisi muuta odottaakaan......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuipa taas pimmeristin herkkään sieluun, ja kovasti!.....

        Kateus on ansaittava, nolous tulee vakiona Toyota kuskille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuipa taas pimmeristin herkkään sieluun, ja kovasti!.....

        Eduskunta näytti esimerkkiä.. Saarnaa säkökiuluista osti jatketun BMV.
        Siis valemediamme on jakanut kansakunalle perinteistä Paskoo. Eduskuntamme näyttää malliesimerkkiä auto valinnasaassn,, luulisi juuri pääkaupunki risteilyyn sopivan täysähkö Toyotan parhaiten?
        Tosin kyse voi olla alentuneesta syntaitomuudesta tai jostain sellaiseta vakavasta mielnterveys ongelmasta.


    • Anonyymi

      Olen Ana, moi! Mulla on BMW ja siksi mua sanotaan B-Anaksi. On siihen toinenkin syy kyllä...

      Bmw:llä on tosi kiva ajella ja tapailla kamuja ja ajella niitten kanssa. Tulkaa muutkin mukaan mutta vain BMW ja vain pojat!

      • Anonyymi

        Lisää ToyotaTeroja ketjuun, tervetuloa. Kylä sinäkin aikuiseksi kasvat joskus ja voit saada kunnollisen baijerilaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää ToyotaTeroja ketjuun, tervetuloa. Kylä sinäkin aikuiseksi kasvat joskus ja voit saada kunnollisen baijerilaisen.

        ..Baijerilainen Mutteri Wiritys.. ei ikinä minun pihaan!


    • Anonyymi

      Aja millä ajat ja Hondalla loput!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe