Verhon raosta kurkin
Naapurin touhuja urkin
Pidän kaikesta kirjaa
Nyt kyttään alakerran Mirjaa
Siellä se mattoja tamppaa
Jututtaa yläkerran Jamppaa
Onkohan niillä salasuhde
Täytynee antaa niille nuhde
Joku koira taas pihalle pissi
Varattu on taas mun hissi
Nuoriso rappusissa taas ravaa
Käyn niille taloyhtiön sääntöjä tavaa
Kiikarit otan käteen
Suuntaan ne läheiseen mäkeen
Lapset siellä mellastaa ja meuhkaa
Revin täällä jo vihaisena reuhkaa
Nyt meen niitä komentaa
sitte vanhempia opettaa ja ojentaa
Saunaankin on jätetty valot
Hyvä ettei syttyny tulipalot
Pidän kovasta kurista
Turha on vastaan nurista
Oon tän kerrostalon kingi
Asemastani en tingi
Oon eläny jo sata vuotta
Enkä valita mistään suotta
Kerrostalokyttääjä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810