Jos Clubia ei oteta huomioon.
Vaasan paras kuntosali?
8
3393
Vastaukset
- punttis on paras
ja all stars oli hyvä silloin kun ei näkynyt alaikäisiä luupäitä reenaamassa.
- fitness
Budo@Fitness Gym..ehdottomasti
- Gym house Vaasa
Gym house! Todella mukavia ihmisiä käy siellä ja omistaja on mahtava! ei ole yleensä paljon porukkaa joten saa tehdä rauhassa. Suosittelen!
- uimaaaaaaan
club mätänee pystyyn. katot vuotaa, ämpäreitä joka kevät käytävillä ja huono ilma. en menisi. uimahalli on jees.
- jumppaja
Itse ollut tyytyväinen easyfit:iin.
Hinta kohtuullinen 29,90e kuukausi, jolla voit käydä sitten sekä salilla, että ohjatuilla tunneilla. Myös kuntoohjelmat yms. hinnaltaan kohtuullisia.
Saat laitteisiin avaimen, jolla kuljet salilla sekä tallentaa laitteissa tekemäsi toistot ja painot, harjoituksen lopuksi näet mitä on tullut tehtyä, kuinka paljon kulutettua yms..
Tilat on: 1 jumppasali, 1 spinning sali, venyttelytila, kuntosali puoli, "miesten" punttipuoli
Lisäksi löytyy joku erikoissauna, sekä xbox ja hieronta tuoli - vaasan parasta
lady line keskusta jos siis olet nainen...
- Maapohjahalli
siellä sitä saa pelata ja juosta kai vieläkin melkein ilmaiseksi ?
Vai saako ? - Hilda Annikki
Kävelykioski. En oo käynyt, mutta luulen että on paras, ulos päin ainakin näyttää siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680