Kannattaako rempata asunto tip top, ennen myyntiä?

Anonyymi

Vaikuttaako asunnon hintaan jos remppaa asunnon hyvin. Vai meneekö rahat vain hukkaan. Onko joku mielipide. Asunto on hyvällä paikalla keskellä isoa kaupunkia mutta taloon tulossa kaikenlaista remonttia. Vaikeuttaako se myyntiä ja laskeeeko hintaa paljon. Vai kannattaako odottaa, että talon remontit on tehty. Onko joku mielipide tai kokemusta tästä.?

3

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pintaremppa kannattaa, jos teet itse. Toki seuraava omistaja saattaa tästä huolimatta tehdä rempan, eli siinä mielessä menee hukkaan, mutta lisää kiinnostusta ja sitä kautta nostaa hintaa.

Isommat rempat taas eivät kannata millään muotoa, paitsi sillä muotoa, että asunnossa on ikävä asua jos vessavedet satavat niskaan samalla kun yrittää keittää juuressosekeittoa sähköjohtojen paukkuessa seinien sisällä. Siis taloudellisesti vähän niin ja näin...

• Anonyymi

Lähdetään siitä että jos pyyntihinta on 100k niin sittä voi tarjota 10k...200k niin 20k..jne.niin paljon on ilmaa hinnoissa.Ei Suomesta kannata ostaa enää mitään.

• Anonyymi

Ei kannata. Remppasi aiheuttaa sen, että se kelpaa vain osalle ostajia. Remontin tarpeessa oleva ja oikein hinnoiteltu on ostajalle parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      368
      2009
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1067
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      946
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      120
      877
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      870
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      808
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe