Katso kun mies ottaa vierasta

Anonyymi

Mietin miltähän tuo tuntuisi vaihdossa nähdä kun mies on toisen vaimon kanssa kun täällä kirjoitetaan vain miehen näkökulmasta. Kertokaahan naiset.

21

1099

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mites naiset sellasen katsominen kun mies saa kullia perseeseensä. tai suuhun.

      • Anonyymi

        Kumpa saisikin ja vielä Naisen katsoessa vierestä ;)


      • Anonyymi

        Toteutumattomien toiveiden kärkisijoilla olisi nähdä miten Miehen kulli uppoaa toiseen naiseen, mutta kyllä tuotakin olisi kiihottavaa katsoa. Kunhan ei joutuisi ihan pelkästään katsojaksi.


    • Anonyymi

      Vaimo sanoi joskus, että olisi kiinnostava nähdä miten toinen nainen reagoi, kun antaisin suuseksiä toiselle naiselle. Seksuaalisesti olisi kiihottavaa, mutta toisaalta vaimo mietti, että tulisiko siitä kuitenkin paha mieli.

      • Anonyymi

        Fiksu kyllä jaa mutta ei huonolla itsetunnolla omava :-).


      • Anonyymi

        32 vuotta aviossa jne... on paha toi sun kimppapakkomielle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu kyllä jaa mutta ei huonolla itsetunnolla omava :-).

        Kyllä meillä ihan hyvä itsetunto kummallakin on, mutta tuossa jakamisasiassa ollaan vierailla vesillä eikä kumpikaan ole sitä aiemmin kokenut, joten varmuutta reaktiosta ei ole. Kummallakin on ollut aiempia kumppaneita riittävästi, joten ei se siitä ole, että ei hyväksyttäisi että toisella on ollut muitakin seksikumppaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillä ihan hyvä itsetunto kummallakin on, mutta tuossa jakamisasiassa ollaan vierailla vesillä eikä kumpikaan ole sitä aiemmin kokenut, joten varmuutta reaktiosta ei ole. Kummallakin on ollut aiempia kumppaneita riittävästi, joten ei se siitä ole, että ei hyväksyttäisi että toisella on ollut muitakin seksikumppaneita.

        Se oli jännä juttu kun tapasin mieheni 32.vuotta sitten hän oli silloin 25 ja itse 19.v.
        Mulla joitain seksi kumppaneita ennen miestä ja mies kivenkovaa väitti jottei siihen ikään mennessä itse harrastanut seksiä.
        Olihan se mielenkiintoista viedä tulevalta ukolta neitsyys.
        Ja nämä 32.vuotta olleet niin hyvää vaakajumppaa jottei siihen ole tarvetta kolmatta pyörää hakea soppaa hämmentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillä ihan hyvä itsetunto kummallakin on, mutta tuossa jakamisasiassa ollaan vierailla vesillä eikä kumpikaan ole sitä aiemmin kokenut, joten varmuutta reaktiosta ei ole. Kummallakin on ollut aiempia kumppaneita riittävästi, joten ei se siitä ole, että ei hyväksyttäisi että toisella on ollut muitakin seksikumppaneita.

        Jos näin niin kokeilemaan vaan. Suosittelemme kovasti. Me emme menisi takaisin.


      • Anonyymi

        Ei se on vaimon hoitamisesta kiinni vaan siitä että hän saa nauttia muista kun samasta koko ajan. Ei kukaan sama ruokaa haluaa joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se on vaimon hoitamisesta kiinni vaan siitä että hän saa nauttia muista kun samasta koko ajan. Ei kukaan sama ruokaa haluaa joka päivä.

        Kyllä olis kiihoittavaa hoitaa toisen vaimo vaikka salaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olis kiihoittavaa hoitaa toisen vaimo vaikka salaa

        On aina kiihottava. Ei tarvitse edes olla salaa, vähemmän stressiä näin.


      • Anonyymi

        Voi voi on ihan oikeat sanat kun ei ymmärrä mistä on kyse.


      • Anonyymi

        Nimenomaan omalta osalta se jarru on ollut tämä kunnioitusnäkökulma. Kuka tahansa törppö ei kelpaa, kun pitäisi olla juuri oikealla tavalla arvostavaa, kohteliasta, mutta kuitenkin seksuaalisesti vetovoimaista. Hankala löytää edes ajatuksen tasolla sopivaa. Eikä vaimokaan tunnu keksivän omista naispuoleisista kavereista ketään, kenen kanssa haluaisi minua jakaa. Jatketaan siis fantasiahahmojen kanssa kolmenkivaa.


    • Anonyymi

      Olihan se alussa outoa ja kiihottavaakin nähdä oma mies toisen naisen kanssa. Aluksi vaikka itsekin halusin että on nainen kolmantena niin oudolta kuin se kuulostaa ehkä pieni mustasukkaisuus iski kun mies suuteli ja sit vieras otti suikkarin.
      Mies kyllä huomio meidät molemmat hyvin ja kyllä se mustis siitä laukesi kun mies laitti meidät tekeen yhdessä suikkarii. Ja vuorotellen saatiin eri asennoista. Alkujännityksen jälkeen pimpsan nuoleminen oli musta tosi kiihottavaa kun mies tuli takaa. Vaimo 33v

      • Anonyymi

        Voi voi...


      • Anonyymi

        Varmasti aivan ihanaa katsella, kun oma vaimo nuolee toista naista ja itse tulee takaa.


      • Anonyymi

        Ompa kiihottavaa🙂


    • Minun naisystävät ovat olleet mukana melko usein että miehenikin saa vierasta pillua. Itselläni on ollut samaan aikaan vieras kulli pillussani.

      • Anonyymi

        Missä päin suvi28v on?


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe