Moi! Oon 12v ja haluisin hamsterin, mutta äiti tai iskä ei sitte millään suostu. En oo koskaan omistanu hamsteria. Meillä on 2 sisäkoiraa. Ihs mitä teen niin ei se äiti vaan suostu koska sano että 2 lemmikkiä saa riittää ja että ei haluu mitään rotan näköistä eläintä. Jos koitan näyttää sille hamsteri kuvia/videoita kääntää päänsä eikä kato. Mikään ei tepsi, mutta ehkä te voitte auttaa miten saan äitin ja iskän suostumaan hamsteriin
miten saan äidin suostumaan hamsteriin?
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
hamstereissa on kyllä tosi paljon vaivaa. Ite oon 11 ja häkin siivoomiseen tartten 14 vuotiaan siskon apua. Se myös maksaa paljon.
- Anonyymi
No mä sai sen niin että intin semmoset puol vuotta
- Anonyymi
mul oli joskus iha sama intin intin intin ja intin nii lopulta se ei jaksanu kuunnella nii sen oli pakko suostuu :D ja nyt omistan 5 hamsteria :D se maksaa siin alus sillee semi paljon ja muista perehtyy PALJON siihen ja aatella mitä sit teet ku se kuolee ja älä osta eläinkaupasta vaan kasvattajalta ne on yleensä enemmän totutettu käsittelyyn ja ne ei yleensä pure, en sano et eläin kaupan hamsterit ois huonoja mutta nii ja älä aattele sen ottamista hetken mielijohteesta koska se on sillee semi kallis eläin, se vie aikaa, siin on hirvee vaiva hoitaa sitä ja näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1182302- 1321856
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K971172En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721070Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.441024Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉78981HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23965Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932