Jonnen veli

Caiza-89

kuka se on se söpön näkönen niitten manageri? onks se jonnen veli? Tietääks joku siit jotain esim. puh.nroa tai muuta

14

4362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieeeeeeeee3

      Jonnen veli se on...;)

    • nasu

      Se on sellanen hassu ukkeli, tommi nimeltään. negativen sivuilla on ainakin sellanen osote kun [email protected].

      • eieieieieie

        Toi osoite on Tom Pannulalle, joka työskentelee Playgroundissa! Ei Tommille!


    • julkkis tulossa

      isoveikasta pikkuveikkaan, jonnen pikkuveljelläkin on yllätys yllätys bändi (joka koostuu 5 jätkästä)..negative2 siis tulossa... jonnen veli sanoi jossain lehtihaastattelussa, että "haluamme päästä pitkälle ihan omilla saavutuksilla" (eikä siis jonnen maineen kautta)!
      raivostuttavaa!!!! miksi kaikkien pitää PÄÄSTÄ rocktähdiksi!!!???

      • akaasia

        Mun mielestä ne veljekset on niin symppiksiä ja mukavan oloisia, et perustakoon vaik kaikki bändin. Eivät oo ollenkaan huonoja idoleita nuorille..


      • Man

        Tottakai Flinch haluaa tulla tunnetuksi musiikkinsa perusteella eikä sillä että se on "Jonne Aaronin pikkuveljen bändi". Tietenkään Ville ei halua koko elämäänsä elää isoveljensä varjossa, vaan näyttää että osaa myös laulaa ja kirjoittaa biisejä!!!


      • prawn

        Totta pirussa ihmiset saa kasata bändin ja pyrkiä parrasvaloihin, jos tahtovat. Ei ole muiden päänvaiva. Lycka till vaan Flinchin jätkille :)


      • Uniklubi-fani
        Man kirjoitti:

        Tottakai Flinch haluaa tulla tunnetuksi musiikkinsa perusteella eikä sillä että se on "Jonne Aaronin pikkuveljen bändi". Tietenkään Ville ei halua koko elämäänsä elää isoveljensä varjossa, vaan näyttää että osaa myös laulaa ja kirjoittaa biisejä!!!

        jonnen pikkuveli ville laulo hyvin uniklubin keikalla turussa 7.5.05 KUN olivat LÄMPPÄRINÄ!!! TSEMPPIÄ!!!!


      • mine

        musta lähinnä naurettavaa ku nyt justiin "Jonne Aaronin pikkuveljellä on bändi!", mutta mikäs siinä toisaalta, eihän voi sanoo minkäverran niiltä tulee löytymään potentiaalia,halu on varmasti kova "kunnon rokkariksi", mutta silti vaan jotenkin niin . . . joo'o


      • ooooookk
        mine kirjoitti:

        musta lähinnä naurettavaa ku nyt justiin "Jonne Aaronin pikkuveljellä on bändi!", mutta mikäs siinä toisaalta, eihän voi sanoo minkäverran niiltä tulee löytymään potentiaalia,halu on varmasti kova "kunnon rokkariksi", mutta silti vaan jotenkin niin . . . joo'o

        .. bändejä muillakin veljeksillä ja siskoksilla. mutta kun puhutaan esim. Jonnesta joka jo itsekin aiheuttaa tunteita ihmisissä, niin se olis jotenkin synti ja häpeä jos sellaisen ihmisen veljellä on bändi. Miksi..?!


    • mmm

      Tommi on tosiaan sekä Negativen manageri että Jonnen isoveli. On suunnilleen 28-vuotias ja asustelee Turussa. Viimeksi kun tavattiin oli vielä sinkku, mutta haku päällä. Ja ei, en anna puhelinnumeroa vaikka se minulla onkin. Tommi on upea mies, hänestä saa joku vielä hyvän miehen itselleen. Yrittäisin itse, jos en jo olisi löytänyt sitä "elämäni rakkautta".

    • gaypoju88

      muuten homo tuo Jonnen veli Ville. Otti multa poskeen 20 eurolla..

      • ... sai rahoilleen vastinetta.


      • oooooooood

        millonkas tämä tapahtui?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe