Toinen kirje armeijaan

Liquid

Hei Antti, oma pikku kultamussukkani! Täällä sinun oma Nellisi taas kirjoittaa. Se sinun viime puhelusi oli tosi äkäinen. Eihän se mun vikani ole, jos varuskunnan komentaja poltti taas sun lomat! Ihan epistä, että kun te pojat siellä niin harvoin pääsette iltalomalle, että silloinkin joku sotilaspoliisi tulee kyttäämään oletteko juoneet kaljan vai pari. Käsittämätöntä nipottamista, mä sanon!

Mulla on ollu ihan hirvee ikävä sua, eikä täällä tahdo olla mitään tekemistä. Ei täällä edes tapahdu mitään. No, onneks sentään viime viikonloppuna oli edes se meidän amiksen oma disko, vaikkei sielläkään oikeen tapahtunu mitään. Ihan tylsiä tyyppejä sinne aina kuitenkin vaan tulee, enkä mä nytkään edes jutellu kenenkään kanssa paitsi mitä ny vähän yhen Alexanderin, sellasen uuden vaihto-oppilaan kanssa.

Alexanderinkin mielestä täällä on ollu ihan tylsää ja eihän näissä bileissä kannattanu notkua. Niin me sitten Alexanderin kanssa mentiin kaljalle ja kyllä mä kans olin lopulta aina kännissä. En mä sit muista siitä illasta oikeen mitään mut kun mä aamulla heräsin niin Alexander oli ilman vaatteita siinä sängyllä mun vierellä ja Alexanderin muna lepäs mun reittä vasten.

Alexanderilla oli ihan karseen iso vehje! Siitä mä olin ihan varma, että ei me varmaan oltu siis oltu silleen viime yönä. Ei sellainen karseen iso sauva ois ikinä mahtunu mun sisälle! Alexanderin kullista valui vielä spermaa mun reidelle, ja kun mä tönin sen hereille ja kysyin ollaaks me siis ihan totta oltu silleen niin se väitti et joo, ja mä sanoin et ei ikinä, et kato nyt vähän millainen tanko sulla on! Tollainen ei ikinä ois voinu mahtua mun sisään!

Mä tiesin et mä olin oikeessa ja mä voisin todistaa sen! Mä otin sen Alexanderin kalun mun käteen ja aloin veteleen sitä silleen tosi rajusti, ja sit mä melkein nauroin kun se oli parin minuutin kuluttua kasvanu ainakin kakskytsenttiseks! Ja mä sanoin sille et näätsä nyt: ei tollainen noin iso oo millään siis voinu olla mun sisällä!

Alexander väitti et kyllä se vaan oli ollu siellä, siis muka sisällä mun pillussa ja ihan pohjassa asti. Se sano et mä oli nuollu ja lutkuttanu sitä sen kalua ainakin tunnin ja siinä se oli sitten muka käynyt niin ohkaseks, et se oli mahtunu hyvin mun sisään. Mä sanoin et se valehtelee, et ei tollainen kulli varmana asetu vaikka sitä pitäiskin vaikka vuoden jonkun suussa. Mä olin siis tosi vihainen sille ja otin sen kalun mun suuhun ja lutkutin ja imin sitä vaikka kuinka ja ei se kalu siis mitään pehmenny tai pienentyny, puhumattakaan että se olis jotenkin kaventunu. Päinvastoin se kasvoi aina vaan isommaks mun suussa!

Sit se väitti et kyllä me vaan oltiin silleen. Mun pillu olis kuulemma venyny niin paljon et se olis hyvin mahtunu mun sisään. Vitun valehtelija, mä huusin ja levitin mun jalat ja revitin sormilla mun pillunhuulia. Kato nyt, mä sanoin sille, väität sä et sun hirvee molo mahtuis tänne edes vähän alkuu? Valehtelija!

Mä halusin todistaa et Alexander on kuvitellu ihan höpöjä ja mä kaadoin sen siihen sängylle ja menin sen päälle. Mä tungin sen kalun mun pillunhuulille et se näkis heti, et ei se sinne mahdu! Mä tungin ja tungin sitä mun sisään eikä se mihkään mahtunu. Sen kulli oli ihan limanen ja liukas ja se vaan pyöri mun pillunsuulla eikä löytänyt ineen. Sit mä puristin sen kalua oikeen tiukasti ja tungin sen oikeen väkisin ja kyllä se sitten ihan vähän se sen terska uppos mun sisään.

Ei siis voi olla totta miten paksu terska jollain voi olla! Mä oon tosi iloinen, et sulla ei oo yhtä paksua, meinaan tollasta kun Alexanderilla oli mä en meinannu millään saada sisään. Lopulta mä survaisin ihan väkisin ja jotenkin se uppos mun pilluun mut paksu se oli, niin et ei me varmaan yöllä voitu kovin paljoo sitä tehdä, varsinkaan kun me oltiin vielä oltu kännissä.

Mä kokeilin vielä mahtuks se vehje edes liikkumaan mun sisällä, mut aika huonosti se meni kun se oli niin iso. Liukas se kyllä oli, mutta en mä ehtiny varmaan hyppiä kun parikymmentä kertaa sen kullin päällä, kun se jo laukes ja ruiskutti varmaan litran verran sen spermoja mun sisään. Ei ois voinu kuvitella et sitä tulee niin paljon, jos siltä oli kerran tullu jo yöllä. Vaikka oon mä ihan varma, ettei me silloin yöllä mitään oltu tehty, ja se valehteli siis koko jätkä.

Niin, Antti. Mitä sulle on kuulunu siellä armeijassa tällä viikolla? Niin kuin kuulit niin täällä on siis ollu tosi tylsää. Seuraaviin bileisiinkin on vaikka miten paljon aikaa ja se Alexanderkin siis paljastui ihan mulkku jätkäks.

Tuskin maltan odottaa, että taas saan kirjeen omalta kultamussukalta!

Pusi pusi!
Sinun Pikku-Nellisi

0

5491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3729
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2327
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        2039
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1924
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        402
        1350
      6. 79
        1221
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        136
        1118
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1040
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        1000
      Aihe